E-mailben érkezett, Bocsáss meg (18+)

írta: Alison

Nem hiszem el, megint bedőltem neki. Azt hittem szeret erre meg csalt avval a szőke libával már másodjára. Elegem van. Három éve vagyunk együtt. Egy lakásba élünk. De én nem maradok vele, nem tudok már neki hinni. Nem fogom hagyni magam. Nem leszek játékszer. Eldöntöttem visszamegyek New Yorkba. Elő vettem egy bőröndöt belepakoltam minden ruhát. De véletlen egy közös lép akadt a kezembe. Leültem az ágyra, és azt néztem egy könnycsepp is lefolyt az arcomon. Olyan boldogok voltunk. De jött ez a szőke ringyó és tönkre tett mindent.
Egy ajtó csapódás zavarta meg a gondolatsoromat. Zayn az, tudtam. De én még mindig itt vagyok már el kellett, volna mennem. Felálltam megfogtam bőröndöm és elindultam le a lépcsőn. Felém emeltem a tekintettét.
- Hova mész? - kérdezte
- Innen el – mondtam komolyan – én nem maradok veled érted… becsaptál megint elegem, van, tudod… én még mindig szeretlek de, te úgy látom nem… miért teszel tönkre? Nem vagyok jó neked? – kezdtem sírni
- Sajnálom – ennyit mondott nem többet
- Hát sajnálhatod is, mert elmegyek – töröltem le a könnyeim
- Kérlek, ne menj el – húzott közel magához – jóvá, teszem a hibám – támasztotta homlokát az enyémnek
- Zayn ne nehezítsd, meg kérlek – néztem a szemébe
- Nem mehetsz el – eltolt magától és a zsebében kezdett turkálni egy kicsi piros szív alakú dobozt vett elő - /D/N/! Lennél a feleségem? A gyermekeim anyja? – nézett végig a szemébe
- Igen –mondtam halkan. Válaszként az ujjamra húzta a gyűrűt és megcsókolt. Én pedig vissza.
- Soha nem engedlek el – mondta komolyan
- De he még egyszer megcsalsz, tényleg elmegyek – én komolyodtam el. Amint kimondtam megcsókolt én, pedig vissza. A nyelve bejutást kért meg adtam neki. Hevesen csókolóztunk. A nyaka köré fontam a kezem. Ő pedig a derekamnál fogva közelebb húzott magához. Bele túrtam a hajába. A keze egyre lejjebb csúszott egészen a fenekemre vándorolt. Reflexből a dereka köré fontam a lábaim. Gyengéden a falnak nyomott és így csókolóztunk. Levettem a pólóját. És áttértem a nyakára.  Felcipelt a hálóba és lassan az ágyra tett. Ő is levette a pólóm meg a nadrágom is. Nehezen de fordítottam a helyzetünkön. Kicsatoltam az övét és lehúztam a nadrágját a boxerével együtt. Néhányszor kézzel húztam végig, majd bekaptam. Halottam, ahogy férfias nyögések a hagyták el a száját. Nagyon felizgultam a nyögéseitől imádom, amikor ezt teszi. Egyszer csak elkezdett rángatózni a férfiassága. Undorral de lenyeltem. Felhúzott magához és megcsókolt. Megint én kerültem alulra. Kikapcsolta a melltartóm és elhajította, és a melleimet kezdte kényeztetni. Majd lehúzta a bugyim, és csiklómat kezdte ujjazni. Egyszer csak megéreztem magamba két ujját. Azonnal felnyögtem. Gyorsan pumpált éreztem nagyon közel a csúcs.
- Mindjárt – nyögtem, ekkor kihúzta az ujjait
- Nem szeretném, ha ettől mennél el – mosolygott és lassan belém hatolt. Először fájt egy kicsit még mindig nem tudtam. Egyre gyorsabban mozgott bennem. Percekkel később éreztem, hogy nagyon közel vagyok.
- Zayn… mindjárt – nyögtem -
- Én is – nyögött ő is – sikítsd a nevem, ha elmész – nem is kellet kétszer mondani
- Zayn!!! – sikítottam. Várt néhány másod percet, amíg mindkettőnk lélegzése rendbe jön. És kiszállt belőlem. Mellém feküdt szorosan magához húzott. És a fülembe súgta
- Sajnálom, amit veled tettem – mondta és meg puszilta a fejem. Nem szóltam csak lehunytam a szemem és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése