Újra veled (18+)

Zs. Fiametta küldte



Zayn már rég 1 éve a barátod és most ér haza a turnéról. Te kimész elé a reptérre. Már nagyon várod, hogy a repülő megérkezzen. Te meglátod őt, de ő nem lát téged. Mikor meglát nagyon meglepődik és félre löki az összes rajongót és szalad hozzád. Te csak állsz ott egy helyben és várd, hogy oda érjen. Mikor oda ér egy forró csókban forrtok össze. Alig akar elengedni. Már majdnem a repülőtéren neked esik. De te nem engeded.
- Zayn....Zayn állj le, mert sokan vannak még itt rajtunk kívül.
- Jó...jó, de annyira nehéz neked ellenállni. 
- Sziasztok fiúk. - megyek oda a fiúkhoz és megölelem őket. 
-Szia Dan és El?
- Nem tudom hívtam őket, de azt mondták, hogy nem tudnak kijönni. 
- Óóóó. - mondta Liam és Loui.
- T/N mehetünk? - kérdezte Zayn.
- Igen itt áll a kocsim nem messze. Vezetsz?
- Persze.  - vette el tőlem a kulcsokat. Kisétáltunk a kocsihoz berakta a bőröndöt hátra beült és elindultunk. Nem szóltunk semmit az úton. Mikor haza értünk kivettem az egyik bőröndöt Zayn a másikat és bevittük. Mikor beértünk szó szerint nekem esett. Neki nyomott a falnak és csókolni kezdett majd haladt egyre lentebb. A nyakamat kezdte csókolgatni és szívni. Majd egyszer csak felemelt és felvitt a hálóba. Lerakott az ágyra és letépte rólam a pólóm. 
- Hééé ez volt a kedvencem.
- Bocsi, de mennie kellett. - mondta. majd kikapcsolta a melltartómat is és a mellemet kezdte szívogatni. Majd haladt egyre lentebb és csókolgatta a hasam. Elért a nadrágomhoz majd levette rólam. Bugyin keresztül kezdett el izgatni. 
- Kérlek ne játszunk. - ziháltam.
- A kis türelmetlen. - majd fogta magát és levette a pólóját is és a nadrágját is. 
- Mehet? 
- Igen. - azzal belém vezette magát egy kicsit fájt mivel már régen voltunk együtt. 
- Annyira szűk vagy. - mondta két nyögés között. 
- Te meg annyira nagy. Ah - nyögtem. Egyre erősebben tolt. És egyre mélyebben. Nagyon élveztem és a hasam szorítani kezdett.
- Zaaayn. 
- Tartsd még egy kicsit.  - mondta. Összeszorítottam a fogom és a lepedőt markoltam. 
- Most- kiabált Zayn
- Zaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyynnnnnnn.- sikítottam. Ő egy férfias nyögés kíséretében elment. Kicsúszott belőlem majd mellém feküdt. 
- Annyira hiányoztál. - mondta majd belepuszilt a hajamba.
- Te is nekem. - fordultam felé és adtam neki egy csókot.
- Szeretlek. - mondta
- Én még jobban szeretlek. - mondtam majd átöleltem és ő is engem és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése