Görkorizás (18+)

Réka Horan-nak

Tudom, hogy nagyon sokat késtem, és ezért elnézést kérek, de utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot!
Egy meleg, tavaszi napon úgy döntöttem, kihasználom a jó időt, és elmegyek görkorizni.
Előkerestem a korcsolyát, letörölgettem róla a port - mivel elég régen használtam -, és elmentem a közeli parkba.
Leültem egy padra, majd felvettem a görkorit. Erősen kapaszkodva felálltam, de amilyen szerencsés vagyok, rögtön seggre estem. Káromkodtam egy sort, s jóízű nevetést hallottam magamtól pár méterre. Felnéztem, és egy évfolyamtársammal, Niall-el találkozott a tekintetem.
- Jól vagy? - mosolygott.
- Persze - fordultam térdre, és a padba kapaszkodva felálltam. A lábaim ki akartak gurulni alólam, de próbáltam nem bénának tűnni előtte. Már elég régóta tetszik, de tudom, hogy ő nem akar semmi komoly dolgot.
- Akarod, hogy fogjalak? - mosolygott, hangjában hallottam a humort.
- Nem kell, megy egyedül is - indultam el lassan, de inkább csak lépegettem. Ügyetlenkedve sikerült mennem vagy 5 métert, ahol belegurultam egy gödörbe, és újra elestem.
- Na jó, gyere - állt mellém vigyorogva, és felém tartotta a kezét. Egy kis hezitálás után megfogtam, s felsegített. - Segítek, nehogy összetörd a járdát.
- Kösz - nevettem. A kezemet fogva lassan elindult, s húzott maga után. Percekkel később már egész jól ment, így elengedte a kezemet.
- Na látod, megy ez - villantotta felém édes mosolyát, amitől teljesen lefagytam, és egy fának gurultam. - Hupsz - nevette el magát, és odajött. - Elszóltam magam.
- Már elég rég koriztam - kapaszkodtam a fába.
- Gyere, meghívlak egy fagyira - biccentette a fejét a fagyis felé.
- Köszi - mosolyogtam. Segített odagurulni, majd vett egy-egy gömb fagyit, és leültünk a padra.
- Amúgy... van barátod? - nézett rám. - Csak úgy érdekel.
- Nincs - mosolyodtam el. - Neked van barátnőd?
- Nincs, szabad vagyok - kacsintott. Kicsit felnevettem, és nyaltam tovább a fagyit.

Egész délután kint voltam vele a parkban. Nem csak helyes, még kedves és vicces is. Igazi álompasi, azt hiszem, sikerült teljesen beleszeretnem.
Estefelé hazakísért, és a házunk előtt megálltunk. Láttam, hogy egy szobában sem ég a villany, így tudtam, hogy a szüleim nincsenek otthon.
- Nagyon jól éreztem magam veled - mosolygott rám. - Imádnivaló csaj vagy.
Elmosolyodtam, s éreztem, hogy el is pirulok, míg ő halál lazán állt előttem.
- Én is jól éreztem magam, Niall. És... - nyeltem egy nagyot. - Mindegy, nem lényeges - indultam be, de megfogta a kezem és visszahúzott.
- Mit akartál mondani? - nézett a szemembe, amitől vissza kellett magam rángatnom a földre.
- Lényegtelen, mondom.
- De engem érdekel - fogta meg lassan a kezemet. A szívem már majd' kiugrott a helyéről, és a levegőt szaggatottan fújtam ki. Erőt véve magamon eldöntöttem, hogy elmondom neki, mit érzek iránta.
- Niall, már egy ideje tetszel, és.... és azt hiszem, hogy...
- Szeretlek - vágott a szavamba.
- Mi?
- Szeretlek és érzem, hogy te is engem - mosolyodott el.
- Igen Niall, szeretlek - mondtam ki már bátran. Lassan megsimította az arcomat, s finoman megcsókolt. Abban a csókban annyi érzelem volt részemről is és részéről is, hogy perceken keresztül képtelenek voltunk abbahagyni.
Mikor kezdett elmélyülni a dolog, a karjánál fogva behúztam a házba. Újra egymás ajkainak estünk, s a falhoz nyomva csókolt vadul. Lerugdostuk a cipőnket, majd a szobámba vezettem. Ledöntöttem az ágyamra, és rámászva szabadítottam meg a pólójától. Egy kaján vigyor jelent meg az arcán, majd belemarkolt a fenekembe, mire felnyögtem. A nyakához hajolva finoman megcsókoltam a bőrét. Felsóhajtott, majd hirtelen maga alá fordítva fölém kerekedett. Lekapta rólam a felsőt, s vadul megcsókolt. A lábaimat a dereka köré fontam, így magamhoz szorítva őt. Halkan zihálni kezdett, s már nadrágon keresztül is éreztem, hogy keményedni kezd.
A hátam alá nyúlva kipattintotta a melltartómat, majd elhajította a szoba sarkába. Az ajkait megnyalva nézett rajtam végig, majd lehajolt és megcsókolta a nyakamat. A szememet becsukva beletúrtam a hajába, s felsóhajtottam, mikor megszívta a bőrömet.
Lejjebb haladt, végigpuszilta a melleim között, a köldököm körül, és az alhasamon egy csíkot húzott a nyelvével.
- Csak ne húzd az időt - ziháltam, mire elmosolyodott. Gyorsan kikapcsolta a nadrágomat, és a bugyimmal együtt lehúzta rólam. Széttette a lábaimat a térdemnél fogva, majd lehajolt és nyelvét éreztem magamban. Az élvezetre becsuktam a szememet, és nyögni kezdtem, miközben nyelve ki-be járt bennem. - Ah, Niall... - ziháltam. A hajába túrtam, és egy kicsit meghúztam. Már éreztem, hogy közel vagyok a csúcshoz, s a hátam ívbe feszült, majd egy hangos nyögés kíséretében értem el a gyönyört.
Pihegve nyitottam ki a szemem, mikor visszatértem az extázisból, ekkora már Niall kajánul vigyorogva támaszkodott fölöttem. Rámosolyogtam, majd tarkójánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam.
Fordítottam a helyzetünkön, majd sietősen kigomboltam a nadrágját. Lehúztam a lábain, és boxerére nézve az alsó ajkamba haraptam.
- Na jó, ezt már nem bírom - fektetett hirtelen a hátamra, majd levette magáról a boxert és a lábaim közé pozicionálta magát. - Most akarlak - csókolt meg vadul. Visszacsókoltam, a hajába túrtam és kicsit megharaptam az alsó ajkát. Körözni kezdett a bejáratom előtt, majd hirtelen keményen belém tolta magát. Felnyögtem, és a körmeimet végighúztam a hátán, mire eszeveszett tempóban lökni kezdett. Minden egyes mozdulatnál érintette a g pontomat, s kisebb sikolyok hagyták el a számat. - Hadd halljam - súgta a fülembe zihálva. Lábaimat akaratosan a csípője köré fontam, így mélyebbre tudott hatolni.
- Ah, Niall... - nyögtem hangosan. - M... mindjárt!
Lassított, de lökései erőteljesek maradtak.
- Te jó ég - zihálta a nyakamba, s éreztem, hogy belém élvez, ennek hatására én is a csúcsra értem.
A szemembe nézett, csak a szuszogásunkat lehetett hallani. Egy finom csókot nyomott az ajkaimra, majd mellém gurult és magához ölelt. Mosollyal az arcomon aludtam el a karjai között.

~E

5 megjegyzés:

  1. Uristen *-* ez ez ez egyszeruen erre nincsenek szavak. :33 IMAdlak... <3 nagyon nagyon koszonom <33333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reka Horan voltam:33

      Törlés
    2. Nagyon szívesen, és örülök, hogy tetszett! :) <33333

      Törlés
  2. Szia kaphatnék egy Nialleres sztorit Luise S. Névre? Olyat, hogy teherbe ejti a csajt, mert nem figyel. Persze csak ha nem gond :)

    VálaszTörlés