Gördeszkázás (18+)

Kivunak

A haverokkal a szokásos péntek délutáni programunkra tartottunk. Elmentünk a gördeszka pályára 6-an, 3 lány és 3 fiú, ebből 2-2 egy párt alkotott.
- Végre! - dobta le Zayn a deszkáját, és őrült tempóban kezdte magát hajtani, én pedig utána. Mi ketten vagyunk a "hiperaktívak", a többiek általában óránként leülnek pihenni és elszívni egy cigit. Ezzel ellentétben minket le se lehetne kötni, imádjuk ezt a sportot. Ami azt illeti, én Zayn-t is imádom.
- Hé, most meg hova mész? - kiabáltam utána, amikor teljesen más irányba fordult, mint szokott.
- Csak gyere! - lökte magát egyre gyorsabban, s hogy el ne veszítsem, én is így tettem. Kihajtott a pályáról, én pedig követtem őt, amikor elérkeztünk a park azon részére, ahol szinte a madár se jár. Egy nagy fánál megállt.
- Mit akarsz itt? - vettem a kezembe a deszkámat.
- Téged!
Elnevettem magam, mindig ilyenekkel hülyéskedik. Vártam, hogy belőle is kitörjön a röhögés, de komoly arccal nézett rám.
- Ne nevess, komolyan gondoltam! - közeledett felém, én pedig hátráltam, míg a hátam a fának ütközött. - Erre most nem lesz szükség - vette el tőlem a gördeszkámat, és a földre tette az övé mellé, majd kezeivel körbefogott és a fának támaszkodott, ami mögöttem volt.
- Zayn, most mit művelsz? - néztem a szemébe, mikor közelebb hajolt.
- Tényleg nem érted, vagy csak játszod a hülye libát? - mosolyodott el. - Te és én most itt nagyon jól fogunk szórakozni - adott egy csókot a nyakamra, mire a szemeim automatikusan lecsukódtak és felsóhajtottam. Éreztem, ahogy elmosolyodik, s erősen a fenekembe markolt. Az agyam azt diktálta, hogy tiltakozzak, de ahogy szenvedélyesen megcsókolt, képtelen voltam nemet mondani. Kezemet a hajába vezettem, tincseit kissé meghúztam, mire belemorgott a csókba. Végigsimította a testemet, s a combom belső felétől haladt a gyenge pontom felé.Kezemet végighúztam a mellkasát, majd a pólója alá nyúlva simítottam végig kockás hasán. Kirázott a hideg, egyre jobban kívántam. Teljesen transzba estem, nem gondolkoztam, csak cselekedtem.
Kikapcsolta az övemet, és egy hirtelen mozdulattal rántotta le a csőnadrágomat a bugyimmal együtt. Két ujját végighúzta a csiklómon, amibe beleremegtem, majd szó nélkül belém tolta őket. Egy halk nyögés hagyta el a számat, a fejemet hátradöntöttem a fának. Elkezdte ki-be húzogatni az ujjait, miközben végig az arcomat nézte. A pólóját szorongattam, a fogaimat összeszorítottam, hogy ne legyek túl hangos. Bár arra senki nem járt, mégis furcsa volt a természetben.
- Hadd halljam - hajolt a nyakamhoz, s érzékien végignyalta, majd csókolgatni kezdte, miközben a kényeztetésemet egy pillanatra se hagyta abba. Ajkaim szétnyíltak, s egyre hangosabb nyögéseket hallattam.
- Z...Zayn.. - túrtam bele a hajába. Tudta, hogy közel járok, s rögtön kihúzta ujjait belőlem, majd szájába vette és lenyalogatta.
- Hm - kúszott egy huncut mosoly az arcára, majd ajkait az enyémnek tapasztotta és megcsókolt.
Megfogtam a vállánál, a fának döntöttem és letérdeltem elé. Csillogó szemekkel nézte minden tettemet, láttam rajta a vágyat, ami egyre jobban beindított. Sietve, remegő kézzel ügyetlenkedtem a nadrágjával, majd lehúztam róla. Boxere már szűkös volt, s ezt látva az alsó ajkamba haraptam, majd gyorsan megszabadítottam tőle. Hatalmasságát megfogtam, és a számba vezettem, mire Zayn mélyen felsóhajtott. Felnéztem rá, s mozgatni kezdtem a fejemet, arcáról egy pillanatra se vettem le a szememet. Jó volt nézni, hogy élvezi, és mindezt miattam.
Beletúrt a hajamba, és a fejemet előrébb nyomta, néha a csípőjével előre döfött egyet. Egyre gyorsabban szoptam, s Zayn is egyre hangosabban adott hangot az élvezetnek. Mikor úgy tűnt, már közel jár, abbahagytam, és a végére adtam egy puszit. Zihálva húzott föl magához, és vágyakozóan csókolt meg.
- Fordulj meg! - parancsolt rám, s engedelmeskedtem neki. Előre döntött, megkapaszkodtam a fa törzsébe, s a fenekemre csapott, majd egy hirtelen mozdulattal belém tolta magát.
- Ah! - nyögtem föl, mikor büszkesége teljesen bennem volt. Rögtön őrült tempóban kezdett lökni, közben erősen fogta a csípőmet. Zihálásunk és nyögésünk töltötte be a csendes területet.
Előre nyúlva egyik kezével megmarkolta a mellemet, a másikkal izgatni kezdte a csiklómat. Extázisba kerültem, a szemeim lecsukódtak, és az egész testem remegett.
- Ez az, baby, mindjárt... - zihálta, s egyre mélyebben lökött. Egy erősebb tolás után egy férfias nyögés kíséretében ment el, s rögtön utána én is.
Kihúzta magát belőlem, s visszaöltöztünk. Egyikünk sem szólt semmit, csak felpattantunk a deszkára és visszamentünk a többiekhez.
- Halkabbak is lehettetek volna - vigyorgott az egyik haverunk.
- Fogalmam sincs, miről beszélsz - éreztem, hogy teljesen elpirulok.
- Jó, mindegy - nevettek. Zayn csak mosolyogva megrázta a fejét, majd egész estig deszkáztunk, mintha semmi sem történt volna.

~E

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó legyen folytatás :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett! *--* Lehetne folytatása!

    VálaszTörlés
  3. Legyen folytatás! :)

    VálaszTörlés
  4. Legyen folytatás nagyon jó lett

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó :) legyen folytatása :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is legyen fojtatás nagyon jó!!:)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nem mondok újat, ha azt mondom: Legyen Folytatás! :3

    VálaszTörlés
  8. Urhg! Legyen folytatás!!!! :))

    VálaszTörlés
  9. Én is kérek louisról

    VálaszTörlés
  10. Perfect story!
    Enis szeretnek egy Liamas sztorit, ha lehetseges!
    Es legyszi legyen a nagy resze romantikus! Koszonom szepen!
    U.I.: nagyon jol irsz!!!!!! *.* :*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! :) legyen folytatása :3

    VálaszTörlés