Barátság extrákkal (18+)

H. Kath-nek

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot, és elnézést a késésért! :/
A legjobb barátommal már egy ideje eléggé túlléptük a barátságzónát. Már nem egyszer lefeküdtünk mindenféle érzelem nélkül, aztán másnap úgy mentek a dolgok, mintha semmi sem történt volna. Amolyan barátság extrákkal. Az elején még kifejezetten élveztem, de azóta elég sokat gondolkodtam a dolgon és rájöttem, hogy ez így nem mehet tovább.
Egyik este áthívtam Harry-t. Mint mindig, most is 10 percen belül kopogott az ajtón. Lecammogtam a szobámból, majd kinyitottam.
- Szia - jött be mosolyogva, és rögtön ajkaimnak esett. Minden este így kezdődött, szóval nem lepődtem meg.
- Harry, várj egy kicsit - fordítottam el a fejemet.
- Mi az, valami gond van? - kereste a tekintetemet, majd megfogta az arcomat és maga felé frodított.
- Beszélnünk kell erről az egészről. Gyere - fogtam meg a kezét és felhúztam a szobába. Leültünk az ágyra, s érdeklődő tekintettel végigmért. - Neked ez nem furcsa? Mármint... legjobb barátok vagyunk.
- Nekem így jó, de azt hittem, hogy neked is.
- Igen, az elején még nagyon jó volt, de most átgondoltam és ez szerintem nem normális.
- Akkor soha többet ne csináljuk? - nézett rám.
- Szerintem az lenne a legjobb. Esetleg csak akkor, ha érzünk egymás iránt valamit - ahogy kimondtam, az alsó ajkamba haraptam. Harry nem hülye, egyből leesett neki, hogy én igen is érzek iránta valamit.
- Te érzel? - nézett rám nagy zöld szemeivel. Halványan bólintottam, s a földre néztem.
- Sajnálom, nem tudtam - ült közelebb.
- Mindegy, nem lényeges. Szóval csak akkor csináljuk, hogy ha te is... érzel valamit. De mivel tudom, hogy nem ezért maradjunk a barátságnál, jó? Úgy mint eddig.
- Szóval ha érzek irántad valamit, azt mondod, hogy akkor összejöhetnénk?
- Igen, de bocsi ha ezzel kíno... - nem tudtam befejezni, mert megcsókolt. De ez a csók teljesen más volt, mint az eddigiek. Valahogy úgy éreztem, van benne valami érzelem, szenvedély és gyengédség.
Mikor ajkaink elváltak, nyeltem egy nagyot és lassan a szemébe néztem.
- Ez... mi volt?
- Azt mondtad, ha én is érzek valami összejöhetünk - húzta mosolyra a száját, de én továbbra is értetlenül néztem rá. - Én is érzek irántad valamit, ami több mint barátság.
- Komolyan? - mosolyodtam el.
- Uhum - húzott magához még egy csókért. A szívem gyorsan vert, és elölről az ölébe húzott. Szenvedélyesen csókolóztunk, s beletúrtam puha fürtjei közé, majd egy kicsit meghúztam. Felmordult és belemosolygott a csókba, majd maga alá fordított és a szemembe nézett. Lassan megsimítottam az arcát, mire elmosolyodott és gyengéden megcsókolt.
Végigsimítottam a mellkasát, amin feszült a fekete póló, majd megfogtam az anyag alját és levettem róla. Kajánul rám mosolygott, félresöpörte a hajamat és lágy csókokkal kezdte ellepni a nyakamat. A szememet becsukva és halkan zihálva élveztem a tetteit, miközben keze bejárta a testem minden részét.
Végigsimította a combomat, majd az oldalamat és felhúzta a pólómat. Lekapta rólam, majd a mellkasomat kezdte el puszilgatni. Ezzel egy időben kikapcsolta és levette rólam a melltartót, majd egyik mellemet szájával, másikat kézzel kényeztette. Kéjes sóhajok hagyták el a számat, ami Harry arcára egy önelégült mosolyt csalt.
Megemeltem a csípőmet, mikor elkezdte rólam lehúzni a nadrágot, majd eldobta a szoba sarkába. Fogai közé vette a bugyimat és kínzó lassúsággal szabadított meg tőle. Minden porcikám kívánta őt, jobban mint eddig bárkit.
Forró nyelvét hirtelen magamban éreztem, s egy kisebb sikoly szaladt ki a számon. Beletúrtam a hajába, miközben nyelvét ki-be húzogatta egyre gyorsabban. Erősen fogta a csípőmet, hogy ne ficánkoljak, s hangos nyögések közepette értem egyre közelebb a csúcshoz.
- Har... Harry! - kiáltottam el magam orgazmusom közben. Vigyorogva mászott fölém, szemei már sötétek voltak a vágytól. Megfogtam két oldalt az arcát és vadul megcsókoltam, miközben a hátára gurítottam. A csípőjére ülve éreztem magam alatt a már kemény férfiasságát, s elmosolyodtam.
- Mit vigyorogsz? Ez a te műved - mosolygott, majd lehúzott magához és megcsókolt. Hozzányomtam magam a férfiasságához, mire belenyögött a csókunkba. - Most az őrületbe akarsz kergetni? - zihálta.
- Nem áll szándékomban - mosolyogtam, majd lejjebb másztam. Lassú mozdulatokkal kapcsoltam ki az övét, közben végig az arcát néztem. Állkapcsa megfeszült, a szemei csukva voltak és halkan zihált. Úgy nézett ki, mint egy félisten.
A nadrágját és a boxerét egyszerre húztam le róla, férfiassága rögtön felcsapott, mire megfogtam. Harry felkönyökölve, csillogó szemekkel nézte a tetteimet. Lassan a számba vettem hosszúságát, és mozgatni kezdtem a fejemet.
- Ah, te jó ég - hallottam megkönnyebbült sóhaját, majd beletúrt a hajamba. Felbátorodtam, s gyorsítani kezdtem a tempón, miközben heréit markolásztam. Nyögései egyre sűrűbbek és hangosabbak lettek, így tudtam, mikor jár már közel. Egy mély, férfias nyögést hallatott, majd a számba élvezett.
A karomnál fogva magához húzott, majd hirtelen fordított a helyzetünkön, így én kerültem alulra. Vadul csókolt meg, szinte tépte az ajkaimat, ami engem csak felizgatott. Körmeimet végighúztam a hátán, lábaimmal körbefogtam a derekát. Bejáratomhoz pozicionálta magát, majd hirtelen belém hatolt. Felnyögtem és mivel egyedül voltunk otthon, mindent kiadtam magamból.
Gyorsan lökött, minden egyes mozdulatnál érintette a g pontomat. A nevét nyögdécseltem, arcomat a vállába fúrtam és néha kicsit harapdáltam.
- Hm, mindjárt... - ziháltam, majd ajkaimat a nyakára tapasztottam és megszívtam. Ennek hatására egy nagyot nyögött és rögtön belém élvezett, ami engem is a csúcsra juttatott.
Zihálva mozgott lassan még egy kicsit, majd a homlokomra nyomott egy puszit és mellém feküdt. Pihegve néztük a plafont, majd percek múlva én törtem meg a kínossá váló csendet.
- És akkor most velünk mi lesz? - néztem rá.
- Hogyhogy mi lesz? Együtt leszünk, nem? - mosolyodott el és magához húzott. - Most már ne is reménykedj ,hogy elengedlek.
- Nem is akarom, hogy elengedj - mosolyogtam rá, majd egy csókkal zártuk le az estét, s egymást átölelve aludtunk el immár egy párként.

~E

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!:) nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék kérni K. Tori névre!:) Most volt a szülinapja és nagyon szereti a blogod! Egy sokkal durvább sextörténetet kér. Előre is köszönjük !:)

    VálaszTörlés
  3. hello! :)
    nem akarok beleszólni a dolgaitokba, csak annyit szeretnék mondani, hogy én úgy tudom, hogy miután elsül valaki(pontosabban egy hím), 20 perc múlva lesz csak megint használható a szerszáma. :)
    ma kérdeztem meg a nővéremet, és ő mondta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Hát jó, én ehhez nem értek, de már több helyen így olvastam, de kösz a felvilágosítást :D

      Törlés
  4. hát igen, ők sem tudják ezt az apró titkot :) de te igen;)

    VálaszTörlés