Fontos!

Sziasztok!
Ismét összegyűlt pár dolog, amit szeretnék nektek mondani.

Stop!
Ismét eljött az idő, hogy lezárjam a kéréseket, ugyanis rengeteg gyűlt össze, szóval mostantól semmilyen kérést nem fogadok! Ha újra lehet, szólni fogok, de egyelőre még így is nagyon sok van.

Facebook
Mivel régebben folyton feltörték a Facebookomat, töröltem magam. De most újra regisztráltam, szóval aki gondolja, jelöljön be: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008302321991

Where We Are Tour
Van olyan, aki megy valamelyik koncertre? Arra gondoltam, hogy e-mailben írhatna nekem egy élménybeszámolót (képekkel együtt) és kiteszem a blogra. Aki megy az légyszi komizzon ide! :)
(e-mail cím: direction.xx@gmail.com)
Puszi, ~E

10 megjegyzés:

  1. Én majd júniusba megyek és NAGYON IZGATOTT VAGYOK!!!! és amúgy Londonba... még ott sem voltam sose szóval alig várom :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Londonba megyek! Micsoda véletlen azt hittem egyedül leszek majd. De ha majd ott leszek akkor majd összefuthatnánk és megismerkedhetnénk. De csak képletesen ;) Jelentkezz!!! X) :D

      Törlés
    2. Te is júniusba??? :D És én is azt hittem hogy egyedül leszek :D majd együtt csápolunk ;)

      Törlés
  2. Én júniusba megyek, Amszterdamba! :) Majd hozok beszámolót, ígérem! :)

    SamWilberry xx

    VálaszTörlés
  3. Júl.2. Düsseldorf ^_^ Sooo excited! :$ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is odaaaaa!!!! az lb-mel megyunk es egy hotelben leszunk a 1D-vel!! *-*

      Törlés
  4. szia:) nem szeretnék panaszkodni, mert jól írtok, de Márc.13-ra Brittany ígért egy Harrys sztorit..

    VálaszTörlés
  5. Elméletileg London vagy Amsterdam vagy Brüssel...még semmi se biztos

    VálaszTörlés
  6. Szia ne haragudj április 29-re a szülinapomra kértem H.Kath névre egy Harrys sztorit, nem akarlak sürgetni de úgy körülbelül mikor lesz kész?:)

    VálaszTörlés
  7. Szia:) nem keresel írókat?:)

    VálaszTörlés