Régóta szeretlek (18+)

M. Fanninak

Ezzel a sztorival nagyon-nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni Fanninak! :)
Egy halom zsebkendő között feküdtem az ágyamon. A barátom megcsalt, akivel épp a második évfordulónkat akartuk ünnepelni. Szakítottam vele. Hihetetlenül fájt, de muszáj volt.
Csak magam elé bámultam teljesen kizárva körülöttem a világot, mikor a legjobb barátom, Harry berontott a szobámba.
- Fanni, hallottam mi történt. Jól vagy? - ült le mellém, és megsimította az arcomat.
- Nem - szipogtam. - Az a görény megcsalt.
- Nem érdemel meg téged - ölelt magához. - Amúgy is utáltam azt a szemetet.
Arcomat a vállába fúrtam, s simogatni kezdte a hátamat.
- Csak ne sírj miatta, nem éri meg - adott egy puszit a fejemre. - Figyelj csak, elviszlek fagyizni, jó?
- Most ne... Nem akarok ilyen külsővel a nyilvánosság előtt mutatkozni.
- Szerintem most is gyönyörű vagy. De ha nem akarod, nem erőltetem. Megnézünk egy filmet?
- Nézzünk.. Csak ne valami nyálas romantikusat.
- Vígjáték - mosolygott, majd lemászott az ágyról, és betett egy vígjátékot. Visszafeküdt mellém, magunkra húzta a takarót, és átölelt. Fejemet a mellkasára tettem, és egész film alatt simogatta a karomat. Megnyugtató volt az érintése és a közelsége is.
Mikor vége lett a filmnek, a szemembe nézett, és kisöpörte a hajamat az arcomból.
- Ugye már jobban vagy? - suttogta.
- Uhum, valamivel jobban - mosolyogtam halványan. Egy ideig csak egymás szemébe néztünk, és csak most fedeztem fel, mennyire jól néz ki.
Mire feleszméltem, ajkait az enyémeknek nyomta, és szenvedélyesen csókolt.
- Harry! - toltam el magamtól és a szemébe néztem. - Mégis mi a francot művelsz?!
- Én.. én sajnálom csak... - dadogott.
- Csak mi? - húztam fel a szemöldökömet. Egy nagyot nyelt és láttam, hogy valamit nagyon el akar mondani.
- Fanni, én... én már - sóhajtott. - Én már régóta szeretlek.
- Mi? - néztem rá nagy szemekkel. - De... de legjobb barátok vagyunk.
- Tudom, de erről nem tehetek - simította meg óvatosan az arcomat.
Elmerültem a szemeiben, és az agyamon végigfutott a sok emlék, ami velünk történt. Mindig mellettem volt, ha szomorú voltam megvigasztalt, ha nevettem velem együtt nevetett. Talán ha jobban belegondolok, mi Harry-vel nagyon jó páros lehetnénk.
- Inkább felejtsük el. Sajnálom - állt volna föl az ágyból, de visszahúztam és megcsókoltam. Éreztem, hogy meglepődik, de azonnal visszacsókolt és a hátamra fordítva fölém mászott. Még mindig szenvedélyesen csókolóztunk, és a hajába túrtam. Kicsit megharapta az alsó ajkamat, mire felnyögtem, és fordítottam a helyzetünkön. Rámosolyogtam, és gyorsan lekaptam róla a pólóját. Mindig is imádtam a tetkóit.
A mellkasára fekve csókoltam meg finoman a nyakát, mire felsóhajtott, és a keze a derekamról a fenekemre csúszott. Szívni kezdtem a bőrét, s éreztem, amint egyre feljebb tolja a pólómat, végül kibújtatott belőle. Újabb hosszas, szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, miközben egy rutinos mozdulattal kikapcsolta a melltartómat és levette rólam.
A hátamra fektetett, majd fölém kerekedett és kajánul vigyorgott.
- Na mi az? - mosolyogtam rá, és megsimítottam az arcát.
- Nem tudod, hogy mióta várok erre - csókolt meg. Lábaimat a dereka köré fontam, és közelebb húztam magamhoz miközben keze bejárta a testem minden részét. Végigsimította a combomat, majd megállt a sípcsontomnál.
Csókolgatni kezdte a nyakamat, amit becsukott szemmel és hátrahajtott fejjel élveztem. Végigpuszilta a mellkasomat, a melleim között lejjebb haladt, és a köldököm körül húzott egy csíkot a nyelvével. A nadrágomtól és a bugyimtól egyszerre szabadított meg, majd széttette a lábaimat és közéjük furakodott. Megnyalta két ujját, majd lassan belém vezette őket. Lassan pumpálni kezdett, s közben folyamatosan csókolt. Néha belenyögtem, és az ajkába haraptam.
- Harry... - húztam végig a körmeimet a mellkasán, mikor harmadik ujja is társult a kettő mellé, és gyors tempóban húzogatta ki-be.
- Add ki magadból - súgta a fülembe. Ajkaim szétnyíltak, s kéjes nyögések hagyták el a számat. Megfogtam a bicepszét, amiben az izom megfeszült, majd egy nagyot nyögve elélveztem.
Ujjait kihúzta, és egy huncut mosollyal az arcán lenyalogatta.
- Hm, finom - mosolygott, és megcsókolt. Kezemet levezettem a nadrágjához, kigomboltam és lehúztam róla. Lerugdosta magról, majd felült és az ölébe húzott. Átöleltem a nyakánál, ő pedig a derekamat fogta, és újabb forró csókba kezdtünk.
Magam alatt már éreztem keményedő férfiasságát, ami egyre jobban beindította a fantáziámat. Rámarkoltam boxeren keresztül, mire kicsit belenyögött a csókba. A hátára döntöttem, levettem a boxerét, és amikor kényeztetni akartam, megfogta a csuklómat és felhúzott magához, majd egy puszit nyomott az ajkaimra.
- Most csak én kényeztetlek téged - fordított a helyzeten, és a lábaim közé furakodva csókolt. A fejem mellett támaszkodott, s a bejáratom előtt körözni kezdett.
- Siess - ziháltam, s megcsókolta a nyakamat.
- Kis türelmetlen - kuncogott, majd belém vezette magát. Szaggatottan kifújtuk a levegőt, s homlokát az enyémnek döntötte. Mozgatni kezdte a csípőjét előre-hátra, s a tempón fokozatosan gyorsított.
A szobában halk zihálásunk hallatszott, néha egy-egy nyögés elhagyta a szánkat. Lökései mélyültek, lábaimat a levegőbe emeltem.
- M..mindjárt - ziháltam, s a körmeimet végighúztam a hátán, mire automatikusan gyorsított.
- Sikítsd a nevem, ha elmész - próbáld érthetően beszélni. Hevesen bólogattam, majd vadul megcsókolt. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, s a testemet átjárja az a csodás érzés, aminek átadtam magam.
- Ah.. Harry! - kiáltottam föl, s egy férfias nyögés után éreztem, hogy belém élvez.
Két mélyebbet tolt rajtam, majd fáradtan rám mosolygott, s az ajkaimra adott egy finom puszit. Kicsúszott belőlem, és mellém feküdt, majd a takarót magunkra húzta. Magához vont és szorosan átölelt.
- Harry - néztem rá. - Már nem akarok a legjobb barátod lenni.
Értetlenül nézett, a szemöldökét összeráncolta.
- A barátnőd szeretnék lenni. Persze csak ha te is szeretnéd- mosolyodtam el. Ajkai felfelé görbültek, és az ajkaimra nyomott egy kis csókot.
- Már hogyne szeretném, butus - nevetett kicsit és egy hajtincset kisimított az arcomból. Átöleltem a mellkasát, és mosolyogva aludtam el a barátom karjai közt.

~E

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jók a történetek, az első óta sokkal élvezhetőbb mind. Alig várom. A következő sztorit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és örülök, ha szerinted jobb :)

      Törlés
  2. Szia, nagyon jo lett. Kaphatnek szulinapra tortenetet (hetfon lessz) Louisrol es kb a temaja az ugy legyen h testver legyek vele es igy tovabb..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi és rendben! :) milyen névre?

      Törlés
    2. Emma nevre, es koszi szepen

      Törlés