Tökéletes éjszaka (18+)

Mesinek

Lefekvéshez készülődtem. Egyedül voltam otthon, amikor megszólalt a telefon.
- Halló.
- Szia Louis vagyok - hallom a kellemes hangot.
- Szia Louis.
- Nincs kedved átjönni? Egy óráig egyedül vagyok és unatkozok.
- Inkább te gyere át. Én egész éjszaka egyedül vagyok.
- Oké. Akkor 10 perc és ott vagyok.
Louisszal csak barátok vagyunk. Már régóta tetszik, de beletörődtem, hogy ő nem érek irántam többet a barátságnál.
Kopogtak az ajtón, mire ezerrel szaladtam, hogy kinyissam.
- Tényleg gyors voltál - álltam arrébb, hogy bejöhessen.
- Tudok én sietni, ha van miért - kacsintott.
A szobámba leültünk és beszélgettünk. Már rég találkoztam vele, így jó sok témánk volt.
- Mivel te vagy a legjobb barátom, szeretnék elmondani valamit - mosolygott.
Bólintottam.
- Szóval van egy lány, aki tetszik...
És bekövetkezett, amitől féltem. Barátnője lesz és velem nem fog foglalkozni.
- Öö.. ennek örülök - próbáltam mosolyogni.
- De nem is sejted, hogy ki lehet.
- Ki? Talán ismerem?
Közelebb jött és megcsókolt.
- Te vagy az - suttogta, majd újra ajkaimra helyezte az övéit.
Végigsimította a combomat, majd bele is markolt. Beletúrtam a hajába, miközben a másik kezemmel már pólójának alját kerestem, hogy levehessem róla. Felállt, majd az ágyra fektetett, de ezalatt egy percre sem szakadt meg a csókunk. Végre levettem a fölsőjét. Lassan fölém hajolt és szenvedélyesen megcsókolt. Olyan szenvedélyesen, mint még soha senki. Számról áttért a nyakamra, miközben a topomat húzta felfelé, ami aztán a földön landolt. Melleimet kezdte kényeztetni hol kézzel, hol szájjal, mire kéjes nyögések hagyták el a számat. Egyre lejjebb csókolgatott, majd mikor a hasam aljához ért, lehúzta a nadrágomat a bugyimmal együtt. Elmosolyodott, majd apró puszikat nyomott a combom belső felére. Néha megmarkolta a fenekemet is.
A combomtól a csiklóm felé haladt, majd nyalni kezdett.
- Jesszusom, Louis... - nyögtem, közben a lepedőt szorongattam, hogy levezessem az izgalmakat. Egyre jobban gyorsított, majd éreztem, hogy nyelve eltávolodik. Ekkor belém nyomta 2 ujját és gyorsan ki-be húzogatta. Gyorsan, mégis gyengéden csinálta, ami nagyon tetszett. Nem kellett már sok, hogy elélvezzek, így leállítottam Louist.
- Most te jössz - ültem föl, majd megcsókoltam, miközben a hátára fordítottam. A testét puszikkal végigpecsételve elértem a nadrágjához, majd fogaim közé vettem az anyagot és így húztam le róla.
A végén a kezemmel is rásegítettem, majd boxerétől is gyorsan megszabadítottam.
Gyorsan verni kezdtem neki, s láttam, hogy nagyon élvezi. De még jobba akartam, így az egészet a számba vettem. Olyan gyorsasággal szoptam, mint még soha senkit.
A száját hangos nyögések hagyták el. Megfogta a tarkómat, ezzel diktálta a tempót.
Amikor már majdnem elélvezett, elhúzott magától. Fölé másztam, megcsókoltam, majd megfogta a derekamat. Lassan ráültetett férfiasságára, aminek méretétől felsikítottam.
Pár másodperc múlva mozgatni kezdett, s én a mellkasára dőltem. Csókolgattam a nyakát, ő néha megmarkolta a melleimet. Végigsimította a hátamat, egészen a fenekemig, amit erősen megmarkolt.
Mikor már mindketten közel voltunk, a hátamra fordított, de ezalatt nem csúszott ki belőlem.
Fölöttem volt, s úgy lökött.
Gyorsított, majd egy hangos nyögés közepette elélvezett. Rögtön követtem.
Kis idő múlva lemászott rólam, majd szorosan mellém feküdt.
- Jó éjszakát.
- Jó éjt - fordultam felé, majd megcsókoltuk egymást és boldogan aludtunk el.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése