E-mailben érkezett, Harry (18+)

Írta: Boo Dark

Az emberek, ha meglátnak sokszor nem hisznek a szemüknek. Sokszor fogalmazódik meg bennük a kérdés(amit már egy páran vázoltak is nekem), hogy mi a francot keresek én itt. Itt, ahol férfi munka van. Sokszor volt már olyan is, mikor rövid volt a hajam egyszerűen srácnak néztek. 
Szüleim sem nagyon támogatják a választott munkám. De hát mit csináljak? Kicsi korom óta érdekelnek a fiús sportok és munkák. Anyám mikor 8. osztályba meghallotta, hogy én autó szerelő akarok lenni egyszerűen kiröhögött, mondván: "Te? Ne viccelj lányom! Egy lány nem való ilyen helyekre." Nem nagyon érdekelt, hogy ki mit gondol. Persze a családba az aduász, a nővérem Cortney. Ő az lett, aminek megálmodták. Sikeres orvos az amerikai Georgia államban. Én meg maradtam a szégyen, ezért, mikor betöltöttem a 18-t, szüleim kezembe nyomtak egy házkulcsot és tulajdonképpen kidobtak otthonról. 
A főnököm Steve meg van elégedve a munkámmal, ahogyan az emberek is. Sokszor kapok dicséretet és egy kis fejpaskolást(!!!). 
Mint minden hétköznap reggel 8 kávéval és friss briósokkal érkeztem meg a műhelybe. A munkatársaimnak és a főnökömnek, minden reggel én hozom a kaját. Ez már olyan megszokás féleség. 
-Á [T/N], köszi.-vették el tőlem a kaját és már neki is kezdtek majszolni, mire főnököm telefonja megcsörrent.Miután lerakta körbenézett az embereken és rajtam akadt meg a szeme.-[T/N] van egy nagyon fontos meló. Egy nagyon híres bandának a turné busza most robbant le nem rég, Nevada streeten. Kellene egy szerelő, mert gyanítom, hogy nem csak erről van szó. Téged küldelek, kislány.-mondta és már dobta felém a kulcsot. Gyors reflex képességeimnek köszönhetően, elkaptam az apró fém tárgyat és beszálltam a kocsiba és már indultam is. Titkon reméltem, hogy nem egy srác banda lesz, mert ha igen, akkor én ott teljesen meg fogok semmisülni. 
Lány létemre, az hogy idegen pasasok körében legyek, én személy szerint kerülöm az ilyet. De ha munka van, akkor munka. 
A rádióba Calvin Harris: Summer című száma ment. A kormányon aprókat doboltam, miközben sasoltam az utcákat. 
A nagy busz mögött leparkoltam a kocsit és a csomagtartóhoz lépve elővettem a szerszámokat. A busz oldalánál 5 kibaszottul helyes srác marakodtak. Hangtalanul kikerültem őket és a motorháztető előtt álló pasashoz léptem. 
-Jó reggel uram. Steve küldött a busz állapota miatt.-kezdtem bele. 
-Á igen. Magának is jó reggelt....hölgyem.-gondoltam. Nagyot sóhajtva megkerültem és elkezdtem bütykölgetni a motort. Mikor félig be kellet dőlnöm, hallottam a srácok megjegyzéseit, amire el kellet mosolyodnom. 
Az arcomon van egy kicsi olaj folt, annál több a ruhámon, a (most már) hosszú barna hajam folyamatosan a szemembe lóg, de sikerült megcsinálnom. 
Nagy csattanással csuktam le a motor ház tetejét és az előbb "megismert" emberhez léptem. 
-Az olajat ellenőrizzék és gyakrabban cseréljék. Az akkumulátor mindjárt lemerül, ezért javaslom töltsék fel, de legfőképpen olaj volt a baj forrása.-miközben beszéltem észrevettem, hogy a göndör hajú srác folyamatosan engem nézett. 
-Értem köszönöm.-fogott velem kezet és elvette tőlem Steve névjegyét. 
-Ja és még valami.-fordultam meg.-Ha épségbe akarnak utazni, javaslom, hogy még ne induljanak el. Veszélyes lenne. Hozzák be még ma a műhelybe a buszt, holnap meg már indulhatnak is.-mosolyogtam és beszálltam a kocsiba, miután ide adta a pénzt. A kormányra ragasztva találtam egy cetlit:

                              "Gyere este 20:30-ra a Hyde parkba. Várlak édes...
                                                                                                               Harry xX
Nem nagyon törődtem vele. Mint már mondtam, nem érzem jól magam idegenek közelébe. 
A műhelybe visszaérve még rengeteg munkánk volt és idő közben még a busz is megérkezett, aminek azonnal nekiláttunk. 

***
Mint szokás szerint, ilyen későn csak én vagyok itt. Az évek során már megszoktam, hogy egyedül én dolgozom este 21:00 óráig a műhelybe és ez most sem volt másképp. 
A rádióból halkan szóltak a számok. A szél odakint eszméletlenül fújt és én egyedül vagyok és éppen a követ mosom fel. Hirtelen két kezet éreztem meg derekamon, amitől a szívem kishíján kiugrott a helyéről. 
-Nem szeretem, ha leráznak.-mély dörmögős hang szólalt meg mögülem. Karjait körülfonta derekamon és csípőjét nekem nyomta, miközben nyakamat hintette be apró puszikkal.-Érzed ezt?-lehelete csikizte bőröm, merevedése már szúrta fenekem.-Ilyen volt egész nap. Amióta megláttalak és ez ellen most teszünk.-ezzel megfordított és megcsókolt. Selymes nyelve végigszántott az alsó ajkamon, ezzel engedély kérve a bejutásra. Egy kis gondolkodás után meg is adtam neki. Nyelvein szenvedélyes és vad táncot jártak egymással dominanciáért küzdve.-Ugorj.-fogta meg combomat és már ölében is voltam. Nem tudom mi ütött belém. 
Kinyitotta a busz ajtaját és felvitt rajta, majd magunk után becsukta az ajtót. Egy ágyhoz vitt, amire a neve volt írva. Lefektetett és elmosolyodott. Újra nyakam kínzását vette célul, miközben nagy keze bejárta testem. Kék egyen pólóm felcsúszott és hamar lekapta rólam, majd fekete csőfarmerem is erre a sorsa jutott. Mikor tudatosult benne, hogy csak fehérneműben fekszem alatta felült és elmosolyodott.-Gyönyörű a tested, de fehér nemű nélkül jobb lesz.-ezzel kikapcsolta a melltartóm és lekapta rólam francia bugyim és egyből bevezette magát. 
Nyelve könyörtelenül nyalta csiklómat. Sóhajaim és apró nyögéseim töltötték be a teret, amit ő egy önelégült mosollyal díjazott. Hirtelen feldugta 3 ujját, ami engem még jobban hajszolt a kielégülés felé. Egy nagy nyögés kíséretében el is élveztem. Mosolyogva nyalta le ujjairól a rá kerülő sós nedvet.-Nem csak szexi, de finom is.-csókolt meg. Fordítottam helyzetünkön és én szabadítottam meg pólójától és farmerjától. A nyakától, teljesen a V vonaláig végig csókoltam, az egész testét, amibe szó szoros értelmébe bele remegett. Hirtelen húztam le róla a boxert. Méretes férfiassága felcsapott hasáig. Elmosolyodtam és egyből bekaptam az egészet. Szemei kikerekedtek, de azonnal lehunyta azokat.-Úr isten, de jó vagy.-egy megkönnyebbült nyögés hagyta el száját. Gyorsítottam a tempón és rámarkoltam heréire azáltal  azonnal  elélvezett. A számba kerülő nedvet lenyeltem és fölé másztam. Mire kinyitotta volna szemét, már ráereszkedtem farkára, ami mind a kettőnkből egy nagy nyögést váltott ki.-Lovagolj meg, drága.-mosolygott. 
-Ezer örömmel.-szólaltam meg, majd gyors tempóban kezdtem rajta lovagolni. Hátravetett fejjel nyögdécselt. Úgy nézett ki mint egy félisten, ahogyan állkapcsa megfeszült, szemét pedig akaratosan, erősen hunyta le. Lassítottam az ütemen és nyakát kezdtem szívogatni. Egyet fordult és már alatta is voltam. Örült tempóba döngetett. Lábaimat dereka köré fontam. Éreztem, ahogyan közel van a gyönyör kapuja, ezért hátát kezdtem el karmolászni. Egy nagy nyögés közepette elélvezett, ami engem is a csúcsra juttatott. Még mozgott kicsit, majd rám hanyatlott. 
-Nagyon jó voltál.-adott csókot a számra
-Te se panaszkodhatsz.-kezdtem el öltözni, ahogyan ő is. Miután kiszálltunk a buszból telefonszámot cseréltünk és mind a ketten-legalábbis én-hazafele indultam. 
"Pff. És meg a szüleim azt mondták, hogy ez nem egy jó munka"-gondoltam magamba és mosolyogva tovább sétáltam a sötét utcákon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése