E-mailben érkezett, Hal a tortán (18+)


Írta: Halliwell Sissy

Egy londoni lapnál dolgozom újságíróként. Következő cikkem fő témája
ezúttal a gasztronómia, a főzés tudománya. Kedvet is kaptam a
főzéshez, meg a vendéglátáshoz, ezért úgy döntöttem, megvendégelem és
meghívom vacsorára Harry-t. Igen, az a Harry! Röviden "ismeretségünk"
története: pályafutásom során volt szerencsém híres ismert
személyekkel találkoznom. Közéjük tartoznak a One Direction srácok is,
a tinilányok körében méltán népszerű brit banda. Be kell valljam,
pozitív csalódás ért. Bolondosak, életvidámak tele energiával, illetve
roppant tehetségesek. Beszélgetésünk során kaptam egy kisebbfajta
rögtönzött minikoncertet és azt kell mondjam, tetszett! :)
Mindemellett egy nagyon szeretetreméltó fiúk. És a "művészúr"... Na igen, hát ő hozta a tőle megszokott csajozós formát. Míg
meginterjúvoltam őket, addig ő bepróbálkozott; udvarolgatott,
bókolgatott (nem tagadom, számomra sem volt közömbös), flörtölgettünk,
majd elkérte a számom. Váltottunk néhány szót SMS-ben, s randiztunk
párszor. Sokat beszélgettünk, hülyültünk, énekelgetett is nekem
néha... Jól éreztük magunkat. Olykor elcsattant egy-egy csók...
Egyszer MAJDNEM több is lett a dologból... Lényegében ennyi. De amúgy
én sose kérkedtem vagy dicsekedtem ezzel és éltem vissza a helyzettel.
Szóval megbeszéltük, este 7 óra. Hozza magával Zayn-t, Zayn hozza
Perrie-t és akkor pont négyen leszünk. Vendéglista kész, letelt a
munkaidő irány bevásárolni. Egyenlőre fogalmam se volt mi legyen a
vacsora.
- Zayn szereti a csirkét, azt tudom, meg igazából én is, úgyhogy
annyira csak nem lőhetek mellé. - estem gondolkodóba a számtalan
húskínálat között sétálgatva. Hosszas tanakodás után megvettem a
további szükséges dolgokat, beugrottam még egy borszaküzletbe, majd
kezdődhetett a "móka". Tehát,
  Előétel:
Sajtkrémmel töltött tojás

  Főétel:
Csirkefalatok többféle szósszal (édes-savanyú, csípős és curry-s)
illetve,
Baconbe tekert, sajttal és ananásszal töltött csirkemell párolt zöldséggel
és
Nyárson sültek, többfajta húsból

  Desszert:
Többízű (házi)lekváros gofri

Nekiláttam hát. Tüstént, szaporán szorgoskodtam, sürögtem-forogtam a
konyhában és annyira belemerültem a főzőcskézésbe meg a készülődésbe,
hogy úgy elszaladt az idő. Közeledett lassan a 7 óra. Nemsoká itt
vannak a vendégek. Elvégeztem az utolsó simításokat, majd
megterítettem. Egy gyönyörű hófehér terítőt választottam erre az
estére. Nos, minden kész, megyek átöltözni. Egy kényelmes, de laza, ám
mégis szexi (amennyire kell), nőies és alkalomhoz illő ruhát öltöttem,
hozzáillő magassarkúval. Egy kis visszafogott smink, hajamat pedig
leengedtem. Átfutottam még gyors gondolatba a teendőket és épp kezdtem
már előkészíteni a welcome drinket (amiből muszáj volt előre meginnom
egy pohárral, így ellazulásképp), mikor csengettek. Hát egy gyönyörű
barna bociszempárral találtam szembe magam. Megjött Zaayn! :) Egyedül.
Szia, hogy vagy stb. Üdvözlésnek puszi, ölelés. Írtó helyes volt.
Csábító, férfias illat, elegáns ruha és az elengedhetetlen tökéletesen
belőtt Zayn séró. Bevallom, mindig is tetszett, legelső találkozásunk
óta. Na, beljebb invitáltam, beszélgettünk, közben tettem-vettem,
megdícsérte a ruhám, engem, hogy csinos vagyok és néha észrevettem,
hogy így megnéz. Tökre elpirultam és hogy ne lássa, elfordulva
elmosolyodtam. Ha nem lenne ott neki Perrie, még azt feltételezném
flörtöl vagy ki akar velem kezdeni. De, ott van neki és boldogok és
szeretik egymást! És én ezt tiszteletben tartom! Kínos csend
uralkodott, mikor ismét megszólalt a csengő. Legjobbkor! Harry nagy
széles mosolya és a törékeny külsejű Perrie fogadott. Vele az az
igazság, hogy még nem találkoztam személyesen, de így első benyomásra
egy nagyon kedves, aranyos és persze gyönyörű lány. Igazán
összeillenek Zayn-nel. Üdvözöltük egymást, puszi ölelés megint és
Harry... Mióta nem láttam vagy találkoztunk, más lett. Tisztára
megférfiasodott! Vagy mi. Hmm jól nézett ki! És valami
ellenállhatatlan volt az illata. Fekete szűk farmernaci kockás bordó
inggel (ami megkell hagyni iszonyú dögösen áll neki) és nem volt
alatta semmi! Rakoncátlan fürtjei ezúttal rendezettek voltak.
Üdvözlésképp szintén puszi ölelés, miközben igencsak feltűnően
végigmért és az este folyamán többször kaptam bókokat. Na, töltöttem a
welcome drinket, megköszöntem nekik, hogy eljöttek, koccintottunk és
hozzáláttunk. Már tálaltam is a sajtkrémmel töltött tojást, azaz az
előételt. Kíváncsian és izgatottan fürkésztem arcukat, reakciójukat.
Egész hamar el is fogyott, hát remélem nem véletlenül. Következhetett
a főétel. Zayn-nek szinte fülig ért a szája a csirkehús áradat láttán.
Aranyos volt. A főétel mellé egy minőségi gyümölcsös vörösbort
választottam. Jóízűeket falatozgattunk, jókat beszélgettünk, a
desszert elfogyasztása közben sokat nevettünk, szóval összességében
kellemesen, jó hangulatban telt a vacsi és ahogy fogyott a nedű, úgy
szabadultak fel vele a gátlások is... Leszedtem az asztalt, kivittem a
konyhába a dolgokat, pakolásztam még ezt-azt, mikor két kezet éreztem
meg derekamon. Piszkos Harry lecsap...
- Hiányoztál baby! Gyönyörű vagy! - súgta fülembe miközben fenekemhez
nyomta ágyékát (már dudorodott neki), félresöpörte a hajam és elkezdte
csókolgatni a nyakam. Fel-le járkált a keze testemen, simogatott,
konkrétan elkezdett tapizni. Előrenyúlt és gyengéden megmarkolta,
picit masszírozgatta melleimet ruhán keresztül, s rohadt izgatóan
megharapta a fülcimpám, miközben mélyeket sóhajtott. Itt teljesen
kirázott a hideg, egy pillanatra elgyengültem és nehezen, de próbáltam
ellenállni, így ügyesen kibújtam kezei közül valahogy. Megigazgattam a
ruhám, vettem egy nagy levegőt, hogy lehiggadjak és visszatessékeltem
a szobába, ugyanis egy kis játékkal, amolyan feladattal készültem az
immár nem korgó hasú (és kellően ellazuló) vendégeim számára. Szóval
azt találtam ki nekik, igazából Harry-nek és Zayn-nek, hogy játsszák
el azt a bizonyos jelenetet a BSE elején. Zayn-nek, mármint
Veronicának paróka "biztosítva" és kapott egy kis sminket Perrie
jóvoltából. Elindítottam a zenét éés kezdődhetett is a móka. Hadd ne
mondjam, osztatlan sikert aratott ez a kis produkció. Annyit nevettünk
Perrie-vel. Hirtelen azon kaptam már magam, hogy Harry magához ránt és
most Velem játssza el ugyanezt. Beleharapott ajkába, minek
következtében megjelentek arcán a gödröcskék és vészesen közelített a
szám felé. Kezdett mostmár tényleg forrni a levegő köztünk...
Zavaromban elmosolyodtam, Zayn és Perrie meg elkezdtek egyből
cukkolni, így "júúj"-ozni, meg stb. Válaszul csak rájuk öltöttem a
nyelvem.
Visszaváltoztattuk "Veronicát" Zayn *perfect* Malik-ká és lassan
indulniuk kellett sajnos. Puszi, ölelés stb., megköszönték mégegyszer
a meghívást, én is, hogy eljöttek és feltűnt mindenkinek, hogy Harry
is búcsúzkodik el tőlük. Zayn odaszólt neki:
- Tesó! Te... ? Nem jössz?
- Ööm... segítek mosogatni! - mondta sejtelmesen, s Zayn-re kacsintott.
- Harold. Mindig is rosszul hazudtál! - forgatta szemeit elvigyorodva
és legyintett, majd Harry kinyújtotta rá a nyelvét.
- Majd találkozunk bro! - ölelték meg egymást és lepacsiztak. Engem is
ölelésben részesített, s rámkacsintott az ajtóból. Csak bámultunk
egymásra Harry-vel, amikor is megvillantotta ellenállhatatlan
féloldalas és rettentően perverz mosolyát, majd így szólt:
- Baby! Kaphatok egy kis repetát a desszertből? - búgta kacéran. Meg
se várva a válaszom szenvedélyesen az ajtónak nyomott, érzékien
ajkamba harapott, majd megcsókolt, miközben én totál beindulva a
hajába túrtam. Nyelveink vad táncot jártak, keze bejárta testem minden
pontját, én pedig végighúztam nyelvem a kulcscsontjától állvonaláig és
szexin kigomboltam az ingét. Nadrágjának övére tettem a kezem és
hozzáértem "véletlenül" férfiasságához egy pillanatra. Erre ő ruhám
alá nyúlt, combomat simogatta majd benyúlt a bugyimba és úgy izgatott.
- Harry! - Folytassuk inkább a szobámban! - nyöszörögtem és haraptam
ajkamba. Pár perc múlva már az ágyon egy szál semmiben vívtunk heves
csókcsatát. Meg-meg haraptam néha alsó ajkát. Fölém mászott, kezével
megtámaszkodott a fejem mellett és érzékien nyalogatta, szívta,
puszilgatta felváltva hol a bal, hol a jobb mellbimbómat, mit én
kisebb sóhajokkal jutalmaztam. Becsúsztattam kezemet a már igencsak
szűkös boxerébe és először csak anyagon keresztül simogattam.
Kiszabadítottam onnan lüktető farkát és lassan verni kezdtem neki.
Ennek hatására belenyögött csókunkba, de elhúzta a csuklóm. Mellemről
áttért a nyakamra majd kínzó lassúsággal egyre lejjebb és lejjebb
haladt... Felfedezőútra indult a szája, a nyelve... Hajába túrtam és
izgatottságomban közelebb húztam fejét középpontomhoz.
-Ahh! - nyögtem fel kéjesen, ahogy megéreztem forró és nedves nyelvét
a csiklómon, aztán magamban. Az ágy szélét és Harry haját markoltam.
Egyre durvábban nyalt és már majdnem elmentem, de abbahagyta.
Felgörgette magára az óvszert, húzott párat férfiasságán, majd finoman
belém csusszant. Egyszerre volt gyengéd, mégis vad és határozott. Hmm
bejött! Eleinte lassan, piciket, de szenvedélyesen tolt, később
fokozatosan gyorsított a tempón. Végig egymás szemébe néztünk,
csókolóztunk, hajába túrtam és simogattam izmos karját, hátát. Igazán
bensőséges, mondhatni meghitt volt.
- Harry... Aahh! Mindjárt! - ziháltam két csók közt közel a csúcshoz.
A cél érdekében dereka köré fontam lábaimat. Nem is maradt el a várva
várt hatás, egy jól irányzott szexi csípőmozdulattal mélyre döfött
egyet, s abban a pillanatban nevét sikítva csúcsra jutottam. Közvetlen
ezután lökött még párat és mielőtt elment volna, egy gyors mozdulattal
lerántotta magáról a gumit és egy férias nyögés közepette melleimre
élvezett. Fáradtan és izzadtan dőlt le mellém. Lihegtünk, tisztára
mint a versenylovak. Miután légzésünk normalizálódott, pimaszul rám
mosolyogva megkérdezte:
- Naaa, hány pont? Válaszul csak visszamosolyogtam. Elég későre járt
már, ezért nálam aludt. Míg lezuhanyzott, így elgondolkodtam, a
történteken... Nem tudom megmagyarázni, de furi volt... így az
egész... és nem lenne szabad bevallani, de a szex csodálatos volt.
Nagyon jól éreztem magam vele, de így ennyi. És azt hiszem az ő
részéről is. Én is letusoltam, majd álomba szenderültünk. Hogy
megtörtént-e azután újból? Vagy, történt-e még valami... és ha igen,
mi?
Hát, az már csak hal a tortán...

11 megjegyzés:

  1. fura mert ez már olvastam egy másik ilyen oldalon... régebben

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó, folytatást!! :)

    VálaszTörlés
  3. Olvastam már én is... Nézz utána, hogy az eredeti írótól kaptad-e. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem kéne lopni más sztoriját! Én is olvastam már! Ha nincs ötleted, ne másét lopd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott van h E-mailbe érkezett!! Nyisd ki a szemed mielőtt hisztizni kezdesz. És még fel se vállalod magad!! :D Ennyi!! Okoskodj csak.

      Törlés
  5. http://harryandlouissexualfanfiction.blogspot.hu/2014/01/bekuldott-2-harry.html

    VálaszTörlés
  6. A beküldő mindkét blogon ugyanaz, szóval nem történt lopás!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Laura ez cool jo blog volt csak igy tovább !!!!!!!!!!!!!! Lakatos laura barbara

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó! Nem kell hisztizni, nem történt lopás! :) Nekem tetszett. ♥ Ügyes vagy.

    Cina.x

    VálaszTörlés