E-mailben érkezett, Just right, or no? (18+)

írta: Betty


Szövegközi kép 1Egy suliba járok Harry Styles-al. Ő egy tipikus rossz fiú. Egy évfolyamba járunk. Nem valami jó tanuló. Éppen nyelvtan óra következett. Becsengettek és elkezdődött az óra. 
-Nem lettek túl jók a dolgozatok, de van néhány jó is köztük.- mondta a tanárnő.
Múlt nyelvtan órán dogát írtunk, én Harry-vel ellentétben nem vagyok rossz tanuló.Szerencsére ezt a dogát is tudtam. 
-Styles, megint 1-es. Nem meglepő.-szólalt fel a tanár.
-Hát de én...-háborodott fel Harry.
-Nem, nem Styles láttam, hogy puskáztál ne tagadd le, nem vagy te annyira okos,hogy megírd 5-ösre.
-Jól van bassza meg!-mormogott Harry.
-Jól van a következő (T/N)-é.
Aki én voltam.
-5-ös, szép munka.- adta át a dogát.
-Ezennel kijelöllek Harry korrepetáló tanárjaként.
-Mi van?-háborodtam föl
-Nagyszerű más valami?-Harry
-És nem ártana, ha a többi tantárgyból is korrepetálnád.Legalább heti 3-szor,
-Nee!-mondtam mérgesen.
-Jobb dolgom is van mint, hogy ezzel tanuljak.-háborodott fel Harry.
-Megmondtam ez lesz és kész.-mondta a tanárnő.
Lassan vége lett az órának. Harry-vel nagy nehezen megbeszéltem, hogy átjön hozzám 16:00-ra. Vége lett az óráimnak és hazamentem.
16:00- még nincs itt.
16:30- még mindig semmi.
17:00-akkor ma már nem jön.
17:30-egyszer csak csengettek. Harry volt az.Kinyitottam az ajtót.
-Hello Styles! Késtél másfél órát!-mondtam
-Szia cica! Tudom!.Mizujs?Beengedsz?-kérdezte Haz.
-Hmm...Nem is tudom! Megérdemled, hogy én korrepetáljalak?
-Nem tudom!- válaszolta majd megnyalta a száját.Láttam, hogy a melleimet nézi, mivel egy eléggé kivágott darab volt rajtam.
-Nah oké...gyere be!
-Szuper tette össze a kezeit.
Felmentünk a szobámba és neki álltunk tanulni. Nagyjából 1 óra elteltével megint azon kaptam magam, hogy a melleimet bámulja. Egy pillanatot vettem férfiasságára és már eléggé kezdett növekedni. Már nadrágon keresztül is látszott, hogy nincs neki kicsi. Kár volt ránézni, mert Harry észre vette.
-Tetszik amit látsz?-kérdezte
Én nem válaszoltam
-Csak mert nekem tetszik amit látok, de jobb lenne ha nem lenne rajtad semmi.Hmmm..... Akkor kedvemre kényeztethetnélek. A puncidat simogatnám, ami teljesen nedves lenne Tőlem. Majd feldugnám 1,2 nem 3 ujjamat, édesen kinyalnálak. Ahh utána te is kényeztethetnél. Utána összebújva szeretkezhetnénk. Te sikítoznál az élvezettől. Szenvedélyesen csókolóznánk. Majd a végén egymás karjaiban aludnánk el. Reggel pedig boldogan kelnénk fel.- mondta szenvedélyesen-
-Haz ez nem jó ötlet!- mondtam, bár már nagyon kívántam őt.
-Miért kicsim?- kérdezte aggódottan
Nagyon tetszett a kicsim szó
-Mert!- mondtam csalódottan
-Rossz válasz!- közeledni kezdett felém és megcsókolt.
Ez a csók annyira tökéletes volt.Olyan puha ajkai vannak. Nem csókoltam vissza ezért szomorúan nézett rám. Felállt és elkezdett volna pakolni, csak hogy én magamhoz húztam és megcsókoltam. Belevigyorgott a csókunkba. Elkezdtük egymást vetkőztetni. Már csak egy szál  fehérnemű takarta a testünket. Majd lassan azoktól is megváltunk. Harry nőiességemhez nyúlt és csiklómat kezdte izgatni, egyszer csak feldugta 3 ujját.
-Ahh...-nyögtem
Egy picit fájt, de ez engem nem érdekelt.
-Harry mindjárt....- nem tudtam a többit kimondani, de ő így is értette és kihúzta az ujjait, várt egy kicsit majd a nyelvével kezdett el kényeztetni. Mielőtt még elmentem volna, ujjait kihúzta belőlem. Hátradöntöttem és immáron én voltam felül. Először csak kezemmel kényeztettem, de amikor nem figyelt a számba vettem. Hajamba túrt, majd ő kezdte  diktálni az ütemet.
-Nyuszi mindjárt!- mondta, de én még  gyorsabban kezdtem mozgatni a fejem farkán.
-Ah...- nyögte amikor a számba élvezett. Persze gondolkodás nélkül lenyeltem örömnedvét.
 Már megint én voltam alul. Harry lassan belém csúszott, ami egyáltalán nem fájt, pedig  elnézve nem volt neki kicsi.
-Gyorsabban!- mondtam
Harry egyre gyorsabban lökött, és én már kezdtem az alhasamban érezni azt a bizsergő érzést. Mielőtt még elmentem volna kihúzódott belőlem.
-Ezt miért?-kérdeztem
-Csak!- válaszolt, majd újra belém tolta magát. Már őrületes tempóban döngetett, amit nagyon élveztem.Újra éreztem azt a bizonyos érzést, és a nyögéseinken is hallatszott. Harry a nyakamba borult és azt puszilgatta, én pedig a haját túrtam. Éreztem, hogy Haz farka elkezd rángatózni bennem, és ez engem is a csúcsra vitt. Szinte együtt élveztünk el.
-Ez csodálatos volt.- bújt oda hozzám
-Szerintem is.- mondtam
-Mit szólnál ha a barátnőm lennél?
-Ezt  most komolyan kérdezted?
-Teljesen.
-Akkor igen.-válaszoltam.
Egymás karjaiban aludtunk el. Másnap kézen fogva mentünk suliba, amin mindenki csodálkozott.A következő dogákat Harry nagyon jól megírta.

UI: Még ma hozom a Bad boy folytatását! :) ~E

1 megjegyzés:

  1. Uuu alig varom a folytatást mert az volt az eddigi kedvencem! :)
    Emma M. xx.

    VálaszTörlés