Az én kis bajnokom (18+)

Flónak

A barátomnak, Louis-nak ma lesz egy fontos meccse. Nagyon izgul, s vele együtt én is, bár tudom, hogy ő lesz a legjobb, mint mindig.
4 órakor találkoztunk a parkban, s onnan mentünk a meccsre.
- Sok sikert - mosolyogtam, mikor megérkeztünk.
- Köszi - majd megcsókolt, aztán elment az öltözőbe, én pedig leültem egy helyre, ahonnan mindent jól lehet látni.
Elkezdődött a meccs, én pedig teli torokból szurkoltam. A fél stadion Louis nevét kiabálta, amikor megkapta a labdát és a kapu felé közelített. Rákoncentrált a kapura, majd rárúgta és a kapus nem tudta kivédeni. Felugrottam és hangosan sikítottam, ahogy körülöttem többen is tették. Louis csapattársai odaszaladtak hozzá és megölelték, én pedig láttam az arcán a boldogságot.

Az egész meccset végigkiabáltam, s nem hiába. Louis-ék simán megnyerték a meccset, s nagyon büszke voltam rá.

Az utcán megvártam őt, kb 10 perc alatt kész volt.
- Nagyon ügyes voltál! - ugrottam a nyakába, majd megcsókoltam.
- De csak mert tudtam, hogy te is itt vagy és szurkolsz nekem - mosolygott. Összekulcsoltuk a kezünket és mentünk Louis-hoz.
- Csinálok vacsorát, addig zuhanyozz le - mondtam neki.
- Rendben.
Még egy csókot lehelt ajkaimra, majd felszaladt az emeletre. Csináltam egy kis pirítóst, mert az gyorsan kész van és tudom, hogy szereti.
Mire elkészült, a kaja már az asztalon volt.
- Hm, pirítós - mosolygott, majd leültünk enni.

Kaja után elpakoltunk és leültünk a tévé elé. Fejemet Louis mellkasára hajtottam, miközben ő simogatta a hátamat.
Hirtelen felültem és megcsókoltam.
- Ezt miért kaptam? - mosolygott.
- Mert te vagy a legjobb.
Megfogta a derekamat és most ő csókolt meg, miközben hanyatt fektetett. Tudtam, hogy ezután mi következik, de egyáltalán nem bántam.
- Louis - nyögtem két csók között. - Menjünk fel.
A lábaimat csípője köré fontam, majd felemelt és felvitt a szobájába. A lábával becsapta az ajtót és lefektetett az ágyra. Csókolgatni kezdte a nyakamat, miközben én pólójával vacakoltam. Hamarosan lekerült róla, majd a földre dobtam az anyagot. Felfelé kezdte húzni a pólómat, s minden felfedett részre apró puszikat adott.
Felültem és lekapta rólam a pólómat, majd megcsókolt. Miközben ajkaink egy pillanatra se váltak el egymástól, Louis kikapcsolta a melltartómat, a karjaimon lehúzta a pántot és elhajította. Melleimet kemény mellkasához nyomtam, majd hanyatt fektettem és csípőjére ültem. Lassan megcsókoltam, miközben ágyékához nyomtam magam. Egy halk nyögés szaladt ki a száján, ami engem mosolygásra késztetett.
Végigcsókoltam tökéletes felsőtestét, majd mackónadrágját gyorsan lehúztam róla. Boxere már elég szűkösnek látszott, így nem húztam az időt.
Lassan lefelé kezdtem húzni az utolsó anyagot, ami a testét takarja. Ügyeltem arra, hogy minél többször érintsem férfiasságát, ami már így is elég kemény volt.
A boxert a földre dobtam, majd sípcsontjára ültem, de nem nehezedtem rá. Lassan megfogtam hatalmasságát és húzogatni kezdtem a kezemet. Láttam, hogy szemeit lehunyja és kezeit ökölbe szorítja. Halk zihálást hallatott, ami engem gyorsabb "munkára" késztetett.
- Ahh, baby, mindjárt...
Lehajoltam és szájjal folytattam a kényeztetést, ami hamarosan a csúcsra juttatta. Nedvét lenyeltem, majd fölé hajolva megcsókoltam.
Átfordított, így ő került fölülre, majd felállt és felkapott.
- Mit csinálsz? - nevettem.
- Majd meglátod - kacsintott. Bevitt a fürdőszobába, letett és levette a nadrágomat a bugyimmal együtt. Felültetett a mosdóra, majd lábaim közé fészkelte magát és forrón megcsókolt. Ujjával körözni kezdett az érzékeny pont körül, majd hirtelen felnyomta két ujját. Felnyögtem, majd folyamatosan ziháltam, ahogy pumpált.
Nem sok kellett, hogy a csúcsra jussak, amikor hirtelen abbahagyta minden tevékenységét. Felkapott és betett a kádba, majd ő is bejött. Megengedte a meleg vizet, s hagyta, hogy lefolyjon a testünkön.
Leült, s az ölébe húzott.
- Te nemrég fürödtél - mosolyogtam, majd megcsókoltam.
- Tudom, de nem akartam, hogy magányos légy - most ő csókolt meg.
Lassan ráereszkedtem büszkeségére, s mozogni kezdtem. Louis széles vállába kapaszkodtam, miközben egyre gyorsabban mozogtam, s a nyögéseink is csak hangosodtak.
Louis vizes haját félresöpörtem az arcából, majd megcsókoltam. Ő is mozgatni kezdte a csípőjét, s éreztem, hogy már elég közel járok.
- Kiáltsd a nevem, ha elmész - zihálta, mire aprókat bólintottam, mert egy hang sem jött ki a torkomon.
Egy mélyebb lökésnél éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, s az alhasamban éreztem azt az ismerős dolgot.
- Ahh... LOUIS! - szinte sikítottam, ahogy elmentem, majd egy mély, férfias nyögés kíséretében ő is.
Még egy kicsit mozogtam, majd lassan lemásztam róla és a kád másik végébe ültem.
- Ilyet többet kéne csinálnunk - mosolygott.
- Szerintem is.
Kimásztunk a kádból, megtörölköztünk, felvettünk magunkra egy fehérneműt és befeküdtünk a puha ágyba szorosan egymás mellé.
- Jó éjszakát, édesem.
- Jó éjt, kis bajnokom - mosolyogtam, majd megcsókoltuk egymást és összebújva aludtunk el.

4 megjegyzés:

  1. Directioner forever2013. október 31. 8:39

    Ohh, ez is nagyon jó lett, és Lou milyen aranyos:) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!*-* Gyorsan kövit;)

    VálaszTörlés