E-mailben érkezett, Segítő barát (18+)

Írta: Natalie Evans


Egy újabb este a kocsmában. Már egy hónapja, hogy szakítottunk a
barátommal. Vagyis èn szakítottam vele, mivel ő megcsalt. Úgy éreztem
ő a lelkitársam, szerettem őt, azt hittem ő is így èrez irántam.
Amikor szembesítettem a történtekkel azt mondta, hogy sosem szeretett.
Ezek után én sírva rohantam el tőle. Most itt ülök ès az újabb kör
alkoholt kèrem a csapostól. Minden estémet itt töltöm azóta, mondhatni
már törzsvendèg lettem. Úgy èrzem teljesen összetörtem belülről, a
szívem romokban hever a helyén. Egyszer csak a barátnőm viharzott be a
kocsmába.
- (T/N), mi a fenèt csinálsz már megint itt? - kérdezte tőlem dühösen,
de èn rá sem nèztem, csak kortyoltam tovább az italomat.
- Most velem jössz! - kezdett kifelé húzni
- Ne! - ellenkeztem - Itt akarok maradni!
- Jó! De akkor ràm ne számíts többet! - ordított rám, majd elhagyta a kocsmát.
Csak kèrtem- kèrtem tovább a köröket. Azèrt ennyit nem szoktam inni,
de mèg most a barátnőm is itt hagyott. Ez még egy lapáttal rátett a
lelki- állapotomra. Egyszer csak azt vettem èszre, hogy egy kèz terül
szét a vállamon. Hátranèztem, Zayn volt az, a legjobb barátom.
- Szia! - ugortam a nyakába, már két hónapja nem láttam, ès most itt
van, nagyon hiányzott.
- (T/N), te rèszeg vagy! - tolt el magától - Gyere, hazaviszlek!
Elkezdett kifelè húzni. Alig álltam már a két lábamon annyira rèszeg
voltam. Betett az autója anyósülésére, majd ő is beszállt a másik
oldalon. Elindultunk.
- Mièrt kellett ennyire leinnod magad? Normális vagy? Mi lett volna
akkor ha valami rèszeg pasas megerőszakol? - tette fel egymás után a
kérdéseket. Mindig is annyira törődött velem mintha a bátyám lenne.
Ezt is szerettem benne annyira, de néha idegesítő volt. Próbáltam
volna válaszolni de nem ment, csak bámultam rá. Istenem, annyira
hiányzott.
- Válaszolj! (T/N), mi van veled? - nézett rám egy pillanatra, majd
újra az utat nèzte.
Az egyik kezem a combjára tettem, és simogatni kezdtem. Ha nem lenne
bennem tömérdek mennyiségű alkohol, ilyet sosem tennék. Simogattam
egyre feljebb. Elvette a kezemet onnan.
- (T/N), mi a fenèt csinálsz? - nèzett rám kèrdően - Rèszeg vagy! -
mondta, de olyan hangnemben mondta, mintha magát emlèkeztetnè.
Megèrkeztünk a házamhoz, kiszállt, majd átjött az èn oldalamra. A
kezèbe kapott, úgy vitt el egèszen a házig. Bevitt, majd letett a
kanapèra. Leült mellèm.
Erőt vettem magamon, szemből az ölèbe ültem. Gyorsan vette a levegőt,
olyan volt mintha le akarná nyugtatni saját magát.
Az ajkaimmal közelítettem az övèihez. De ő eltolt mikor megèrintettem.
- Kèrlek Zayn! - könyörögtem - Csak egy csókot!
- Nem állnánk meg a csóknál. - fogta az arcomat a kezei közé - Részeg
vagy! Nem akarok semmi olyat tenni amit holnapra megbánnál.
- Kèrlek Zayn! - nèztem a szemeibe
Megelőzött. Olyan hévvel csókolt meg ahogyan soha senki. A nyelveink
vad csatát vívtak egymás ellen, éreztem azt, hogy mennyire kíván.
Felkapott, ès egyenesen a hálószoba fele vitt. Majd lerakott az ágyra,
de közben a csókunk nem szakadt meg egy pillanatra sem. Mikor levegő
miatt elváltunk, pár pillanatig csak egymás szemébe bámultunk. Felült
ès levette a pólóját. Megfordítottam a helyzetet, így én kerültem
felülre. Megbabonázva simitottam végiga kidolgozott felsőtestèn.
Közben èreztem magam alatt a kemény erekcióját. Elkezdtem rajta
mozogni, Zayn száját sóhajok hagyták el. Felült, levette a felsőmet,
és a melltartómat is. Fordított a helyzeten, lehúzta rólam a nadrágot,
bugyin keresztül kezdte izgatni a csiklómat. Majd mikor ezt
megelégelte levette rólam a bugyimat, rögtön feldugta nekem két újját,
èn csak vergődtem alatta a kéjtől. Már èreztem közel a vég, ekkor
kihúzta újjait. Felállt levette a nadrágját és a bokszerét. Felhúzta a
gumit. Visszajött hozzám, felèm helyezkedett, majd belémhatolt. A
csípőmozgása a vég felé taszított. Èreztem, hogy közel vagyok, ekkor
fordított a helyzeten. Elkezdtem jobbra-balra ringatni a csípőm.
Annyira jó volt làtni, ahogy Zayn szétesik alattam. Nem beszéltünk,
mert nem volt rá szükség. Mindketten közel voltunk. Ekkor nagy
ajtócsapódás hallatszott, a volt barátom döbbent képével találtunk
szembe magunkat.
- (T/N), mi a fenét csinàlsz? - ordított.

10 megjegyzés:

  1. úristen ez nagyon jó lett. :D
    legyen folytatása. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Folytatááást!!:P nagyon jó! ♥

    VálaszTörlés
  3. Folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  4. Folytatást!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! FOLYTATÁST!! :D

    VálaszTörlés
  6. folytatást légyszi :))

    VálaszTörlés
  7. Jóül lett, de nem egy nagy tehetségetre utal, bocsi :(

    VálaszTörlés
  8. Na a névtelennek már megint milyen nagy szája van!! Majd ha te is veszed a fáradságot és másoknak örömet okozva te is írsz történeteket akkor talán lehet beleszólásad amúgy meg semmi!! Erről ennyit!

    A történetre visszatérve pedig.nagyon ügyi vagy csak így tovább és sajnálom, hogy csak most tudom olvasni a történeteiteket!! puszi❤

    VálaszTörlés