Csak egy alkalom. Vagy nem? (18+)

Tory-nak


A legjobb barátnőm áthívott magához, hogy a hétvégén aludjak náluk, mert a szülei nem lesznek otthon, csak az öccse.

- Gyere be, [T/N]! - ölelt meg Gemma. Beléptem a házba, majd becsukta mögöttem az ajtót és felmentünk a szobájába. Egész nap hülyéskedtünk, filmet néztünk, vagy épp a pasikat veséztük ki. Este pedig hazaállított az öccse, aki addig a legjobb barátjánál volt.
- Mizu, csajok? - dőlt végig Gemma ágyán, miután megölelt.
- A pasikról beszélünk. - vigyorogtam sejtelmesen.
- Szuper, én is az vagyok, kielemezhettek. - lelkesedett.
- Te nem pasi vagy, te csak az öcsém. - hüledezett Gemma és fejbedobta egy párnával.
- Ez sértés! - "fenyegetőzött" Harry az ujjaival, szemeit összeszűkítve.
- Mi? Hogy nem nézlek pasinak? - kérdezett vissza G..
- Nem! Hogy a tesódnak nevezel. - röhögtünk fel egyszerre Harry-vel, Gem pedig csak felhúzta az orrát és megsértődve elfordult. Így telt az este is, majd G. kapott egy hívást, hogy a barátja kórházba került, ezért azonnal berohant hozzá. Remek! Így a hétvégének lőttek...
- Nos... mit csináljunk? - kérdezte Harry.
- Aludjunk. - dőltem mellé az ágyban. Ő a karját átvetette a derekamon és közelebb húzott magához. Ebben semmi különös nem volt, szinte testvéreknek tekintettük egymást.

Habár, talán tényleg igaz a mondás, hogy fiú és lány között nincs barátság, mert az egyik mindig többet érez a másiknál, ugyanis az utóbbi időben már nem úgy néztem Harry-re, mint az öcsémre, hanem mint egy férfira.
Közelebb húzódtam hozzá, lábamat átvetettem a derekán, arcomat pedig a nyakába fúrtam.
- Ébren vagy? - motyogta fülembe, majd puha ajkait megéreztem nyakam bőrén. Lefagytam, libabőrös lettem és a levegő beszorult a tüdőmbe.
- Még. - morogtam és még közelebb húzódtam hozzá.
- Kérdezhetek valamit? - érdeklődött.
- Ühüm. - motyogtam.
- Ha nem barátok lennénk, hanem mondjuk ismerősök, lefeküdnél velem? - kérdezte, mire nekem kipattantak a szemeim, eltaszítottam magamtól és az ágyból is kiugrottam.
- Mi van? - sipítottam fel. Ő csak felállt, elém sétált és megfogta a kezeimet.
- Ne mondd, hogy még egyszer sem gondoltál rá, milyen lehet a sex velem! - nyomott neki a falnak és komolyan tekintett szemeimbe.
- Harry! - próbáltam ellökni magamtól.
- Mert én gondoltam rá. - mondta. - Arra, hogy az érintéseim alatt vonaglassz. Arra, hogy a nevemet nyögöd élvezetedben. - minden egyes szó után egy lágy csókot hintett a számra. - Szívesen megnézném, hogy milyen szűk vagy és, hogy hány ujjam fér beléd.
- Te tiszta elmebeteg vagy! - próbáltam eltaszítani magamtól, de még erősebben hozzám préselődött.
- Nem, csupán nagyon kívánlak! - morogta ajkaimra, majd hevesen megcsókolt. Elhúzott a faltól és az ágyra döntött. - Egyezzünk meg! - szakadt el tőlem. - Csak lefekszünk és elfelejtjük! - mondta, mire én csak bólintottam egyet, még mindig sokkba voltam az elmúlt pár perc miatt, nem tudtam gondolkodni.
Elvigyorodott, majd lehajolt és ismét ajkaimra tapadt, közben fokozatosan szabadított meg a ruháimtól és az övéit is ledobálta. A hátam alá nyúlt, kipattintotta a melltartóm csatját és eldobta valahova az anyagot. Ajkaimról egyik mellemre tért, másikat kézzel kényesztette. Mennyei érzés volt, egyre jobban kezdtem érezni, hogy már nem csak barátként szeretem, mindinkább szerelemmel.
Hasamon apró puszikat hagyott, majd leért a csipketangámhoz, amit egy egyszerű mozdulattal lerántott rólam és eldobta valahova. Szeméremdombomat végigcsókolta, majd elmerítette bennem selymes nyelvét. Gyorsan nyalt, én pedig csak vergődtem alatta. Aztán hirtelen kihúzta belőlem a nyelvét és helyette két ujját tolta fel, szájával pedig csiklómat kínozta. Gyorsan mozgatta ujjait, majd amikor megérezte, hogy nem vagyok messze az orgazmustól, elhajolt tőlem és az ujjait is kihúzta belőlem.
- Nem akarok tovább várni! - mondta, majd lerántotta magáról a boxerét és felhúzott egy óvszert. Bepozícionálta magát és egy mély lökéssel elmerült bennem. Egy állandó tempóban lökött, közben végig mosolyogva a szemembe nézett. Tekintetében csillogást véltem felfedezni, mintha ő is azt érezné irántam, amit én őiránta. De aztán a mosolya hirtelen eltűnt, zavaradottan megrázta a fejét, majd inkább lesunyta szemeit és koncentrált. Még így is sokkal inkább szeretkezés volt, mintsem sex.
De nem volt időm tovább agyalni ezen, az orgazmus ismét elkapott és Harry nevét nyögve élveztem el. Ő is elment ezekben a pillanatokban, majd kihúzta belőlem szerszámát, az óvszert pedig kihajította a kukába. Mellém feküdt, ránk húzta a takarót és hátulról simult hozzám.
- Jó éjt, szerelmem! - suttogta fülembe, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt mondta, ugyanis már valahol az ébrenlét és az álomvilág között lebegtem.

***
Reggel mosolyogva keltem fel, ugyanis eszembe jutottak az előző este történtek. Mosolyogva fordultam meg, de Harry helyett csak egy gyűrött papírfecnit találtam.
"Csak lefekszünk és elfelejtjük! H.xx" - ez volt a lapra írva, nekem pedig elöntötték a könnyek a szememet. Kikászálódtam az ágyból, kidobtam a lapot és körbenéztem a szobán. Minden rendben volt, a ruháim pedig a fotelbe voltak összehajogatva. Felöltöztem, lementem a földszintre és leültem a kanapéra.
- Szia, [T/N]! - esett be Gemma az ajtón. - Az öcsém merre van? - huppant le mellém.
- Uhm... nem tudom. - motyogtam a sírás küszöbén állva. - A barátoddal mi van? - tereltem a témát gyorsan.
- Szerencsére semmi komoly. Csak megcsúszott a lépcsőn és eltörte a lábát. - mosolyodott el megkönnyebbülten. - Na, én hulla vagyok. Megyek, lefekszek. - adott egy puszit, majd eltűnt az emeleten. Ebben a pillanatban robbant ki belőlem a sírás. Nem akartam elhinni, hogy Harry-vel össz-vissz ennyi volt. Egyszerűen nem akartam elfogadni.
- Mi a baj, [T/N]? - hallottam egy kétségbeesett hangot, majd az illető az ölelésébe vett.
- Mi van, ha nem tudok felejteni? - hajoltam el mellkasától és Harry csodaszép szemeibe néztem.
- És mi van, ha én sem? - suttogta, ajkai szinte már az enyémeket súrolták.
- Szeretlek. - mondtuk ki egyszerre, majd lágyan összeforrasztottuk szánkat. Lassan mozgattuk ajkainkat, nyelv nélküli, de sokkal intenzívebb csók volt, mint egy smárolás.
- Fújj! - sipított fel valaki mögöttünk, mire mosolyogva elváltunk egymástól. - Egy pohár vízért jövök le, erre ezt a hányingert látom? - hüledezett Gemma.
- Ha nem tetszik, ne nézd! - mondta nevetve Harry, majd ismét ajkaimra tapadt.

Brittany

UI.: nézzetek be ide ---> http://1dforever18.blogspot.hu/

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.:)

    VálaszTörlés
  2. Uristen de jo*.* kerhetek egy 18as sztorit gabi névre Liam-mel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm & örülök, hogy tetszett! :)
      Persze, felírtalak! :)
      B.xx

      Törlés
  3. Nagyon nagyon joooo♡♡♡

    VálaszTörlés
  4. imádomm ... és kérhetnék egy Zayn-eset Kety névre? előre is köszönöm.

    VálaszTörlés