E-mailben érkezett, Zayn (18+)

írta: J. Réka

Utálom, amikor anyumék elmennek ketten kirándulni engem meg rábíznak a lökött bátyámra. Mindig elhúz bulizni, de persze valamelyik haverját mindig megkéri, hogy egy kis "zsebpénzért" figyeljenek rám. 
-Szia, kicsim és jók legyetek!- ölel meg minket anya és beszáll az a autóba és elhajtanak. 
-Akkor ma Zayn átjön hozzád. 
-Remek... hány évesnek nézel?!?! Már rég kinőttem az ovis korszakomból ha nem látnád. 
-Aha, persze? És mennél el bulizni, ahol valami részeg seggfej rád mászik? 10 percig se bírnád és már is rád szállnának. Te szépen itthon maradsz.
-Attól nem félsz akkor, hogy majd Zayn rám mászik? 
-Nem, ismer és tudja, hogy ha kikezdene veled, akkor kiherélném. 
Aha, persze. Azt hiszem tudom, hogy mivel fogom elszórakoztatni magam. Rá kell valahogy szednem Zaynt, hogy nyomuljon rám és akkor tudni fogja ez a tökfej (a bátyám), hogy a haverjai pont olyanok, mint akiktől védeni akar. 9 óra és csengettek, ez tuti Zayn. Nos remélem elnyeri a tetszését a fekete, csipkés kicsit átlátszó hálóingem. A lépcső tetejéről hallgatózok.
- Réka tuti fenn duzzog, mert nem engedtem el szórakozni. Meg se lepődnék azon, ha egész este le se jönne. 
Most jut eszembe. Ki is ez a Zayn? Nem is rémlik, hogy lenne Davenek ilyen nevű barátja. Remélem valami nyámnyila, azt könnyen rátudom szedni. Kicsit gonosz, de már nem bírom a bátyám védelmét.
Az ajtó becsapódik, tehát Dave elment. Ideje akcióba lépnem. Amint lesétáltam a lépcsőn egy szívdöglesztő, fekete hajú, csillogó barna szemű egy szóval maga az álompasi áll most előttem.
-Hali.- köszönök neki olyan csábosan, amilyen csábosan csak tudok.
-Ö... szia... húú- végig mér tetőtől talpig.- A bátyád nekem egy kislányt emlegetett nem pedig egy csinibabát. 
-A bátyámnak örökre copfos kislány maradok, és köszi. 
Hát amíg beszéltem hozzá, nem is lehetett volna feltűnőbb, hogy a melleimet nézi. 
-Van kedved TV-ni?- kérdezem. 
- Veled bármit.- mosolyog és rám kacsint. Ez a pasi... teljesen beindít. Nem az a sulis kisfiú, aki azzal próbálkozik: "Hé, baby! Nem fáj a lábad? Egész nap te jártál a fejemben." No ezektől hánynom kell. Leültünk a kanapéra. Az asztalon volt mogyoró és azzal szórakoztunk, hogy más szájába próbáltuk dobálni. Tök jól elszórakoztunk. Egyre, jobban tetszik. Én dobtam a mogyorót és pont betalált, de akkor hirtelen Zayn elkezdett köhögni. Láttam rajta, hogy nem kap levegőt. Teljesen bepánikoltam és elkezdtem a hátát ütögetni. A végén a hátára borult és nem lélegzett. Lehajoltam hozzá és elkezdtem  szájon át lélegeztetni. Zayn megfogtam derekam és lélegeztetést csókká alakította. Fantasztikusan csókol, de mielőtt visszacsókoltam volna eltoltam magamtól és pofon vágtam. 
- Neked elment az eszed?!?!- kezdtem el vele kiabálni
- EL. Teljesen megőrjítesz.- mondta és a puha méz édes ajkait az enyémre nyomta. Lehetnek valakinek ilyen ajkai? Nem bírtam tovább is visszacsókoltam. Egyre hevesebbek lettünk. Zayn fordított a helyzetünk és felülre került. 
-Nagyon szexi vagy ebbe a hálóingbe, de nélküle jobb lesz.- ketté szakította rajtam. Megpuszilta a szám és nedves csókokat hagyva ment szájával a testemen egyre lejjebb. Csak a nevét bírtam nyögni. Amikor leírt a bugyimig először dörzsölni kezdett anyagon keresztül.
-Többet!- parancsoltam rá Zaynre. 
-Hmm.. milyen kis türelmetlen valaki.- vigyorgott Zayn kajánul. Lehúzta a bugyim és feldugta kétújját majd nyalni kezdett. 
- Oh! OH Zayn!...- Csak ennyit bírtam nyögni. A haját markolásztam könben.- Zayn , közel...
-Gyerünk nyuszi élvezz el!-mondta
Feldugta még egy úját mire elélveztem. Kinyalt.
-Fincsi vagy nyuszi. :) 
A hátára gördítettem. Leszedtem róla minden ruha darabot és rá parancsoltam , hogy üljön a kanapéra. Így tett. Legalább 23 cm volt és vagy 7 cm széles. Ettől kicsit megijedtem, de ennek ellenére bepaktam. Egy hangos nyögést engedett ki a száján. A hajamat markolászta, minek hatására még több került a számba. Először kicsit öklendeztem, de a végére egész jól belejöttem ebbe a mélytorkozásba.
-Ez az nyuszi! Még egy kicsit!!- amint kimondta elélvezett én meg lenyeltem. Maga alá fordított és megcsókolt. Ennél szenvedélyesebb csókba még nem volt részem. Közben belém hatolt.
- Ahh!- nyögtem fel. Kicsit fájt de hamar megszoktam a méretét és olyan sebességre váltott, hogy szerintem a ház is velünk együtt mozgott. 
- Oh , Zayn! Zayn!- Csak a nevét nyögtem és a hátát karmolásztam Lábam pedig a csípője köré fonva. 
-Ez az nyuszi! Mond a nevem! Tudja meg mindenki milyen éjszakát töltöttél velem!
Pár pillanat múlva farka rángatózni kezdett bennem és elélvezett, evvel engem is a csúcsra juttatott. A nevét sikoltva mentem el. Csinált még pár levezető tolást és kihúzódott belőlem. Magunkra húztuk a pokrócot. 
- Miért hívtál nyuszinak?
- Mert a barátnőimnek mindig adok valami becenevet, és te neked ez illik mert, olyan cuki vagy.- mosolygott. OMG! Az a mosoly! Egyszer tuti a sírba a visz.
-És én a barátnőd vagyok?-kérdezem
-Remélem igen. Mit szólnál ha holnap elmennénk valahova? 
-Benne vagyok.- mosolygok rá és adok a szájára egy puszit.- A bátyám kifog nyírni.- mosolygok rá.
-Nem hiszem, de ha igen remélem elszöknél velem.
-Veled bárhová!- mondom és megcsókolom.

3 megjegyzés:

  1. 23 cm hosszú és 7 cm széles ? Te se voltál még pasival...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad meg latszik hogy nincs kozod az irashoz...
      tusdod az ilyet nem szo szerint szoktuk venni hanem csak szo atmenet es ebbol annyitt veszunk ki hogy nem hetkoznapi a merete...
      Es ha kedved van beszologatni ajanlom hogy ne itt tedd , mert ez az oldal nem arra van hogy bunko tuskok akiknek semmi tudada az irassal kapcsolatban csak ugy beszologassanak...
      ha meg nem tetszik nem kell olvasni...hidd el nelkuled is lehet hires egy oldal :)

      U.i.:Jo story!!!Tetszett! :)

      Törlés
    2. És ha nem olvassa el akkor honann fogja tudni, hogy tetszett neki vagy sem? Te is a logika bajnoka vagy, semmivel sem jobb mint az előtted szóló, de ő legalább tud helyesen írni.

      Törlés