Fotózás (18+)

H. Edinának

Van egy jó fotós ismerősöm, így megbeszéltem vele, hogy elmegyek egy fotózásra, hogy kipróbáljam magam. Elég unalmasak a hétköznapjaim az iskola után, így ezt hobbiként szeretném csinálni. Azt mondta, hogy egyszerűen meg kell felelnem, és enyém a munka.
A fotóst, Zayn-t már nagyon régóta ismerem, de nem túl közeli barátom. Nem sokat tudok róla, ahogy ő se rólam, de az biztos, hogy a fotózáshoz ért. Láttam képeket, amiket ő csinált, és nekem tetszettek.
- Szia - mentem oda hozzá, s mosolyogva nézett felém.
- Szia! Készen állsz a fotózásra?
- Azt hiszem, igen - mutattam egy önbizalommal teli mosolyt, de belül kicsit izgultam. Na jó, nagyon izgultam.
- Ülj le oda, megcsinálják a frizurádat és a sminkedet, valamint ruhát is kapsz. Hát, ha lehet ruhának nevezni - mosolygott, majd elment onnan. Ha lehet ruhának nevezni? Ez egy kicsit ijesztően hangzik.
Hamarosan jött egy csaj, aki megcsinálta a sminkemet és a hajamat, majd egy másik, aki az öltözőbe vitt.
- Gondolom Zayn már tájékoztatott, hogy milyen fotózás lesz - nézegette a ruhákat, amikből szinte mindenem kilátszódna.
- Ami azt illeti, még nem mondta.
- Hát akkor majd mondom én - mosolygott. - Lesz rajtad a fehérneműn kívül vagy egy mini ruha, vagy az is lehet, hogy semmi. Azt mondta, hogy csinál képet így is és úgy is, és majd meglátja, hogy melyik lesz a jobb.
- Fehérnemű? Hú, kicsit szégyellős vagyok, de majd megoldom - mosolyodtam el.
- Mást nem tudsz tenni - közölte, majd a kezembe adott egy fekete csipkés bugyit, hozzá egy melltartót. - Vedd fel - mondta, majd kiment. Felvettem, és egy kicsit kínosan éreztem magam, nem nagyon szoktam magam mutogatni, de hát ha kell a munka, akkor megteszem.
Óvatosan kiléptem az öltözőből, s rögtön Zayn-be botlottam.
- Wow, nagyon csini - mosolygott, miután végigmért.
- Köszi.
Valószínűleg el is pirultam, mert Zayn arcán egy apró mosoly jelent meg.
- Mehetünk?
Bólintottam. Beállított, és közölte velem, hogy legyek szexi. Ez egy kicsit meglepett, hogy csak így kijelenti, de hát ez a dolga.
Bevágtam valami pózt, amiről fogalmam sem volt, kívülről hogy néz ki, de úgy látszott, Zayn-nek tetszett.
- Nagyon jó! - mondta a fényképezőgépet kattogtatva. - Ez az, csak így tovább!
Szinte már magától jött, nem is gondolkodtam, csak pózoltam és pózoltam.
- Ennyi, egy kis szünet és jöhet a következő sorozat! - kiabált Zayn, mire az emberek kimentek, gondolom kávézni. Magamra vettem a köntöst, amit adtak, majd Zayn odajött hozzám. - Imád téged a kamera. Meg én is - kacsintott, majd közelebb lépett.
- Zayn, mit csinálsz? - kérdeztem, mikor kezét a derekamra tette és közelebb húzott magához.
- Túl dögös vagy, hogy ellenálljak neked. De tudod mi? Nem is akarok - mosolygott, majd puha ajkait az enyémre rakta, s megcsókolt. Nem tudom, mi történt velem, de Zayn már egy csóktól is beindított.
Megfogta a kezemet és behúzott az öltözőbe, majd bezárta az ajtót. Ahogy felém fordult, egy széles mosoly jelent meg az arcán.
- Remélem nem bánod, ha szórakozunk egy kicsit - csillogó szemekkel közelebb jött, majd magához rántott.
- Nem - mosolyogtam rá, majd rögtön ajkaimnak esett. Nem tétovázott sokáig, leszedte rólam a köntöst és megmarkolta a fenekemet, mire felnyögtem és az alsó ajkába haraptam.
- Hm, vadóc vagy, igaz? - nézett rám perverzül, majd a falnak nyomott és szó szerint a nyakamnak esett. Vadul szívta és harapdálta, én pedig kéjesen nyögtem.
Kezét végigvezette a gerincemen, majd megállt a melltartómnál és egy mozdulattal kikapcsolta. Az anyag a földre esett, majd megszabadítottam Zayn-t a pólójától. Felsőtestét látva az ajkaimba haraptam. Hirtelen felkapott, áttett a kanapéra, ott pedig fölém mászott és szenvedélyesen megcsókolt. Kezemet levezettem a nadrágjához, kigomboltam és lehúztam, majd lerugdosta magáról. Boxeren keresztül is hatalmas volt neki, amitől ismételten az ajkamba haraptam.
Szó szerint letépte rólam a bugyit, majd felhúzta a lábaimat és hirtelen felnyomta két ujját. Felnyögtem, és ahogy folyamatosan pumpált, a kanapé szélét szorongattam. Ő végig az arcomat nézte, s mosoly jelent meg az arcán, ahogy a nevét nyögdécseltem. Nem sok kellett, hogy elmenjek, ekkor kihúzta az ujjait.
Felültettem, lábaimat átdobtam a csípőjén és vadul megcsókoltam, miközben ágyékának nyomtam magam.
- Hmm - sóhajtott, mikor kezemet rátettem. Levettem róla az utolsó ruhadarabot is, majd megfogtam és verni kezdtem neki. Hátrahajtott fejjel élvezte a tetteimet, majd amikor a legkevésbé számított rá, az egészet bekaptam. - Te jó ég - zihált, majd a hajamba túrt. Gyorsítottam, és mivel ő se hagyott elmenni, így én is abba hagytam.
Egy finom puszit nyomtam ajkaira, ő pedig durván megcsókolt. Hanyatt fektetett, majd felhúzta a lábaimat és szó nélkül hatolt belém. Szinte felsikítottam méretétől, s folyamatosan nyögtem minden egyes lökésnél. Lábaimat a dereka köré fontam, így mélyebbre tudott hatolni, s mindketten jobban élveztük. Már nagyon közel voltam, amikor hirtelen felült és az ölébe húzott anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Gyorsan kezdtem rajta mozogni, a csípőmmel köröztem is.
- Oh, Istenem... ZAYN! - kiáltottam fel, ahogy a csúcsra értem, ezzel együtt Zayn is elment egy hangos nyögés kíséretében. Még egy kicsit mozogtam rajta, majd a szemébe néztem.
- Azt hiszem, a munka a tiéd - mosolygott és egy hajtincset kisimított az arcomból. - Te pedig az enyém.
Elmosolyodtam, majd megcsókoltuk egymást. Lemásztam róla, gyorsan visszaöltöztünk és folytattuk a munkát.

~E

2 megjegyzés: