E-mailben érkezett, Louis (18+)

írta: Pancsúr




  • Reggel elég korán keltem. A bátyám, valamint 4 idióta haverja tegnap érkezett ide, Mullingarba. Ma elvileg Niall körbevezeti őket, én meg egyedül maradtam, hiszen anya elutazott egy barátnőjével. Akaratlanul is eszembe jutottak a tegnapi emlékeim, pontosabban az, hogy… úristen, még belegondolni is izgató. Szóval, a legjobb barátnőm, Jessica és a pasija, Peter tegnap előttem csinálták AZT. Nem zavarta őket, hogy ott ülök velük szembe, engem meg annyira nem zavart, hogy elmenjek onnan, de nem vontak be. Na, nem mintha annyira szeretném hármasban csinálni. Ahogy visszajöttek az emlékek újból benedvesedtem, és muszáj voltam magamhoz nyúlni, különben felrobbantam volna. Fiókomból elővettem kék színű vibrátorom, és azzal kezdtem magam kényeztetni. Nem fogtam vissza magam, hisz abban a tudatban voltam, hogy egyedül vagyok. Pont az ajtóval szemben ültem, így láttam, hogy kinyílik. - Öhm, jó reggelt, [T/N]! – mosolygott zavartan Louis. Már majdnem a csúcson voltam, ezért választ nem igen tudtam kinyögni, és magamat sem akartam azzal kínozni, hogy most abbahagyom, ezért inkább magamra rántottam a takaróm, és úgy pislogtam Louisra. – Csak… Csak szólni akartam, hogy kész a reggeli – dadogott. Mivel csak egy boxer volt rajta, pontosan láttam, hogy már alapból ágaskodó szerszámmal jött be, én pedig csak fokoztam vágyait. – Na, megyek – sietett ki a szobámból. Perverz fantáziám egyből működésbe lépett, hogy most ha Lou nem sietett volna el, akkor miket csinálnánk. A gondolattól elélveztem, de ez így nem az igazi. Felkaptam egy bugyit (igen, nyáron meztelenül alszom, de takaróval. Logikus, nem?), meg Niall egyik régi pólóját, majd átmentem Louishoz. Kopogás nélkül nyitottam be, és nem bántam meg. Jó, eléggé ki voltam már éhezve, de akkor is. Iszonyat szexi látványt nyújtott, ahogy egy szál semmiben ült az ágyán, és ha jól láttam, éppen egy bikinis lány képét nézegetve elégítette ki magát. Közelebb lépdelve láttam, hogy az a bikinis lány ÉN vagyok. - Bikini nélkül biztosan szebb vagy – nézett rám kanosan vigyorogva a doncasteri srác. – Segítesz? – mutatott le szabad kezével a farkára. - Naná – vigyorodtam el én is, majd elé térdeltem, és átvettem hatalmas férfiasságát. Számba vettem egy részét, majd lassan mozgatni kezdtem a fejem. Lou előre nyomta a csípőjét, így teljes hossza a számba került. Mély torkoztam már, de ettől kicsit öklendezni kezdtem, hiszen eszméletlen nagy volt. Látván, hogy Louis ettől majdnem kikészül, most magamtól nyomtam le torkomon óriási férfiasságát. A tudatra, hogy ha jól haladunk, ez hamarosan bennem fog járni, még jobban beindultam, és keményen kezdtem szopni. Louis már szinte üvöltött az élvezettől, és pár másodpercen belül, egy ordítás kíséretében a számba élvezett. - Basszus, [T/N], rohadt jó vagy! – motyogta kábán. - Tudom – vontam vállat vigyorogva. – És te? Te is vagy ilyen jó? – kérdeztem játékosan-flegmán. - Hát, nem tudom. Döntsd el te – vigyorodott el ő is, és az ágyra döntött. Levette rólam a pólót, majd fölém mászott, és melleimet kezdte masszírozni. Egyiket kézzel, másikat szájjal, majd csere. Meghaltam alatta. Nyöszörögtem, sóhajtoztam, és Lou hajába túrtam. Lenyúlt, egyik kezével bugyin keresztül simogatott, másikon támaszkodott, szájával pedig megtalálta a nyakam. Szívta, csókolta, harapta, kezével pedig körkörösen masszírozta a csiklóm. - Louis – nyögtem halkan. Lejjebb mászott, fogával letépte már elázott bugyimat, és végig nyalt nyílásomon. Elvigyorodott, hiszen tudta, hogy miatta vagyok ennyire nedves. Elkezdte a csiklómat nyalni, egyszer-egyszer belém mártotta hosszú nyelvét, miktől akkorákat nyögtem, hogy szerintem a szomszédok is meghallották. Lou észrevehette, hogy ettől kész vagyok, ezért ezt csinálta, egészen addig, amíg el nem élveztem. - Na, milyen voltam? – kérdezte vigyorogva, miután tisztára nyalt. - Őszintén? Isteni. Eszméletlen jó. Meghaltam tőled – mondtam el véleményem. Ajkait erőszakosan enyémekre tapasztotta, de ez tetszett. Nagyon is. Ő, illetve a kishaverja ott lent már újra bevetésre… vagyis behatolásra kész volt, de ezt a telefonja nem így gondolta. - Hogy állna a hátadba a hajnali görcs! Ki a szar keres pont… - szitkozódott. – Áhh, szia, anya! – mosolyodott el hirtelen. Magamra kaptam a pólóm és a bugyim, majd egy tollat és egy papírt fogva az íróasztal mellé álltam. „Este folytatjuk ;)” – írtam a kis cetlire, majd egy puszit nyomva a csalódott Louis arcára visszamentem a szobámba. Épp időben, mert a bátyámék pont akkor értek haza.
    *Este, olyan 7 óra körül* - Nézzétek, mit találtaaaam – ugrált le Hazza a lépcsőn, azt a cetlit szorongatva, amit Louisnak hagytam. – Jujj, [T/N], mit csináltatok Louisval? – nézett rám perverzen. Láttam, hogy Niallnek ökölbe szorul a keze, ezért megfogtam, szétfeszítettem az ujjait, és az enyémekre kulcsoltam. Mindig is nagyon szoros volt a kapcsolatom Niallel, ezért a „sima” kézfogás helyett mindig így sétáltunk. - Drága egyetlen Hazzám, csak beszélgettünk. A húgairól, Niallről, Gregről, Rólatok, és a turnékról. Aztán hívta az anyukája, ezért inkább nem hallgatóztam, és lejöttem, mert akkor értetek haza – adtam meg a választ, ami akár igaz is lehetett volna… VOLNA. - Ajj már, pedig olyan aranyosak lennétek együtt… - szomorodott el Harry, Lou és én pedig elég rendesen elpirultunk. –De nem baj! Az én drága egyetlen szívecskémet nem adom, még neked sem! – nyújtotta rám a nyelvét, mire megráztam a fejem. Nyomtam egy puszit a bátyám arcára, majd a konyhába szökdécseltem. - Le sem tagadhatná, hogy a húgod – hallottam meg Zayn hangját a nappaliból. - Nem is akarom – kiabáltam vissza, kijelentésemet pedig hangos vihogás kísérte. *21:18* - Siessetek már, el fogunk késniiii – nyafogott Harry. Az 5ből 4 idióta ma bulizni megy. Én nem ihatok alkoholt, ezért nem is megyek, Louis pedig has- és fejfájásra hivatkozva nem ment velük. - Mehetüüünk! – szaladt le a lépcsőn Zayn. – Legyetek jók, picilány – adott puszit a hajamba a kreol bőrű srác. - Vigyázz a házra, töpszli! – ölelt meg Niall, és egy puszit adott az arcomra. - Aztán semmi huncutkodás – vigyorgott rám Hazz, majd ő is megölelt. - Sok szerencsét, csajszi – suttogta a fülembe Liam, miközben ő is ölelésben részesített. Lepacsiztak Louval, majd kivonultak. Amint az autójuk eltűnt a sarkon, Louis ajkaimnak esett. - Nem bírom tovább – suttogta ajkaimba. - Akarlak – suttogtam én is, majd hajába túrva szenvedélyesen megcsókoltam. Felkapott, felvitt a lépcsőn, egyenesen a szobámba. Lerakott az ágyra fölém mászott, és újra megcsókolt. De aaahww, olyan eszméletlenül jól csókolt, hogy beleremegtem. Elmosolyodott, elszakadt ajkaimtól, majd nyakamat kezdte kényeztetni. Egyik kezével lenyúlt, és megint csiklómat kezdte masszírozni. Lehúzta a bugyimat, eldobta, majd ezt eljátszotta a pólómmal is, végül egy ujját feldugta és őrjítően lassan kezdte bennem mozgatni. Aprókat nyögtem, és Lou hajába markoltam. - Lou! Kérlek – ziláltam. – Ne kínozz! Elvigyorodott, ujja helyét pedig férfiassága vette át. Az, hogy fájt, gyenge kifejezés. Szinte sikítottam a fájdalomtól, azt hittem szétszakadok. - Úristen, [T/N], annyira sajnálom, én nem akartam – húzta ki magát belőlem Lou, és az ágyam szélére ült. – Mindent elrontok. Mindig fájdalmat okozok annak, akit szeretek. Miért vagyok ilyen szerencsétlen? – motyogta maga elé. - Hé – másztam mögé, és vállán átcsúsztatva tenyeremet a mellkasára nyomtam. – Ezt nem szándékosan csináltad – nyugtattam. – Arra inkább büszke legyél, hogy neked akkora, mint eddig egyetlen barátomnak sem – mosolyodtam el. – Hova lett a magabiztos, erős, vicces Lou, akit megismertem? Hol az életvidám srác, aki még a rosszban is meglátja a jót? Meg amúgy is. Mi az, hogy szerencsétlen? Hiszen velem lehetsz – nevettem fel egoistán. - Igen, veled lehetek, de neked ez fáj – nézett rám könnyes szemekkel. Mindig is utáltam, ha valaki szomorú volt, ezért Louist hátra löktem, egyik lábamat átdobtam a csípőjén, és óvatosan ráereszkedtem lovagló ülésben. Először megint nagyon feszített, és Lou le akart szedni magáról, de nem engedtem neki. Mikor a fájdalom élvezetté alakult, eleinte lassan, majd egyre gyorsabban kezdtem rajta mozogni. Csípőmmel köröket írtam le, Lou pedig hatalmasakat nyögött. Mellkasára borultam, nyakát kezdtem szívni, harapdálni, majd haladtam fel az arcára, végül a szájára is nyomtam egy puszit. - Szeretlek – suttogta Louis, és eléggé elpirult, bár lehet, hogy csak a melegtől. Amint ezt kimondta, én elélveztem, de mivel partnerem még nem ért fel a csúcsra, tovább pattogtam. Mikor az erőm elfogyott, Lou maga alá gyűrt, és iszonyatos tempóban kezdett döngetni. Egy hangos, és hosszú nyögés mellett belém élvezett, lökött még párat, majd kicsusszanva belőlem, mellém feküdt. Az oldalamra fordultam, háttal Louisnak. Magához húzott, és átölelte a derekam, mire közelebb csúsztam hozzá, és úgy gondolkoztam. - Lou, alszol? – kérdeztem suttogva. - Nem – suttogott vissza. - Komolyan gondoltad? – kérdeztem reménykedve. Éreztem, hogy teste megfeszül. - Teljesen komolyan – válaszolt végül. - Én is. Nagyon, nagyon szeretlek – fordultam felé, és a szemébe néztem. Arcán egy boldog mosoly jelent meg, majd még közelebb húzott magához, és megcsókolt. Ez… ez olyan más volt. Szerelmes, féltő, bátortalan, később erőszakos, szenvedélyes, majd újra lágy. Elszakadtunk egymástól, visszafordultam, és boldogan aludtam el.

1 megjegyzés:

  1. Hello! Hát elkell mondjam h imádom ezt a storyt. Hihetetlen jó volt, imádom a blogod. És hozz jó sok Louisost. :D <3

    VálaszTörlés