Jól kezdődik az őszi szünet (18+)

R. Boginak


Eljött az utolsó tanításai nap az őszi szünet előtt. Az utolsó óráról szinte kitörtünk és rohantunk kifelé az iskolából. Sokan kiabálták, hogy 'szabadság', majd olyan gyorsan tűntek el az iskola környékéről, ahogy csak lehetett. Én is épp ezt akartam tenni, amikor valaki megfogta a vállam. Megfordultam és szemben találtam magam Liammel, a végzős sráccal. Egy magamfajta 10.-est sosem állítana le egy 12.-es. Mellesleg Liam már több, mint egy éve tetszik nekem, de azt hittem, hogy a létezésemről sem tud.
- Szia! Bogi, igaz?
Bólogattam, majd elállt a szavam, most is annyira jól nézett ki.
- Van estére programod?
- Nincs - nyögtem ki halkan.
- Szuper, akkor eljönnél a buliba hozzám? - kérdezte és átnyújtott egy kis papírt. Rajta volt a címe és, hogy mikor kell menni.
- Örömmel - néztem barna szemeibe, ami egy pillanatra el is ragadott, de aztán visszacsöppentem a valóságba.
- Akkor este várlak - kacsintott, majd ment tovább osztogatni a meghívókat. Egy darabig földbegyökerezett lábbal álltam és próbáltam felfogni, hogy mi történt. A szívem hevesen vert és akaratlanul is mosolyogtam. Aztán végre erőt vettem magamon és elindultam haza.

Este 8-kor kész voltam. Belebújtam a cipőmbe és mentem a megadott címre. A zenét már kintre lehetett hallani. Épp kopogni akartam, de ekkor kinyitotta Liam az ajtót.
- Szia - mosolygott rám észveszejtően.
- Szia.
Beengedett és láttam, hogy majdnem a fél suli ott van.
- Jó a buli - néztem körbe és próbáltam túlkiabálni a zenét.
- Ez még csak az eleje, lesz ennél jobb is - kacsintott, én pedig majdnem elolvadtam ott helyben.
- Bogi, szia - hallottam pár barátnőm hangját magam mellől, majd odajöttek megölelni.
- Sziasztok!
Leültem velük inni és közben szemeztem Liammel, aki a szoba másik végében állt.
- Hahó, Bogi, hallod, amit mondok? - legyezte Vanessa a kezét előttem.
- Aha. Mit mondtál?
- Mondom menj oda és beszélj vele!
- Mi? Az nem lehet, én nem megyek oda - ellenkeztem.
- Egy éve bele vagy esve, meddig akarsz még szenvedni?
- Ő nem akar tőlem semmit és nem fogok hülyét csinálni magamból.
Hirtelen felállt és odament Liamhez.
- Ez mit csinál? Úristen! Ez megőrült! - idegeskedtem, s a többi barátnőm próbált nyugtatni. Liam rám mosolygott, amikor Vanessa mondott neki valamit. Ezzel totálisan leéget...
- Nézd, most jön ide - suttogták. A szemeim kikerekedtek és éreztem, hogy az arcomat elönti a pír. Mire felnéztem, már fölöttem állt és a barátnőim lökdöstek. Felálltam és szégyellősen néztem rá.
- Miért nem mondtad? - kérdezte. Megfogta a kezem és kicsit arrébb húzott.
- Mert... tudom, hogy én nem tetszem neked.
Liam kuncogott, majd mosolyogva nézett rám.
- Mi az? - kérdeztem zavartam.
- Olyan cuki vagy, ahogy zavarba jössz.
Most tényleg összezavart.
- Gyere - fogta meg ismét a kezem és bevezetett a szobájába. Becsukta az ajtót. Nem szólt semmit, csak megfogta mindkét kezemet és felemelte a mellkasunk közé. - Képes voltál egy évig titkolni?
A szempilláimat rebegtetve néztem fel rá és félénken mosolyogtam.
- Olyan butus vagy - nevetett, majd a legnagyobb meglepetésemre megcsókolt. Amint felfogtam, hogy mi történik, visszacsókoltam. Olyan jó volt, az egész testem beleremegett.
Pár perces csókcsata után megragadta a karomat és hanyatt döntött az ágyán. Hirtelen gyengédből vaddá változott, ami csak még dögösebbé tette.
Félresöpörte a hajamat és lágy csókokkal lepte el a nyakamat. Mikor hajába túrtam és meghúztam, erősen megszívta a bőrömet, mire egy kisebb nyögés szaladt ki a számon. Kezét az oldalamra csúsztatta és lassan felfelé elkezdte húzni a pólómat, ami hamar lekerült rólam. Nem időzött sokáig, miközben a mellkasomat puszilgatta, a melltartómtól is megszabadított. Fogai közé vette az egyik mellbimbómat és gyengéden húzogatni kezdte.
- Liam - szaladt ki a számon a neve, majd egy nagyot nyögtem. Látszólag élvezte, hogy ezt hozza ki belőlem.
Felemelkedett és ledobta magáról a pólóját, ezáltal elém tárult izmos teste. Ajkaimba haraptam kockáit látva, amin kuncogni kezdett.
- Tetszik? - hajolt közelebb, szinte már a nyakamba duruzsolta.
- Imádom - mondtam, és megfogtam a hasát, simogatni kezdtem. Halkan felnevetett, majd ajkait az enyémnek tapasztotta. Vágyakozóan csókolt, miközben a hátára gurítottam.
- Hmm. Szeretem, ha a lány irányít - kacsintott. A hajamat hátra dobtam, majd lehajoltam és puszilgatni kezdtem a mellkasát. Éreztem, hogy szaporábban veszi a levegőt és szívdobbanásai is felgyorsultak. Nem kellett megérintenem, hogy tudjam, már eléggé keményedik ott lenn, ezért nem is húztam tovább az időt.
Kigomboltam a nadrágját és lehúztam a bokájáig, ahonnan lerugdosta. Kezemet boxeren keresztül a férfiasságára tettem. Imádtam, hogy azt tehetek vele, amikor akarok. Ott feküdt alattam teljesen kiszolgáltatottan és várta a folytatást. Nem húztam tovább az időt, megszabadítottam az utolsó darabtól, ami a testét takarta és megfogtam ágaskodó büszkeségét. Lassan verni kezdtem neki, ő pedig hangosan nyögött. Imádtam, hogy ez mind miattam van, én teszem ezt vele. A gondolat megmosolyogtatott és bátorságot gyűjtve bekaptam, amennyi a számba fért. Láttam, hogy meglepődött, mert szemei kipattantak, de amint mozgatni kezdtem a fejemet, újra lecsukódtak. Lassan csináltam és érzékien, próbáltam a legjobbat kihozni magamból.
Egy idő után eltolt magától és megijedtem, mert azt hittem, valamit nem jól csináltam.
- Még nem most, baby - mosolygott. Felült és megcsókolt, közben gyorsan kigombolta a nadrágomat. Levettem magamról és amíg álltam, kapva az alkalmon a bugyimtól is megszabadított. Hosszas csókolózás után ismét az ágyon találtam magam, miközben Liam fölém mászott, közben felhúzta a lábaimat. Egyik kezével megtámaszkodott a fejem mellett, a másikkal a csiklómat kezdte izgatni. Zihálni kezdtem érintései alatt, ami egy újabb mosolyt csalt az arcára. Hirtelen felnyomta két ujját és őrületes tempóban kezdte ki és be húzogatni. Egyre hangosabban ziháltam és nyögtem és éreztem, hogy már nem sok kell. Élvezet volt figyelni, ahogy izmai megfeszülnek, amíg támaszkodik a kezén.
- Liam - fogtam meg a karját, jelezve, hogy hagyja abba, mert már nem sok kell. Tőle akartam elmenni, nem az ujjaitól.
Egy gyengéd csókot adott, majd megfogta a csípőmet és belém hatolt. A fájdalom miatt összerezzentem, amit mérete okozott. Várt egy kicsit, majd mozogni kezdett először lassan, majd fokozatosan gyorsított. Harapdálni kezdtem a vállát, majd eszembe jutott, amit mondott. Szereti, ha a lány irányít.
Lábaimat csípője köré fontam és a hátára löktem, közben nem csúszott ki belőlem. Mosolyogva nézte a tetteimet.
Csípőmmel körözni kezdtem, közben a nyakát csókolgattam és szívtam. Kezét a fenekemre tette és ott pihentette, amíg én folyamatosan mozogtam.
Percek múlva éreztem, hogy Liam rángatózni kezd bennem.
- Ahhh - nyögött egy nagyot, mikor belém élvezett. Ez engem is a csúcsra vitt.
Még egy kicsit mozogtam, majd kifulladtan dőltem a mellkasára. Simogatta a hátamat, majd a homlokomra adott egy puszit. Lemásztam róla és mellé gurultam. Csillogó szemekkel nézett rám, olyan volt, mint egy angyal.
- Ez már egy évvel ezelőtt megtörténhetett volna, ha nem vagy ilyen kis szégyellős - mosolygott. - Azért nem kezdtem ki veled, mert azt hittem, hogy együtt vagy Scottal.
Erre a mondatra nevetni kezdtem.
- Scott csak a haverom.
- Igen, most már tudom.
Karjaiba zárt és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése