Leánykérés (18+)

S. Endzsinek

A barátom áthívott magához este. Nem tudtam, mire készül, randi, vagy csak lazulás.
Izgatottan mentem át, s mikor beléptem, egy szépen terített asztal fogadott.
- Louis... - alig bírtam megszólalni a meglepettségtől.
- Css - fordított maga felé, majd megcsókolt - gyere, ülj le.
Elénk tette az ételt és enni kezdtünk.
- És minek köszönhetem? - kérdeztem.
- Igazából szeretnék kérdezni valamit.
Értetlenül néztem rá, amikor a zsebében turkált. Aztán előhúzott egy kis dobozt, s elém térdelt.
- Endzsi, lennél a feleségem?
- Igen! - böktem ki, amikor visszatértem a földre.
Felhúzta a gyűrűt, majd megcsókolt. Szorosan átfogta a derekamat, beletúrtam a hajába.
Megharaptam az alsó ajkát, majd levettem a pólóját. Végigsimítottam kockás hasán, mire egyre hevesebben vert a szívem.
- Gyere, menjünk a szobába - hajolt közelebb, megcsókolt, majd kézen fogva a szobába mentünk.
Ott folytattuk, ahol abba hagytuk.
Levettem a pólómat, majd az ágyra fektetett. Szenvedélyesen csókolgatott, majd a hátam alá nyúlt.
Simogatta a hátamat, majd elmosolyodott.
- Előlkapcsos melltartó. Kis gonosz - mosolygott, majd kikapcsolta és ledobta a földre. Csókolgatta a nyakamat, miközben a melleimet masszírozta.
Erre kisebb nyögések hagyták el a számat. Megfogtam nadrágjának felső részét, és lassan lehúztam róla. A végén lemászott rólam, hogy kibújhasson belőle. Feltérdeltem az ágyra, majd a széléhez mentem, hogy Louist megcsókolhassam. Közben belemarkolt a fenekembe, a keze előrébb vándorolt és letolta a nadrágomat. Felálltam és lelöktem Louist az ágyra, amíg teljesen kibújtam a nadrágomból. Rámásztam és végigcsókoltam a testét. Amikor alsónadrágjához értem, az arcára néztem és elmosolyodtam.
- Kérlek.. siess - zihálta. Lassan lehúztam az alsónadrágját, majd végignyaltam péniszének a végét.
- Ne! Ne szórakozz! - siránkozott.
Megsajnáltam, így gyorsan bekaptam és szopni kezdtem. Megkönnyebbült nyögések hagyták el a száját, amikor gyorsítottam.
- Ez az.. - túrt bele a hajamba. Összeszorította a szemeit, majd egy nagy nyögés kíséretében elélvezett.
Fölé terpeszkedtem, majd megcsókoltam. Mohón elmosolyodott, belemarkolt a fenekembe, majd átfordított, így én voltam alul.
Végighúzta a kezét az oldalamon, majd amikor a bugyimhoz ért, lehúzta azt. Ledobta a többi ruhára, amik a földön hevertek, majd lefelé haladva a testem minden részén apró puszikat hagyott.
Végignyalta a combom belső felét, majd a csiklómhoz ért. Gyorsan kényeztette, amíg én a lepedőt szorongattam.
Aztán felnyomta 2 ujját, mire felsikítottam. Gyorsan mozgatta ki és be.
- Lo-louis.... mindjárt... - ziháltam, s gyorsított. Éreztem, ahogy a hátam ívbe feszül, s eluralkodik rajtam a már jól ismert érzés.
Louis meg se várta, hogy magamhoz térjek, rögtön fölém mászott és belém nyomta hatalmas büszkeségét.
- Áhh - szisszentem föl, majd gyorsan tolni kezdett.
Egyre gyorsított, miközben ahol ért, csókolt. Karmolásztam a hátát és a vállát, ami szemmel láthatólag nem zavarta. Megfordultunk, de nem húzódott ki belőlem. Ültem rajta és amilyen gyorsan csak tudtam, mozogtam.
Mikor már fogyóban volt az energiám, széles vállára borultam, innentől kezdve ő diktálta a tempót. Megfogta a csípőmet és mozgatott.
Enyhén megharaptam a nyakát, mire visszaadta ugyanezt. Az ajkaink ismét egymásra találtak.
- Mindjárt... - lihegte, majd éreztem, ahogy belém élvez. Ettől én is rögtön elmentem.
Fáradtan az ágyba feküdtünk. Magunkra húztuk a takarót és szorosan mellém jött.
- Most, hogy a feleségem vagy, innentől kezdve gyakrabban csináljuk - mosolygott kajánul.
- Benne vagyok - néztem fel rá, majd megcsókoltam.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése