E-mailben érkezett, Ez nem volt a saját opcióim között (18+)

Írta: Friends Just

Ma este későig dolgoztam. Soga nem hittem abban, hogy egyetem mellett dolgozni fogok. De az élet tele van meglepetésekkel. Pultos/pincér vagyok egy egy eléggé jól menő szórakozóhelyen. Nem álmaim munkája de elsőnek megteszi. Egy óriási tégla alakú helység a két hosszú oldalon pult van a piával az eggyikk kisebb falnál a DJ, a másik kissebb falnál pedig a kanapé, fotelek amik egészen a terem közepéig nyúlnak. Ha nem tudnám mi ez a hely akkor még egy étteremnek is elmehetne. Az egész helyen velem egyidős srácok dolgoznak. A szemközti oldalon Luke(a tesóm), Sandy, Dylan dolgozik a mi oldalunkon meg.Niall(akibe menthetetlenül belezúgtam kb. az első pillanattól mikor beléptt a küszöbömön és megkérdezte, hogy kell e állás(egy albérletben éllünk)) Zack(a k"""""okos biszex legjobb barátom) és én Martha. A rettentőerős akkcentussal rendelkező egzotikuseurópai lány aki a Prinvetonra pályázott, de csak Londonig jutott.Szüleim hazámba vannak másik 5 testvéremmel akik mind sokkal okosabbak nállam. Én aféle ráadás vagyok aki csak 3x ált sorba ászosztásnál ellentétbe a tesóival akik 5x. FEJENKÉNT!!! Jelenleg egy albérletbe lakok ami felér egy mini állommal. Egy nagy ház az egész amibe van 8 szoba két konyha minkét emeleten és minden szobához egy fürdő. És most következik az hogy a szüleim kitettek magukért stb. De nem van ennek a háznak egy hátulütője. Az én részem összvissz egy szoba, és egy zuhanykabin, wc-vel, és egy mosdókagylóval. Alig már négyzetméter. A konyhát minden nap 19:30-20:30-is használhatom. Jobb esetben még a kajátse loják ki a KÖZÖS hűtőből. A Szomszédok borzalmasak. Mind egyetemista és a pedofiltuljadonos csak rá tesz egy lapáttal. A lakók70% fastfej köcsög míg a maradék százalék mind Niall jellemnzi. Ő az egyetlen ami miatt még nem agytam el ezt a porfészket.Niall minden jó az éltembe a családomon kívül. Naggyon jó barátok vagyunk gyakran tanulunk eggyütt, és mivel kedves engedi, hogy ha elfeledkeztem a konyhaszabályról, akkor nyugodtan bemehetek az ő idejébe ami pont az enyém után van.Volt mikor mindkettőnk idejét a konyhába töltöttük, mert ilyenkor senki nem léphet be a konyhába. Imádom őt. Csak2 hiba van benne.
1. Nincs benne hiba bármennyire is keresek.
2.Nem jövök be neki. Emiatt egyoldalú a szerelmem, és ezért keresek benne hibát, hogy ne kelljen szenvednem.
:(

Lassan készültem a munkába.Még csak 6 óra de el kell készülnöm még a konyhaidőm előtt. 9-től van a műszakom és per pillanat a hátulfűzős tppommal szerencsétlenkedem ami a lányok ruhája a putban. Ezenkívül egy naggyonfeszes fekete farmer, ami (nem túlzok) alá már a bugyi se fér be. Szoval bugyi ilyenkor nem szokott ajtam lenni ha csak nem a pirosnapokon a kicsit lazább szerkót veszem fel. Ma az extraszűk volt soron. hajam már szoros lófrokba hullott mellemre ugyanis nem tervesztem belefűzni a toppomba azt is. 
-Indulhatunk? - rontott be Niall. Igen eggyütt járunk dolgozni. És igen tényleg nyitva hagytam az ajtót miközbe szinte félmesztelenül kóválygok a szobába. És igen Niall tényleg ebben a pillanatban rontott be. - Ijj. Batdmeg. Bocsi.
Nevetett. Aztán megakadt a szeme rajtam vagyis azon, hogy a toppom mindjárt leesik a felőtestemről mert annyira megijedtem, hogy mikor berontott egyből kiesett a fonál a kezemből ami ismét kijutott a hurkokból, és a fölfön landolt. Oda az elmúlt 10 percem gyümölcse.Bár kisseb gondondom is naggyobb volt ennél. Niall szinte megsemmisülve állt az ajtóban, mintha éppen valami olyasmit mondtam volna ami miatt képes sokkot kapni.
-Khm - köszörültem meg a torkom. Enyhén szólva olyan piros voltam mint egy londoni kétemeletes busz. - Esetéeg kimennél, vagy becsüknád az ajtót, hogy ne teregessem ki mindenki előtt, hogy szoktam öltözni?- krágogtam.
Nem mondott semmit csak belépett és a lábával becsapta az ajtót. Amilyen jó minőségű lehetéges, hogy ki is dől.-.- 
-Mármint kívülről - kacarésztam zavaromba.
-Ez nem volt a saját opcióim között. - szólalt meg végül és elkezdett közeledni.
-Tényleg? Akkor Elmodhatnád, hogy mi volt a többi tudod beszélgessünk meg ilyenek - Az egyész vér az ereimből az arcomba futott. Miközbe enthetetlenül próbáltam terelni a témát.
-Csupán kettő volt. - teljesen összeértünk. Hátráltam egy kicsit de fölösleges volt mive rögtön a falnál voltam, és ő egy pillanatra sem növelte a köztünk lévő távolságot.
-Igen? - piszkáltam eggyik kezemmel a hajamat másikkal meg még mindig görcsösen tartottam melleim előtt az anyagot.
-Az első az volt, hogy bejövök és segítek felvenni miközbe beszólásaimmal olyan zavarba hozlak mint most. De ezt már elértem minden erőfesyítés nélkül...Ezért maradt a második...-húzta csibész mosolyra száját. 
Beleremegtem abba ahogy ezt mondja.
-É-é-és az mi lenne?- remegtem mint a nyárfalevél a már a gondolattól is, hogy talán arra gondol amire én. Ha csak a pillanat miatt is.
-Az, hogy megizlelem a csókodat, s ha talán van elég időnk nem csak azt. - nyalt végig ajkain.
-Niall lehet, hogy nem ez a legm - és kész itt volt az amikor dörrent az ég és lehullott az sszes hullócsillag,  valamint miinden ember egyszerre könnyebölt meg. Még ha csak tuda alatt is mindenki tudta, hogy a világ nyolcadik csodája történik jelen pillanatban. Megcsókolt. S nem olyan szájrapuszi mint a gyerekek a játszótéren. Nem-nem. Forró szenvedélyes csók volt. Mintha minden érzelmét beleadta volna. Olyan mintha nem csak a gatyáj irányította volna.
Ostromoltuk egmás ajkát. Talán mindketten attól féltünk ,hogyha elvállunk az egész csak egy álom lesz. Azt nem engedem.
Elengedtem a pólót és mindkét kezemet szorosan fontam nyaka köré, miközben ő minden erejével nekinyomott a falnak. Nem fájt viszont annál inkább izgató volt, hogy tudom ő se szeretne máshol lenni jelen pillanatban.
-Ne aggódj nem menekülök - nevetett csókunkba.
-Nem aggódok csak viszonzom - kuncogtam. Látszott rajta hogy szinte annyira bele, illete belém merült hogy észre se vette, hogy ő fog le engem. - Te jó ég.! - szótagoltam mikor valami hihatetlent pillantotta meg Niallon.- Elpirultál! - hápogtam.
-Képzelődsz- vádte magát rögtön férfi létéhez híven.
-Na meg a lószart - böktem a vállát nevetve.
-Ilyen hatással vagy rám - nézett méllyen a szemembe. Ettől a annyira eglepődtem, hogy szinte összecsuklottam. Niall meglepődve kapott utánnam. Nem bírtam magammal. Megcsókoltam.
Kell nekem. Most. Hogy ezt vele is tudassamdereka köré fontam a lábamat és ágyékomat nekinyomtam. Egy mélyrőljövő nyögéssel válaszolt. Vette az adást rögtön odavonszolt az ágyhoz. Ledobott s elégedetten végignézett rajtam. Éreztem, hogy egint pír szökik az arcomra amikor megnyalt alasóajkát, miközben szemét rajtam legeltette.
-Csinálsz is valamit, vagy simán tűröd, hogy kiszakadjon a gatyád? - nevettem fel. Teljesen jogosan a kis Niall miatt már szinte szakadtak el a cérnák a varrásánál.
-Ne szórakozz velem Márta - morgott rám.
-Akkor mit csináljak? - feltérdetem miközbe összefontam magam előtt a karomat. Tisztába volam azzal hogy melleim így mégjobban megduzzadnak.- Tudsz valami mást? Kezdek unatkozni - lebiggyeztett ajkaim beharaptam a végén ezzel végleg megkornázva az időtöltésünket.
Niall cifra káromkodás miközbe rettentő sebességgel kapta le nadrágját s vágta abba az irányba ahol még a toppomat elhagytam.
Szinte mintha egymásra lettünk volna programozva úgy estünk egymásnak. Téptük, haraptuk egymás ajkát. Ledöntött a puha ágyneműre, és övemnél próbálkozott. Miközbe én a pólójától szabadítottam meg.Mikor égre lehúzta rólam a nadrágot hitetlenkedve feelnézett.
-Azt mindig is láttam, hogy nincs ugyivonalad de, hogy egyáltakán nincs bugyi rajtad - itt nyelt eggyet - álmaimba se mertem elképzelni.
-Hát pedg mined nap mikor beültem az autódba bugyi nélkül voltam. - haraptam bele ezuttal az ő szájába.
-Akkorhát gondolom nem bánnod ha kihaggyuk az előzetest - lihegett.
Kuncogásom visszhangzott az egész szobába. Felmordult és nyakamnak esett szívta harapta. Holnap biztos meglátszik.
Lenyúltam és amilyen gyorsan csak tudtam leküzdöttem rólla a boxert. Oda akartam nézni, de már nem volt idő. Bennem volt.Ajkaim egy o alakot formálva engedte ki éles sikolyomat.
-Basszus sajnálom. Csak olyan nedves voltál gondoltam készen álsz. a akurva életbe.
Ki akart húzódni de nem hagytam lábamat csípője köré fogtam, ezzel elérve, hogy még beljebb jusson. Férfias morgás hagyta el száját.
-Gyorsabban - nyöszörötem olyan voltam mint egy rossz kura.
-Ahogy akarod.-mondta.
Észveszejtő tempóban kezdett lökni mint valami szexisten vagy szexkirály akit még elfelejtettek megkoronázni.Hátát karmolva nyögtem, sikítottam nevét ahogy a torkomon kifért. Nyögte nevem ami még nagyobb lendületet adott ahoz hogy belevéssem fogaim vállába.
Belenézett a szemembe s lassan lehajolt hogy egy lágy csólot nyomjon ajkamra. S ebben a pillanatba mintha csak 1 másodpercig úgy éreztem, hogy szeret...

18 megjegyzés:

  1. Omg.. imadom♥ folytatast kovetelek

    VálaszTörlés
  2. Figyelhetnél a helyesírási hibákra! :) (nem rosszból, csak tanács)

    VálaszTörlés
  3. JESZUUUSS NAGYON JÓLETT :D SIEES A KÖVIVEL MÁR ALIG VÁROM A KÖVI NIALLEST :D KÁPRÁZZATOSAN IRSZ

    VálaszTörlés
  4. Gyerekek nem azert,de mi ez a helyes iras? Elrontja az egeszet ezzel. Mert neha nem tudom kitalalni mit akart irni es nem tudom ertelmezni._.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben en is egyet ertek... Igaz ha csak annyi lenne hogy egyszer-ketszer akkor azt mondom h jol van elvetetted a billentyut mert siettel. Es? De egyebkent jo lett.

      Törlés
  5. Hát én ezt nem tettem volna fel.sok a helyesírási hiba.a megfogalmazás sem a legjobb.össze van csapva az egész.egy kicsit javíthattál volna rajta.igénytelen szerintem.az eleje pedig unalmas volt,felesleges szöveg.csak épító kritikának szánom bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért lett ilyen mert angol billentyűn írtam ezért még meg kell szoknom.

      Törlés
  6. Te jó ég. Ez borzalmas. Miért teszel bele Smiley-kat?! Mi ez a sok helyesírási hiba? Lehet, hogy hülye vagyok és csak én nem tudom ezt értelmezni, de ez mi --> k"""""okos ? o.O bocsi, ha durva voltam. Ha tényleg szeretsz írni, akkor oda kell figyelned!

    VálaszTörlés
  7. A sztori isteni nagyon jó folytatást!

    VálaszTörlés
  8. Köszi minden véleményt. Csinálok egy folytatást majd odafigyelek.! Xoxo.

    VálaszTörlés
  9. Nekem tetszett! És ennek egy gojtatás is jól jönne. :)

    VálaszTörlés
  10. Folytatast imadom

    VálaszTörlés
  11. Huhh hát hol is kezdjem a véleményemet!? Nem tetszett. Nagyon nem.. Sok benne a helyesírási hiba és tele van hangulatjelekkel. Hirtelen tértél át az elején az egyik részletről a másikra,és fél óra kellett arra,hogy a történéseket felfogjam.. A gondolatmenet az egyetlen ami tetszik az egészben de ahogy leírtad nem jött be a sztorid. De azok a hangulatjelek feltették az i-re azt hatalmas pontot.. EGY BLOGBA NEM VALÓK HANGULATJELEK! Csak ha valami ismertető. Szóval gyakorolj és fejlődj,mielőtt ilyenbe belekezdenél. A szexjelenet túl tömör számomra,pedig a blog erről szól.. És szerintem az író olvassa el a sztorikat mielőtt kirakná,mert szegény amatőr író ezzel beéghet.Nem rosszindulat,csak a véleményem,amit felvállalok. Ha egy ilyen sztoriba kezdesz,akkor az legyen igényes,látsszon rajta,hogy lett vele dolgozva.. Szóval gyakorolj még!

    VálaszTörlés
  12. Magát a történetet imádom,de MI EZ A KURVASOK HELYESÍRÁSI HIBA!!!Meg ne tegyél bele smyle-kat,de amúgy a sztori tényleg jó,folytatás kérek kevesebb helyesírási hibával!! ��

    VálaszTörlés