E-mailben küldték, Harry (18+)

írta: Sissy

Munkát kaptam egy igencsak "elit" londoni, mondhatni luxus szállodában. Megesik, hogy olykor egy-egy híresebb, ismertebb vendég is megfordul. "Átlagos" munkanap... bementem, becsekkoltam úgymond, átöltöztem stb., elmentem a takarítandó szobák kulcsaiért és kezdődhetett a munka. :) Nem volt nagy forgalom aznap, viszonylag nyugis napnak néztem elébe. Legalábbis, azt hittem... A kulcsok felvétele közben felhívták a figyelmem, ki is hangsúlyozták, hogy EGY szoba különösképp... hát... izé őő... több órát is igénybe vehet akár :O :S Előző nap hagyták el éés (ezt csak így fél füllel hallottam) állítólag valami ilyen híres valaki. :O :D Én csak elneveztem "sztárocskának". Bevallom, kíváncsi lettem. :D Ugyanakkor be is rezeltem picit. Mik lehettek ott... :/ :S meg amiket maga után hagyhatott... :/ Felmentem az emeletre (első osztály természetesen :P), vettem egy nagy mély levegőt és kinyitottam az ajtót. Körülnéztem (beletelt azért pár percbe, míg körbejártam mindenhol. :3) Pöpec "kis" lakosztály vagy mi, szoba volt megkell hagyni. És bizony kellemesen csalódtam. Pár piásüveg (nah, mi más :/ :3) meg így ez meg az szétdobálva, de ezenkívül nem volt vészes tényleg. Nekiláttam hát: porszívózás, ágynemű csere, WC/tusoló, szemetet kivinni stb. stb. Ahogy cseréltem az ágyneműt, így hirtelen kiesett belőle és a földre hullott egy csomag bontatlan óvszer. o.O :3 Hmm... hát, kissé elpirultam ezt látván. :$ Beindult a fantáziám egyből... ;) :$ :3 Egyre jobban kíváncsi lettem és szerettem volna tudni mostmár híres vendégünket, ezt a "sztárocskát" hogy KI vajon... Egy biztos, az illata: valami írtó csábos, ugyanakkor olyan karakán, kicsit erőteljeses, mégis totál szexi és ellenállhatatlan. :$ Érezni lehetett még, mindenhol. Csak bámultam az ágyra, a kezemben lévő tárgyra és... na hát kissé elkalandoztak a gondolataim... :$ Nagy elmélkedésemet egy, a szobában lévő telefon csörgése szakította meg. Meglepődtem picit. Szobalány lévén vártam kicsit hátha jön valaki, erre alkalmas személy. Semmi, sehol senki. :/ Így hát felvettem én. Egy nagyon kellemes, mély és rekedtes hangú fiatalember szólt bele. :) Valamijét, nem igazán értettem mit, itt hagyott nálunk, a szállodába. A recepciót nem érte el, szóval ahol megszállt szoba/lakosztály, azzal próbálkozott... Hogy valami nyomon vagy szálon elinduljak, hogy utánajárhassak a dolognak, megkérdeztem a nevét. (Ezt eddig ugyanis nem tette meg. Nem sikerült egyelőre bemutatkoznia :/ :3)
- Harry. Harry Styles. De te szólíthatsz úgy ahogy akarsz baby. - mondta (nem kis meglepetésemre) sejtelmesen és nem kicsit perverzül. :3 - Miii, HARRY STYLES ?! :O AZ A Harry?? A One Direction-ből? o.O - döbbentem le (magamba) teljesen. Ráadásul ilyet mond, Ő, nekem?! :$ Azta. :D Szerencsére visszafogtam és tudtam tűrtőztetni magam. :D Igazából nem vagyok egy hű de akkora nagy fan (lehet ezért sem ismertem fel, hang alapján :3) de nem tagadom, helyes kis pofija van ennek a Harry-nek. Hmm... tetszik... :$ ;) Akkor Ő volt AZ a bizonyos "sztárocska". Még mindig nem tértem magamhoz, basszus róla meg meg is feledkeztem... :S
- Hallo. Öhm, igen. Szóval, hogyan segíthetek? Mit is hagytál nálunk? - kérdeztem továbbra is megilletődve, pedig próbáltam leplezni úgymond.
- Téged baby! - folytatta perverzkedését egyre szexibb hangon. Na nem mintha bánnám. :$ :P hehe :D Kicsit felbátorodva már, beszálltam a "játékba". Titokban piszkosul élveztem.
- Csak nem azt a csomag óvszert felejtetted itt? - kérdeztem pimaszul de lehet nem kellett volna. :/ Bele is pirultam... :$
- Hmm miért? Csak nem hiányzik vagy kéne hozzá VALAMI, hogy hasznát vedd? - vágott vissza és mormolta jellegzetes, eszméletlen szexi mély, rekedtes hangján. Jujujj kezdett forrósodni a levegő... Néhány perc "kínos csend" és hallgatás után megszólalt:
- Baby! Mond csak, egyedül vagy? Mert én eléggé ráálltam erre a kis beszélgetésünkre. - törte meg a "csendet" iszonyú csábos és izgató hangján. LOL de perverz!!! :D :3 Nem volt kifogásom ellene abszolút sőt, kezdett felcsigázni, minek köszönhetően előbújt belőlem a "rosszkislány". Folytattam egyre hevesebb flörtünket. Vagyis telefonszexünket. :P :3
- Hmm képzeld, igen... és épp a franciaágyon ülök. (Ami bizonyára neked is ismerős...) Hol nemrég Te hancúroztál... Érezni még az illatod... :$ - haraptam ajkamba.
- Ahw Harry! - haraptam ismét ajkamba. Felizgattál. - suttogtam fülébe telefonon keresztül. Bezártam az ajtót (a biztonság kedvéért), majd felfeküdtem az ágyra, a telefont leraktam mellém, közel a fülemhez és minden gátlásom leküzdve magamhoz nyúltam... ugyanis kezdett bizseregni... ott lenn... :$
- Mmm baby... - mondta nyöszörögve. Hallottam, ahogyan kezdi kicsatolni a nadrágövet és húzza le a cipzárt. Ez engem is beindított.
- Simogatom a farkam, már kemény vagyok és... Ahhh. - nyögött fel megkönnyebbülten, miközben rámarkolt férfiasságára és önmagát elégítette ki. Húzogatta fel-le a kezét rajta. Nagyon izgató volt éteren keresztül is.
- Harry! Kívánlak! - lihegtem és sóhajtoztam. - Érezni akarlak, a nyelved, a kezeid/ujjaid, téged... - megintcsak ajkaimba haraptam.
Felváltva nyögtünk hangosan és egyszerre kényeztettük magunkat. Simogattam, masszírozgattam a melleimet, s kezem lejjebb és lejjebb haladt. Megnyálaztam ujjamat, lehunytam a szemeim és dörzsölgetni kezdtem a csiklóm. Közben egyre csak a nevét ziháltam. Egy ideig csak nyögéseink hallatszódtak és töltötték be a teret vagy a "vonalat". :D Egész belelendültem már így a dolgokba (de ahogy hallottam, szerintem ő is), mikor a fülembe búgta jellegzetes rekedtes és minden eddiginél legszexibb hangján:
- I want you to fuck me, mmm, fuck me, mmm, suck me, yeahh...
- Harry! Ne kínozz még tovább! - kérleltem elhaló hangon. Alapesetben lehet rácsaptam volna a kagylót, ha ilyet mondana (akár ő vagy bárki) nekem, de ebben a helyzetben... uhh... hát már a puszta "lényétől" vagy gondolatától is majdnem elmentem. :$ :P :3 Csak kapkodtam a levegőt, egyre jobban ziháltam, s éreztem, hogy már nem kell sok.
- Harry... - mondtam lihegve. Mindjárt... elfogok menni... - nyögtem ki nagynehezen.
- Sikítsd a nevem cica, ha elmész! - utasított.
Ahogy kimondta, a vágy, az érzés teljesen átjárta testemet, számat pedig nagyobbnál nagyobb nyögések hagyták el.
- Áhh... HARRY! - kiabáltam, miközben elmentem. Nemsokkal ezután ő is követett.
- Ahhhh... - élvezett el egy nagy, hangos férfias nyögés kíséretében. Kicsúszott még néhány kéjes sóhaj a szánkon, majd légzésünk lassan normalizálódott.
Pár percig nem szólalt meg egyikünk sem. Halkan elmosolyodtam és "törtem meg a csendet" most én, még mindig felajzott állapotban:
- Hmm... Styles, jó voltál... Mit szólnál, ha ezt megismételnénk mégegyszer? Munkaidő után (úgyis nemsoká letelik). Hm mit szólsz, repetáznánk, ám ezúttal élőben? - érdeklődtem íncselkedve, kicsit pajkosan, kicsit szemtelenül, játékosan, mégis olyan rosszkislányosan. :$ ;)
- Egy órán belül ott vagyok! - jött a válasz tök komolysággal. Huh, ez gyors volt. :3 Na meg konkrét. :D
- Ez lesz életed legjobb dugása! - súgta a fülembe "gyilkos fegyverével", azzal az ellenállhatatlan hangjával.
- Mmm... szavadon foglak Styles! - súgtam vissza neki.
Ezzel letette a telefont és én is készülődtem, kicsinosítottam magam, mi egy más... Meg "elintéztem" híres vendégem feltűnésmentes, újbóli viszont látogatását... és, izgatottan vártam a pillanatot, ennek eljövetelét. :$ :)

6 megjegyzés:

  1. Azta!!!! *-* Ennek lehetne folytatasa!!! Valami , nagyon jo lett!!! :D Kovitttt!!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Igen tenyleg nagyon jo *-* Csak engem kisse zavart a sok smiley. Nem bantasbol. Annak ellenere imadtam :))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hát egész jó,.... De az a sok smiley elcseszi az egészet és komolytalanná teszi. Engem nagyon irritált.

    VálaszTörlés
  5. Directioner forever2013. október 23. 2:10

    Jó lett! Az a sok smiley engem egyátalán nem zavar! Ha neked így jobb akkor nekünk el kell fogadni! :p <3 :3

    VálaszTörlés