E-mailben érkezett, Egy átlagos hétköznap. Vagy mégsem? (18+)

Írta: Bora Ruzsai

Egy átlagos hétköznap volt amikor elvesztettem a szüzességem. A barátommal A One Directionos Liammal, a kanapén feküdtünk -a saját házunkban- az egyik szombati reggelen és egy filmet néztünk. Ő a hátam mögött feküdt miközben átölelte a derekamat. Megcsókolta a vállamat, mire a hátamra feküdtem. Rám mosolygott és megcsókolt. Szeme a mellemre tévedt, és mivel csak egy bő póló és egy fekete, csipkés francia bugyi volt tökéletesen láthatta a mellem kör vonalát. Ő pedig csak egy szürke mackó nadrágban volt. Az alatt nem volt semmi. Átsimított a hasamon, és belecsókolt a nyakam hajlatába. Felnyögtem a keze lejebb csúszott és megszívta a nyakamon húzodó vékony bőrt.
-Szeretlek, Liam.....-Mondom. Azt akartam vele közölni, hogy elakarom veszteni a szüzességemet. Akkor, és most. De nem tudtam. Az arcom már piros volt a pírtől. 
-Mondjad szívem....-Mondta. Megcsókoltam. Próbáltam vele így közölni, hogy akkor most... Szerintem felfogta mert elhúzódott tőlem.
-Biztos? Úgy értem....-Mondta de megcsókoltam így elhallgatattam. Újra át tért a hasamra, de most már lejebb is vezette, míg elnem ért a bugyimig. Ott elszakadt tőlem én pedig csalódottan néztem utána. Még mindig hátan feküdtem. Liam pedig mellettem. Keze a bugyim alá vándorolt, és végig simított nőiességemen. Elvettem onnan a kezét és feljebb húztam a pólóm. Vette az adást és a hátamat végig simítva levette Ő maga a pólóm. Visszafeküdtem az előző helyemre és Liam is. Átsimított immáron a melleimen. Keze ismét a bugyim alá vándorolt és a csiklómat kezdte el kényesztetni, miközben az egyik mellemet kezdte el csókolgatni. Felnyögtem és megcsókoltam Liamot. Feldugta az egyik ujját, mire elváltam tőle és hangosan felnyögtem. Még egy ujját feltolta, mire a mellkasába kapaszkodtam. Ez már valamivel jobban fájt. Lassan moozgatta az ujjait. Lenéztem férfiasságára, ami már kezdett gömbölyödni. Remegő kezekkel ráraktam a kezem a férfiasságára, mire felnyögött és összeráncolta a homlokát. Az alhasam szoríta kezdett én pedig egyre hangosabban kezdtem nyögni. A kezemet mozgatni kezdtem a nadrágon, így férfiassága a kétszeresére nőtt, mint az előbb volt és sokkal keményebb. Amikor éreztem, hogy elmegyek, véletlen megmarkoltam férfiasságát, mire hangosan felnyögött. Bűnbánóan felnéztem rá, de Ő csak megcsókolt. Kihúzta az ujjait és lenyalta. Elvettem a kezem a férfiasságáról és a nadrágját kezdtem el letolni. A térdéig letoltam onnan pedig Ő tolta le magáról. Férfiassága a hasáig felcsapott. Hatalmas. Azt meg kell hagyni. Ráültem hosszában a férfiasságára, de Ő csak Lerántott magáról és fölém nehezedett.
-Liam... Kérlek.. Óvatosan.-Mondtam, mire bólintott egyet és lehúzta a bugyimat. Újra fölém helyzkedik én pedig felkészülök a legrosszabra. Amikor Liam belém hatolt felsikítottam és zokogni kezdtem. Hihetetlenül fájt pedig csak félig volt bennem. Liam rögtön kihúzodott belőlem és letörölte a könnyeimet.
-Én úgy sajnálom... Hagyni kellett volna az egészet. Én nem bírom végig nézni, hogy fáj neked.-Mondja, de én megcsókolom. 
-Kérlek. Próbáljuk meg újra.-Mondom szipogva. Ő bólint egyet és megcsókolom. Óvatosan hatol belém, de csak félig. Ez a fájdalom jobb fájdalom mint az előző. Ez nem annyira fájt. Még bejem hatolt én pedig a hátába karmoltam. Amikor már tövig bennem volt felsóhajtott ahogy én is. Lassan mozogni kezdett, én pedig hangosakat nyögve mutattam, hogy már nem fáj, élvezem. Lassan jött az orgazmusom. Nagyon lassan, de élveztem ahogy lassan jött. Liam egy pillanatra megrándult bennem és kihúzta megát belőlem. Hangosakat nyögve élvezett a padlóra, majd a lábaim közé mászott újra és megcsókolt. -Liam, én még nem mentem el...
-Tudom...-Mosolyogott pervezül és fejével lábam közé hajolt. Felsikítottam amikor megéreztem a nyelvét a csiklómnál. Addig nyalt amíg elnem mentem. Ekkor felhúztam magamhoz és megcsókoltam.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Majd megnézem ,hogy te ,hogy írnál meg egy ilyen jó sztorit

      Törlés
    2. Majd megnézem ,hogy te ,hogy írnál meg egy ilyen jó sztorit

      Törlés
  2. Jó kis sztori lehetett volna, de ennyi hibával élvezhetetlen! :/

    VálaszTörlés
  3. Hallod. lenyegtelen, hogy kihagyott neha par betut. szerintem igy is levetted a lenyeget

    VálaszTörlés
  4. It was horrible... #sorrynotsorry

    VálaszTörlés
  5. Awful.
    very sorry.
    Múlt időben kezdi el írni de hirtelen át vált jelenre.Nekem sorry nem jönbe.
    #sorry #nohate
    P.S. Ha már többen is azt írják hogy nem valami jó, abban lehet valami.
    P.S. Nem akarom az írót megbántani, csak ez a véleményem.(ízlések és pofonok)

    VálaszTörlés
  6. Uh bocs, de ez elég rosszul lett megírva.... Talán kereshetnél vmi más hobbit.... Télleg bocs =/

    VálaszTörlés
  7. Ékes példája a mai generáció kineveletlen szexuális kultúrájának.

    VálaszTörlés
  8. Haggyatok mar basszus jo volt ez!

    VálaszTörlés