Próbáld meg (18+)

H. Edinának

A barátommal, Niall-el 4 hónapja vagyunk együtt. Én teljes szívemből szeretem őt, de néha úgy érzem, mintha neki csak egy dologra kellenék. Amikor este áthív magához, mindig azt gondolom, hogy megnézünk egy romantikus filmet, összebújunk vagy valami, de csak lefekszünk. Ráadásul elég durva szokott lenni. A barátnőm azt tanácsolta, hogy szakítsak vele, de én nem akarok. Szeretem őt, és még a durvaságot is elviselem.
Egyik délután áthívott magához. Felkészültem, tudtam, hogy megint mit akar. Kicsit kicsinosítottam magam és mentem is. Már az ajtóban várt egy szál alsónadrágban. A látványtól az alsó ajkamba haraptam, majd odamentem hozzá.
- Szia - mosolygott, majd feltűnően végigmért. Ezekhez már eléggé hozzászoktam. Egy kis csókot nyomtam az ajkaira, majd megfogta a kezemet és behúzott a házba. Becsukta az ajtót, a falhoz nyomott és vadul megcsókolt. Kicsit untam, hogy folyton így megy, de ha ettől Niall boldog, akkor elviselem.
Levette rólam a kabátot, lerúgtam a cipőmet, majd felemelt és bevitt a szobájába. Végigfektetett az ágyon, s újra ajkaimnak esett, szinte tépte őket.
Egy idő után végigcsókolta a nyakamat, s erősen megszívta, mire lehunytam a szemeimet. Tudtam, hogy ezután erőszakosan leveszi majd a pólómat. Vártam, de nem így lett. Lassan kinyitottam a szememet, ő pedig megsimította az arcomat.
- Tudod, néha úgy érzem, mintha csak én élvezném - nézett a szemembe. - Azt akarom, hogy neked is jó legyen!
- De Niall, nekem jó így.
- Azt akarom, hogy ne csak jó legyen. Min kéne változtatnom? - ült föl, majd én is.
- Hát... - gondolkoztam el - talán, ha kicsit gyengédebb lennél - néztem rá.
- Gyengédebb?
Bólintottam. Maga elé bámult, majd újra a szemembe nézett.
- Ez... nekem nem megy - sóhajtott. - Nem tudom, hogy kell gyengédnek lenni.
- Megmutassam? - mosolyogtam, mire halványan bólintott. Közelebb ültem hozzá, majd lassan, gyengéden megcsókoltam. Pár másodpercig bírta, aztán vadul kezdett csókolni, mire elváltam ajkaitól. - Niall, csak próbáld meg, jó?
- Rendben, bocs - sóhajtott egy mélyet. Most ő csókolt meg, és sikerült visszafognia magát. Olyan gyengéd volt, mégis szenvedélyes. Lassan hanyatt fektetett, s fölém mászott, de megint kezdett vadulni.
- Niall - nyögtem két csók között, mire ismét visszafogta magát. Felhúzta a lábaim, közéjük férkőzött és finoman csókolgatni kezdte a nyakamat. Beletúrtam szőke hajába, mire kicsit felmorgott, s elkezdte felfelé húzni a pólómat. Egy mozdulattal lekapta rólam, majd újra megcsókolt.
A lábaimat a dereka köré fontam, s kicsit erőt véve magamon a hátára fordítottam, így én kerültem felülre. Finoman megcsókoltam, a keze pedig a fenekemre tévedt, s erősen megmarkolta.
- Sajnálom - csukta be a szemeit, majd a kezét a melltartómhoz vezette és egy mozdulattal kikapcsolta. Az anyagot ledobta a földre, majd megszabadítottam a pólójától. Végigsimítottam tökéletes felsőtestén, s a látványtól az ajkaimba haraptam, mire elmosolyodott.
Fordított a helyzetünkön, így újra én kerültem alulra. Elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd lejjebb haladva a melleimet kényeztette hol szájjal, hol kézzel. Láttam, hogy nehezen bírja, próbált nem eldurvulni. Őszintén nagyon jól esett, hogy miattam ez megpróbálja.
Felsóhajtottam, s puha tincsei közé túrtam, amikor lejjebb haladt, s a hasamat lepte el apró csókokkal. Kigombolta a nadrágomat, majd lehúzta rólam és az is a földre került. Kajánul mosolyogva végignézett rajtam, majd újra fölém mászott és megcsókolt.
- Annyira kívánlak, nem fogom bírni visszafogni magam - súgta a fülembe, mire végigszaladt rajtam a hideg.
- Niall, kérlek, csak próbáld meg - simítottam meg az arcát. Láttam, hogy elgondolkodik, majd finoman megcsókolt.
- Csak a te kedvedért megteszek mindent, hogy élvezd.
- Köszönöm - mosolyodtam el, majd újra csókba forrtunk. Kezemet a nadrágjához vezettem, nagy nehezen kigomboltam és letoltam a térdéig, onnantól magáról vette le. Pontosabban inkább lekapta, majd újra fölém helyezkedett. Csókolgatni kezdte a nyakamat, mire a számon halk nyögések csúsztak ki. Végigsimította az oldalamat, majd megfogta a bugyim szélét és lehúzta rólam. Apró csókokat hagyva a testemen lejjebb haladt, majd amikor oda ért, rám mosolygott.
- Niall - ziháltam, mikor nyelvét megéreztem. A csípőmet fogta, hogy ne ficánkoljak, közben egyre közelebb jutottam. Már éreztem az ismerős érzést az alhasamban, s a szőke tincsei közé túrtam. Tudtam, hogy már nem sok kell, lehunytam a szemeimet és ajkaimba haraptam, mire abba hagyta. Mélyen felsóhajtottam, majd mire kinyitottam a szemeimet, már fölöttem volt. Lassan megcsókolt, majd fordítottam a helyzetükön. Lejjebb másztam, s szűkös boxerét látva elmosolyodtam.
- Siess! - szólt, vagyis inkább parancsolt rám. - Kérlek... - tette hozzá, ami már sokkal jobban tetszett. Levettem róla a boxerét, majd lassan a számba csúsztattam és mozgatni kezdtem a fejemet. Mélyeket sóhajtozott és hangosan nyögött, közben a hajamba túrt. Kicsit gyorsítottam a tempón, tudtam, hogy már nem sok kell neki, így abba hagytam. A végére adtam egy puszit, majd rámásztam és megcsókoltam.
Maga alá fektetett, majd felhúzta a lábaimat és közéjük pozicionálta magát.
- Megpróbálok gyengéd lenni - mondta, majd finoman megcsókolt. Lassan belém vezette magát, ami elég fura volt, mert eddig keményen csinálta és rögtön hihetetlenül gyors tempóban. Valamiért Niall gyengédebb oldala jobban tetszett.
Lassan mozogni kezdett, én pedig a hajába túrtam és megcsókoltam. Ahogy lökött, ajkaink súrolták egymást, s halk zihálásunkat lehetett csak hallani a szobában. Ütemesen mozgott bennem, lassan és mélyen lökött.
- Nem...bírom... - zihálta és hirtelen elkezdett gyorsítani. A szemei sötétek voltak, ahogy rám nézett. Kicsit megijedtem.
- Niall... Niall, próbáld... - ziháltam, mire izmai megfeszültek a karjában, s lassított.
- Sajnálom... - préselte ki a fogai között, majd ismét ütemes tempóban, mélyen és lassan lökött. Éreztem, hogy már közel vagyok és ezt jeleztem is Niall-nek a nevének nyögésével.
Körözni kezdett a csípőjével, majd egy mélyebb tolás után mindketten hangosan értünk a csúcsra. Még egy kicsit mozgott, majd zihálva a szemembe nézett.
- Köszönöm, Niall - mosolyodtam el fáradtan.
- Szívesen, kicsim - csókolt meg, majd mellém gurult és magunkra húzta a takarót. - Tudod, egész jó volt így. És sajnálom, hogy eddig olyan durva voltam.
- Semmi gond, Niall. De nagyon jól esett, hogy miattam vissza tudtad magad fogni - tettem a fejemet a mellkasára, ő pedig simogatni kezdte a karomat. Még mindig lihegett, s a szíve és erősen, gyorsan vert.
- Szeretlek - mondta ki a szót, amit még 4 hónap alatt egyszer se mondott nekem.
- Én is szeretlek - mosolyogtam rá, majd megcsókoltuk egymást. A karjai között nyomott el az álom, immár teljes boldogságban.

~E

6 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)! Nagyoon jo, mint mindig!! Lenne még egy olyan kérdésem, hogy előttem hányan vannak még?? Csak, mert láttam olyat h vki urának kért es elobb kapta meg...
    Emma M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, örülök hogy tetszett!
      nem tudom, majd megkérdezem Brittanytól!

      Törlés
    2. Szia! Mindig azt írom, amihez van ihletem. Igazából a tied az első a listán, de nem tudom, mit írjak. Eskü, hogy jövő hét vasárnapig kész lesz! Sajnálom...
      B.xx

      Törlés
    3. Rendben, semmi gond, csak nem értettem... nem akarlak sürgetni, írd csak, az a lényeg, hogy jó legyen... de hát ez nem kérdés!! :)

      Törlés
    4. Köszönöm, hogy nem haragszol. :)
      B.xx

      Törlés