E-mailben érkezett, Liam (18+)

Írta: Jenna Ross

- Jól van srácok, most akkor próbáljuk el Best Song Evert! - csapta össze a kezét a One Direction menedzsere, aki nem mellesleg az Apám. Én megint csak ott ültem a színpad mellett és figyeltem ahogy az öt fiú a turnéra gyakorol. Eleinte nem értettem, hogy miért kell mindig ott lennem, aztán végül kisült hogy Harry-nek bejövök és az én drága Apukám össze akar hozni vele. Arra várhat, nekem Hazza nem jön be, meg szerintem Ő nem is az a srác aki komolyan gondol egy kapcsolatot. Másfelől pedig én Liam-ért vagyok oda. Már többször is flörtöltünk, viszont még egyikünk sem lépett. Nos, én nem is fogok, a férfinak kell először lépnie, nem pedig a nőnek. 
A Best Song Ever csendült fel a hangszórókból, Harry pedig már énekelt is. Hirtelen ötletből felugrottam én is a színpadra - amit a srácok csak mosolyogva néztek -, és én is táncolni kezdtem. Ki akartam készíteni Li-t, s ezáltal jól jött, hogy ma egy miniszoknyát és egy pántos felsőt vettem fel. Háttal hozzá simultam Liam-hez majd amikor nem figyeltek elkezdtem mozgatni a csípőmet ami-által elcsuklott a hangja éneklés közben. Diadalittas mosolyt villantottam rá egy kacsintás kíséretében, mire egy kaján vigyor kúszott az arcára. 
A számnak vége lett én pedig lepattantam a színpadról.
- Héj, (T/N) a próba után buli lesz nálam. Jössz? - szólt utánam Zayn. Lopva a Batman imádóra néztem, s látva hogy ki volt pirulva az arca és zihált csak ajkamba haraptam hogy elfojtsam a mosolyom.
- Mindenképpen! - ez volt a végszavam és kiléptem a helyiségből.

***
A nap további részében a partyra készülődtem. Füstös sminket varázsoltam magamnak, amihez egy hófehér spagetti pántos ruhát vettem fel. A hajamat hagytam hogy hullámosan a vállamra omoljon majd amikor kész lettem, belebújtam a platformos magassarkúmba.
- Apa, te mit csinálsz? - vontam fel a szemöldökömet, ugyanis teljesen fel volt öltözve és a kocsi kulcs volt a kezébe.
- Megyek a buliba. Engem is meghívtak, szóval nem mondhatod hogy maradjak itthon! - emelte fel a mutató ujját figyelmeztetően. Hát ez szuper. Beültem az anyósülésre, Ő pedig a volán mögé és sebességbe tette az autót. Nagyon jó, az Apám visz buliba. Kicsit sem ciki..

*** 
Másfél óra múlva már nagyban táncoltam Louis-sal és Niall-el. Láttam ahogy Harry is és Liam is engem figyel, ami nagyon tetszett. Amikor először megláttak még félre is nyeltek, ami nagyon vicces volt. Li lehúzta a pohara tartalmát és megindult felém, elvitt a két sráctól, egészen a nappali közepéig, ahol megfordított és úgy simult egybe a testünk. A próbán is ugyanez volt a pozíció. A dal ritmusára mozgattuk a csípőnket.
- Te direkt kínozol engem, igaz? - morogta a nyakamba s egy csókot hintett rá. Hirtelen ágyékát a fenekemnek nyomta, megéreztem kőkemény erekcióját, aminek hatására felnyögtem. - Ez a te műved, egész nap ilyen volt. Már nem tudtam hogy elrejteni.
- Ha akarod, segíthetek rajta. - fordultam vele szembe. Nem tétovázott, rögtön ajkaimnak esett. Egyszerre volt lágy, mégis vad. Éreztem a vágyat a csókjában, kézen fogott és felvitt az egyik szobába. Becsukta az ajtót majd ismét csók csatát vívtunk. Később áttért a nyakamra és ott puszilgatott. Oldalra döntve a fejemet, lehunyt szemmel élveztem.
- Akarom hallani ahogy élvezed a tetteimet, hogy vonaglasz alattam, és amikor elélvezel, az én nevemet sikítod.- suttogta a szavakat a bőrömre, a bugyim pedig benedvesedett. Ledöntött az ágyra és felém tornyosult.
- Tégy a magadévá Liam! Kérlek. - nyöszörögtem az élvezettől. A tarkójánál fogva húztam magamhoz egy csókért. Nyelvünk vad táncot járt, azonban oxigén hiány miatt elváltunk. Kezeim a ruhám aljára csúsztak és elkezdte felfelé húzni. A hófehér szépség a szoba másik felébe landolt, majd később Liam pólója, zoknija és gatyája társult hozzá. A nyakamat kezdte csókolgatni, s egyre lejjebb haladt. Levette a melltartómat, a melleimen pedig nedves puszikat hagyott. Simogatta és gyúrta őket. Miután ezt megunta, a nyelvével húzott egy csíkot a hasamon, végül pedig a bugyi is lekerült rólam. Felkúszott hozzám egy csókért, közben a kezével a csiklómat kezdte dörzsölni. Elváltam ajkától és egy hatalmasat nyögtem.
- Hú de nedves itt valaki. - vigyorgott zihálva. Visszatért a lábaim közé és nyalni kezdett. Folyamatosan nyögtem mint valami rossz ribanc. Selymes nyelvével kényeztette a csiklómat, én pedig vonaglottam alatta, földöntúli érzés ez. Akaratosan a hanába túrtam és ziháltam. Mielőtt elmentem volna, elhajolt a nőiességemtől és rálehelt. Megremegtem az érzéstől. Alig várom hogy végre tőle mehessek el. Remegő kezekkel hátradöntöttem őt az ágyon és végig pusziltam a testét, minek hatására sóhajok hagyták el a száját. Szűkös boxerét a fogaimmal húztam le, hatalmassága pedig felcsapott a hasáig. Hatalmas volt. Félénken rámarkoltam és húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Hangos sóhajok hagyták el a száját, tudtam hogy ez nem lesz elég. Végig nyaltam a méretét és a számba csúsztattam. Egy öblös nyögés szakadt föl belőle, fejét hátra hajtotta és csukott szemekkel élvezte a tetteimet. Keményen szopni kezdtem, aminek hatására egyre többször szidkolózott és nyögött. Élveztem hogy ezt mind én váltottam ki belőle. Hirtelen mozdulattal kihúzódott a számból és maga alá gyűrt.
- Nincs több játszadozás - nézett a szemeimbe és bepozicionálta magát. Egy könnyed lökéssel pedig már bennem is volt. Olyan nedves voltam már, hogy még csak várni sem kellett, rögtön lökni kezdett. Nagyokat nyögtünk. A tempó egyre gyorsabb és gyorsabb lett, közben egymás szemébe néztünk.
- Liam..- nyögtem föl amikor megéreztem azt az ismerős érzést a hasamban. Jobb lábamat a vállára helyezte, így teljesen belém hatolva, s még gyorsabban döngetett.
- Liam - sikítottam fel elélvezésem közepette, minek hatására egy hangos nyögéssel belém élvezett.
Az ajtó hirtelen kinyílt, mi pedig rémülten kaptuk oda a fejünket. Harry volt az, mellette pedig az Apám. Mikor észrevettek Hazz kezéből még a telefon is kiesett..

14 megjegyzés:

  1. Szerintem ennek is lehetne írni egy folytatást :))

    VálaszTörlés
  2. Legyen folytatása, nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
  3. FOLYTATÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Anyám :))) ennek folytatása kell lennie xxx

    VálaszTörlés
  5. Legyen folytatas leegysziii*-*

    VálaszTörlés
  6. Szia :) úristen remélem, hogy lesz folytatása. :D
    puszi♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó! Legyen folytatása :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történik :)

    VálaszTörlés
  8. Folytatást!!!! :) Nagyon jó

    VálaszTörlés
  9. úristen nagyon jó legyen folytatás pls pls pls!! :D

    VálaszTörlés
  10. Folytatás!!! pls !!! :D nagyon jóóó

    VálaszTörlés
  11. Csak annyit mondhatok: Folytatást!!!

    VálaszTörlés
  12. FOLYTATÁÁÁÁÁÁST!!!!!!!!!!!! Ha nem hozod megkereslek! :D

    VálaszTörlés
  13. Rádküldöm az FBI-t, ha nem hozod hamar a folytatását! :D :D

    VálaszTörlés