E-mailben érkezett, Liam (18+)

Írta: Zoé

London belvárosában a Villiers utcában kezdődött a történetem, körülbelül egy hónapja. A szokásos Starbucks kávémat ittam, miközben épp a szakdolgozatomat írtam a laptopomon, amivel be tudom fejezni az egyetemi éveimet.  Kevesen jártak ki-be a kávézóba, alig hárman, két középkorú férfi volt bent még rajtam kívül. Ahogy gépeltem egyre nagyobb zajt, sikongatást hallottam, ami errefelé nem igazán megszokott. Mindenki a bejárati ajtót figyelte, mert arra mozgott a tömeg, de csak 3 ember jött be rajta, a többit nem engedték be. Nem értettem mi történik, amikor meg nem láttam, hogy ki érkezett a kávézóba. Két nagydarab feketeruhás férfi, és egy fiatal farmeringes fiú. Először nem esett le, de aztán rájöttem, hogy a tömeget sikoltozó lányok alkotják, akik az üvegfalon csak a „Liam” nevet kiabálták. Tudtam, hogy kik azok a 1D fiúk, de mivel 23 éves múltam kinőttem ebből a rajongó korszakból.  Azonban nagy meglepetésemre nem azt kaptam, amire számítottam. Régen láttam őket az újságban, de nem igazán jöttem tőlük lázba, de ahogy jobban megnéztem ezt a srácot elállt a lélegzetem. Nem olyan volt, mint régen a címlapon. Széles válla, nagy háta, izmos karja, és nagyon sármos borostás arca volt. Nagyon megférfiasodott. Valószínűleg észrevehette, hogy bámulom, mert odajött hozzám, és bemutatkozott. Elmondta, hogy nagyon szépek a szemeim, és a hullámos derékig érő sötétszőke hajam. Nagyon jó benyomást keltett az biztos. Jót beszélgettünk mialatt megittuk a kávénkat, mivel az enyém már majdnem elfogyott meghívott egyre. Elmondta, hogy ez alatt a kis idő alatt nagyon megkedvelt, mert én nem akartam rámászni, és az is plusz pont, hogy nem sikongatok, ha a szemembe néz. Szeretnék veled jobban megismerkedni – mondta. Meghívott magához vacsorázni, és én igent mondtam. Nem is tudom miért, de én is jól éreztem magam a társaságában. Adott egy kártyát, amin a címe volt, elköszöntünk egymástól és a hátsó kijáraton távozott a testőreivel. Hazarohantam, gyors zuhany, ruha, smink és haj besütés majd kis parfüm. Olyan voltam, mint egybezsongott kislány. Épp hogy leértem a házunk bejáratához, egy fekete Mercedes állt előttünk egy magas fekete ruhás fickóval kiegészülve. Mondta, hogy Liam küldte értem, hogy kényelmesen, és biztonságban utazhassak.  Vonakodtam beszállni egy idegen autójába, de végül megtettem. Senki nem tudott a találkánkról, és ki más küldene nekem autót sofőrrel, mint ő? Nem tudom, hogy mennyi ideig zötykölődtünk, de eléggé messze mentünk az biztos. Mikor megérkeztünk láttam, hogy ez valami luxus negyed lehet a házakra tekintve. A sofőr megállt, majd kiszállt és engem is kisegített az autóból. Továbbhajtott, de ez már mindegy is, mert megláttam Liemet. Látszott rajta, hogy ő is készült, mert gondosan be volt állítva a haja, és mintha épp most vásárolta volna azokat a ruhákat, amiket épp viselt. Odajött hozzám átölelt, éreztem a nagyon finom parfümjét. Örülök, hogy itt vagy, gyere csak beljebb – mondta. Megköszöntem az invitálást majd bementünk a lakásába. Körbevezetett. Egy minimál stílusban berendezett lakás, tipikus fiús kiegészítőkkel. Biliárdasztal, darts, snow-board deszka, és persze gitár. Leültünk a megterített asztalhoz és elkezdünk enni, és beszélgetni. Mondta, hogy az ételeket mind maga készítette, és nagyon készült, hogy megfelelő legyen minden. Persze nem hittem el, hogy egy ilyen fiatal srác, akinek valószínűleg szakácsnője van, ő készített mindent, de nem tettem szóvá, inkább megdicsértem. Egy sofőr várt a lakásom előtt, amikor épp hozzád jöttem volna, honnan tudtad a címem? – Kérdeztem.
Jaj, ne haragudj, de megkértem a biztonsági embereimet, hogy derítsék ki, hogy hol laksz, és küldjenek érted autót. Haragszol érte?
Dehogy is!! Köszi, hogy ilyen figyelmes vagy.
Gondolom látta, hogy elvörösödöm, mert elmosolyodott, amikor rám nézett.
Befejeztük a vacsorát, és megkértem, hogy énekeljen nekem valamit.
Persze! – Mondta.
A gitárjáért ment és elkezdett énekelni nekem. Nagyon meghatódtam, és ezt látta is rajtam.
Gyere, megtanítalak, hogyan kell.
Kicsit zavartan, de odamentem hozzá.
Leültem vele, háttal ő átkarolt és megmutatta, hogyan kell pengetni.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem élveztem, ahogy azokkal az erős karjaival átölelt, és éreztem a mellkasa forróságát, ahogy nekinyomja a hátamnak. Nagyon gyengéden fogta az ujjaimat, szinte simogatta. Hátranéztem rá és már ő sem a gitárra figyelt, hanem egyenesen a szemembe nézett. Majd elájultam, amikor azokat az őzike barna szemeit néztem. Egyre közeledtünk egymáshoz, amíg az ajkunk össze nem ért. Egyszerre csókoltuk meg egymást, először lágyan aztán a vágytól feltüzelve egyre vadabbul. Ahogy mozgolódtunk a gitár nagyot csattant a padlón, ami engem nagyon megijesztett, de Liam szerintem meg sem hallotta. Felkapott és egyenesen bevitt a hálószobájába ahol nagyot huppanva belestünk az ágyába. Lehúzta rólam a felsőmet, majd szinte letépte rólam a nadrágomat. Ott feküdtem melltartóban és bugyiban, az ágyban őt ölelgetve. Észbe kaptam és én is elkezdem vetkőztetni. Lehúztam róla a feszülős „v” kivágású szürke felsőjét és megláttam izmos és enyhén szőrös mellkasát, nagyon beindított ez a látvány és tovább haladtam, amikor szó szerint széttépte a melltartómat. Simogatni és csókolgatni kezdte a mellem. Én addig kigomboltam és lehúztam a nadrágját és a nagy dudort kezdtem el simogattam, ami a boxerét nyomta. Amint ez megtörtént éreztem, hogy forróság önti el a lábaim közét ugyan is Liam már bevetett nyelvét is a játékba. Elég jól csinálta, néha még az ujjaival is rásegített. Nem mondom kicsit zavart az a borosta, de olyan szexin áll neki, úgyhogy nem bántam. Lehúztam az alsóját és szemem elé tárult a fallosza. Erektől duzzadó dorong. Én 17 cm-nek saccoltam, a vastagsága olyan volt, hogy nem tudtam egy kézzel átfogni. Herezacskója is méretes volt, pénisze körül pedig trimmelt szőr.  Nem haboztam, ha Liam egyből elkezdett nyalni amint lehetősége volt rá, én is elkezdem. Bevettem a számba férfiasságát, nagyra kellett tátanom a szám, hogy beférjen, mint mondtam eléggé vastag volt neki. Liam felnyögött, de láttam, hogy a vádlia is beleremeg. Nagyon izgató volt ez az egész. 69-es pózban csináltuk egy darabig aztán Liam megfogta a derekam és a hátamra fektetett. Széthúzta a lábam, közelebb jött a csípőmhöz, nyálával síkosította a péniszét, rám hajolt, majd a szemembe nézett és belém hatolt. Eszméletlenül jól csinálta. A lábaimmal közrefogtam a derekát és még jobban magamhoz szorítottam.   Karjaimmal átfogtam azt a széles hátát és a melleimhez szorítottam a mellkasát. Liam szinte őrjöngött a kéjtől, nagyon beindult. Elképesztő vehemenciával szeretkeztünk. Élveztem, ahogy a herezacskója is nekicsapódik az ánuszomnak. Szerintem azokat a hangokat, amiket kiadtunk szex közben, a szomszéd utcában is hallották. Észrevettem, hogy Liam egyre szaporábban veszi a levegőt, és egyszer csak mintha megfeszülne az összes izma. Olyan hangos nyögéseket adott ki, amiket előtte még soha. Szerelmeskedésünk utolsó három lökésé olyan erős volt, hogy nagy fájdalmat éreztem a vaginámban, de aztán éreztem, ahogy péniszéből belém lövelli az összes spermáját és tudtam, hogy belém élvez. Ezután szenvedélyesen megcsókolt, majd mellém feküdt. Még mindig zihált, de most a fáradtságtól. Észre sem vettem, hogy mennyire megizzadt szex közben. Meg értem, hiszen kitett magáért. Nagyon szép látványt adott, hogy ez az izmos fiú verejtéktől felhevülten fekszik mellettem, és rám mosolyog.
Nagyon élveztem – mondta.
Én is – válaszoltam.
Gyere, megmutatom, hol a fürdőszoba, zuhanyozzunk le együtt.
Rendben. – Feleltem.
Felkeltünk az ágyból és egymást karolva meztelenül elmentünk zuhanyozni.

1 megjegyzés:

  1. Sziaa:) kerhetnek en is egy sztorit?
    Niall-el,Reka nevre es termeszetesen 18+ ..:) persze csak ha nem gond:) koszonom szepen elore is <3

    VálaszTörlés