E-mailben érkezett, Próbavacsora (18+)

Írta: R. Rebeka

Ülök egy fából font széken, keresztbe tett lábakkal, számban égő cigivel, amin a vörös rúzsom nyoma, élénken izzik. A magassarkúmmal az asztal lábát piszkálom. Alig bírok magammal. Velem szemben ül, ezen a nyamvatt próbavacsorán. Nővérem holnap esküszik. De ez a tény sem tántorít el a velem szemben ülő adoniszról, aki történetesen a vőlegény unokaöccse. Egy szexistennek néz ki. Inge szinte alig van begombolva, így tetoválásai kihívóan tündökölnek. Szeme fénye perszelő, már csak ha rám néz, lyukat éget bőrömbe.
- Caroline, kérlek nyomd el a cigit. – szólt rám nővérkém. Nagy duzzogva, de kiemeltem a számból a parázsló nikotint és elnyomtam. A velem szemben ülő adonisz végig követte mozdulataimat, mire ráérősen alsó ajkamba haraptam. Mélyen szívta be a levegőt, míg íriszeink egybeforrt. Lábamat alkalmazni kezdtem, és a jobb lábfejemmel elkezdtem felfelé simítani Harry vádliján. Amint megérezte, megállt a szájában az étel és óvatosan rám nézett. Villantottam felé egy ezervattos mosolyt, majd visszahúztam hosszú lábam és felálltam az asztaltól.
- Elnézést, vécére kell mennem. – mondtam a menyasszonynak, mire bólintott. Elindultam az illemhelyiség felé, de csak a cipőm kopogását hallottam a földön elhelyezett csempéken, ami visszhangzott az egész helyiségben. Szinte azonnal felkaptam a fejem mikor meghallottam az ajtó nyitódását. A tükörben láttam, hogy Harry lépdel felém, majd erősen hátulról magához húz.
- Ezt váltottad ki belőlem – suttogta mély morajjal a hangjában, amikor is megéreztem a fenekem domborulatán Harry szétrobbani készülő ágyékát. Élesen szívtam be a levegőt, muszáj visszafognom magam. Az adonisz keze felcsúszott a szoknyám alá, be a tangám mélyére. – Mostmár nem menekülsz. – érzékien morogta a fülembe, majd a cimpám megharapta és szó nélkül feldugta két ujját. Egy kéjes nyögés szakadt fel belőlem, mire Harry kajánul elvigyorodott. Nyomban maga felé fordított és felültetett a mosdókagyló szélére, de úgy hogy nem húzta ki az ujjait belőlem. Azonnal gyors tempóra váltott, így a hangok önkéntelenül törtek ki belőlem, de egyáltalán nem érdekelt, mert az adoniszom olyan vágyat ébresztett fel bennem, amit már régóta nem éreztem.
- Gyor...sab...ban – nyöszörögtem, mert megéreztem az alhasamban azt a felejthetetlen érzést. Harry tette amit kértem, így -nem tudom hogyan- de ennél is ütemesebben pumpált. Amint egy kisebb sikollyal ujjai köré élveztem, leugrottam a kézmosóról és Harryt a falnak nyomtam. – Most te jössz. – kacsintottam, majd apró csókokat hintettem a mellkasára, miközben lefelé haladtam. Az inge nem igazán akadályozott, a rúzsfoltjaim otthagyásában, mert előtte kigomboltam azt a három darabot, amit nem gombolt be. Amint a nadrágja szegélyéhez értem, kigomboltam és lecipzároztam, majd boxerével együtt lehúztam. Ágaskodó férfiasságát megfogtam és párszor végighúztam rajta a kezemet indításnak, majd nyelvem hegyével körözni kezdtem makkján. Mámoros nyögések hagyták el duzzadt, rózsaszín ajkait, amint bekaptam egész méretét és öblösen vonaglottam ágyékán.
- Kurva jól csinálod! Ahh, gyerünk bébi! – morogta élvezettel telve, majd előrébb nyomta csípőjét, hogy jelezze, mindjárt a csúcson van. Egyre lendületesebben elégítettem ki, amik egyre nagyobb és nagyobb nyögéseket váltottak ki Harryből. Hirtelen megéreztem meleg örömnedvét, és a gyönyör kapuján átlépett, pont mint én nemrégen. Felhúzott kezeimnél fogva, majd ráérősen és szenvedélyesen megcsókolt, amitől térdeim megremegtek. Hatalmas kezeivel felemelt a fenekemnél fogva, így karjaimmal nyakába kapaszkodtam, mint akit sosem szeretnék elengedni, miközben nyelveink még mindig egymáshoz simultak, pont mint a mellkasom és az övé. Lehajtotta a vécéülőkét, majd ráült, míg én az ölében terpeszkedtem. Ujjait beleakasztotta a tangámba és egy erős mozdulattal eltépte, majd eldobta mindkét darabot. Egy kicsit felemelkedtem, mire Harry simogatni kezdte csiklómat, ami vágytól dugig hangomat kieresztette és nyögdécselni kezdtem.
- Azt akarom, hogy megdugj, Harry – nyöszörögtem – Keményen!
- Kérésed számomra parancs. – vigyorodott el, majd megemelt, bepozícionálta magát és hirtelen elengedett. Nyomban belém csusszant, mert már teljesen nedves voltam már csak a jelenlététől is. Felemelte egész testem, úgy hogy ne csusszanjon ki, majd a falnak nyomott és ráérősen szeretkezni kezdett.
- Harry ne szórakozz, azt mondtam, hogy kefélj meg, nem azt hogy szeress! – szemeim perzselően izzottak, de azonnal vágy vette helyét, amint megláttam kaján vigyorát.
- Nyugi cica, mindjárt rátérünk arra is. – morogta, mire beletúrtam göndör fürtjeibe és kissé meghúztam azt, mire menten döfni kezdett. Merevedése folyton érintette érzékeny pontom, így hangosan ziháltam és nyögtem, amihez ő is párosult. – Sikíts majd. – dörmögte, miközben keményen dugott. Érzelmek sokasága viharrá alakult, amik egy szempillantás alatt dübörögtek végig testem minden egyes szegletén. De mindezek egy másodperc alatt eltűntek, mert a gyönyör fényes kapujában álldogáltam. Harry mégegyszer kitapintotta az érzékeny pontot, így ajkaimat egy sikoly hagyta el, a nevét üvöltve.
- Car! – rögvest utánam élvezett belém, majd kimerülten hanyatlottunk egymásra. – Eszméletlen vagy... – suttogta kimerülten. Leengedett, mire kiléptem a vécéfülkéből és a kézmosó fölötti hatalmas tükörben megigazítottam a ruhámat és elhagytam a mellékhelyiséget, otthagyva Harryt. Fiatal hozzám, nem szabadott volna ezt. Visszamentem az asztalhoz, ahol mindenki engem nézett, majd felkaptam a kabátom a székről és magamra vettem.
- Na pá. – intettem mindenkinek unalmas arccal, majd kiléptem az étterem ajtaján és előhúztam a doboz cigimet. Kivettem egy szálat, amit ajakimmal megfogtam, majd az öngyújtómat kerestem, de sehol sem találtam. Sóhajtottam egyet, amikor egy kéz nyújtotta felém.
- Az asztalon hagytad. – csendült fel Harry mély baritonja, mire összerezzentem. Egy hálás pillantást vetettem rá, majd meggyújtottam a számban lévő nikotint és egy mélyet szívtam belőle.  – Caroline...Szeretlek – lassan ejtette ki a szavakat a száján, míg én a benn tartott füstöt, annál is lassabban fújtam ki.
- Harry, köztünk nem lehet semmi. Fiatal vagy hozzám. Ez csak egyszeri alkalom volt, sajnálom. – keménynek kellett lennem, pedig ezeket a szavakat nem akartam kiejteni az ajkaimon. Nem akartam látni, hogy miként törtem össze, így rögtön megfordultam és hangos kopogással jelezte a  cipőm, hogy elmentem.

6 megjegyzés: