Érzelmekkel (18+)

M. Grétának

Szombat este összejöttünk a haverokkal. Ugyanaz a csapat mindig. Van egy srác, Louis, akivel már egy párszor lefeküdtem, de csak a szórakozás kedvéért. Amolyan barátság extrákkal viszonyban vagyunk.
Beültünk a megszokott szórakozóhelyre, s rendeltük sorra a piákat. Nem ittuk le magukat totál részegre, de józanok se maradtunk.
A piázgatás után általában táncolni megyünk, ez most se volt másképp. Általában a srácok választanak párt, amíg mi, lányok, csak ülünk és várunk.
Louis odalépett elém és megfogta a kezemet.
- Táncolunk? - kérdezte egyszerűen. Arcát halványan világította meg a neonfény, de láttam, hogy mosolyog.
- Örömmel - álltam fel, majd a tömeg közepébe sétáltunk. Utálok a középpontban lenni, de amikor Louis-val vagyok, nem gondolkodom, csak élvezem.
Már vagy fél órája táncolhattunk, s éreztem, hogy már alig állok a lábamon. Fájt a bokám és a térdeim is elfáradtak, így visszaültünk előző helyünkre. A többiek még táncoltak, így csak mi iszogattunk tovább kettesben.
- Mit szólnál, ha felmennénk hozzám? - kérdezte a már megszokott módon. - Beszélgethetnénk, vagy ilyesmi - mosolyodott el. Értettem a célzást, megint egy éjszakát akar tőlem. Sosem ellenkezem, szeretek ellazulni és olyan dolgokat tenni, amiket később talán megbánok. Szeretek nem gondolkodni, csak a pillanatnak élni.
- Benne vagyok - kacsintottam, majd alsó ajkamat alig észrevehetően megharaptam. Felálltunk az asztaltól, hagytunk ott egy kis pénzt, majd kimentünk a hideg, csendes utcára. Kiszűrődött a zaj a szórakozóhelyről, a zene dübörgése, ami miatt nem tűnt elhagyatottnak a környék.
Elindultunk Louis lakása felé. A rövid szoknyám miatt nagyon fáztam, szinte már vacogtam.
- Na fázz, mindjárt ott vagyunk a jó melegben - karolt át. Így mentünk tovább utcáról utcára, mikor végre megérkeztünk. Louis kinyitotta az ajtót, majd bementünk. Lerúgtuk a cipőnket az előszobába, majd Louis bevezetett a meleg, tágas nappaliba. - Ülj le, hozok meleg teát - mondta, majd a konyha felé ment, addig én leültem a puha kanapéra. Pár perc múlva Louis visszatért két bögrével a kezében, amiben gőzölgő folyadék volt.
- Köszi - mosolyogtam rá, amikor a kezembe adta. Belekortyoltam, majd ahogy lefojt a torkomon, automatikusan melegítette fel a testemet.
Lassan elfogyott, majd a vögrét az asztalra tettük.
- Akarod, hogy bekapcsoljak egy kis zenét? - kérdezte. Meglepett a kérdése, általában csak idejövünk, lefekszünk, aztán elmegyek. Sosincs más témánk.
- Nem, nem kell. Most jó egy kis csend.
Tekintetünk találkozott, s másodperceken keresztül csak néztünk egymásra. Tudtuk, hogy valakinek meg kéne szólalni, csak nem tudtuk, kinek.
Louis lassan közelíteni kezdett, majd ajkival betapasztotta az enyémeket, s lágyan megcsókolt. Az a csók sokkal másabb volt, mint az eddigiek. Ebben mintha ezernyi érzelem lapult volna és nem csak Louis részéről.
Louis a derekamnál fogva közelebb húzott magához, majd egy egyszerű mozdulattal hanyatt fektetett a kanapén, s lábaim közé fészkelte magát. Nyakamat kezdte el csókolgatni, amit hevesen verő szívvel és mély légzéssel tűrtem. Nem tudtam, mi történt velem, velünk. Olyan más volt ez az egész, és még a piára se foghattuk.
Hátam alá nyúlva lassan lehúzta a ruhám cipzárját, amit aztán a földre dobott. Visszahajolt és tovább csókolt, miközben megfogtam pólója alját, és lassan felfelé húztam, ezáltal egyre többet fedtem fel tökéletes felsőtestéből.Végigsimítottam kockáin, amitől szó szerint kirázott a hideg. Halkan felnevetett reakciómat észlelve, majd egy finom csókot adott ajkaimra. Feltápászkodott és lassan levette magáról a nadrágot, amíg én csak feküdtem és vártam, hogy visszajöjjön. Nem kellett sokat várni rá, visszahelyezkedett az előző pózba és újra nyakamnak esett. Kezét lassan vezette a melltartómhoz, amit egy egyszerű mozdulattal kapcsolt ki, majd levette rólam és elhajította valahova a szobában. Finoman, gyengéden kezdte kényeztetni a melleimet, ami belőlem halk zihálást váltott ki. Louis most teljesen más volt, mint eddig. Most olyan gyengéd, és odafigyel rám. Nagyon tetszik ez az oldala, talán kicsit túlságosan is...
Hirtelen lerántotta a bugyimat, a gondolatmenetemet megszakítva. Lassan nyomta fel két ujját, majd pumpálni kezdett, miközben végig az arcomat fürkészte. A kanapé szélét szorongattam és egyenletlenül nyögtem, miközben egyre közelebb voltam már a gyönyörhöz. Éreztem, hogy már csak másodpercek vannak hátra, amikor Louis abbahagyta.
- Csak azt akarom, hogy tőlem menj el - hajolt fölém, majd megcsókolt. Ilyet még sose mondott, pláne nem csinált. Nem tudom, mi ütött belé.
A hátára fordítottam, majd boxerétől hamar megszabadítottam. Rögtön számba vettem szerszámját, mert azalatt a pár alkalom alatt volt szerencsém megtapasztalni, mit és hogyan szeret.
Keményen kényeztettem, miközben hajamba túrva élvezte tetteimet.
- Hmmm, de jó vagy - zihált hangosan. Felnézve rá láttam, hogy szemei le vannak hunyva, s próbál egyenletesen lélegezni. Azt akartam, hogy még jobban élvezze, így még többet kaptam be. Először kicsit öklendeztem, de aztán rájöttem a technikára. Louis hamarosan egy hangos nyögés kíséretében élvezett a számba, amit szokás szerint lenyeltem.
Egy mély lélegzet után kinyitotta a szemeit, majd magára húzott és megcsókolt. Óvatosan a hátamra fektetett, majd mélyen a szemebe nézve hatolt belém lassan, amit eddig tőle nem szoktam meg.
- Louis, miért... - kezdtem volna el, de félbeszakított.
- Sss, majd utána - mondta, majd egy apró csók után lökni kezdett. A tempón fokozatosan gyorsított, ami csak élvezetesebbé tette a helyzetet. Lábaimat az égbe emeltem, így még mélyebbre tudott hatolni, így mindketten jobban élveztük. Lefogta a csípőmet, és úgy döfködött, miközben szinte egyszerre nyögtünk. Körmeimet a hátába véstem és húzogattam a bőrén minden egyes lökésnél. Hamarosan éreztem, ahogyan a hátam ívbe feszül, s akaratlanul is hangosabbakat nyögök.
- Louis, mind-mindjárt...
Kicsit gyorsított a tempón, aminek köszönhetően szinte egyszerre értünk a csúcsra. Még pár kisebb lökés után kicsúszott, majd pihegve mellém feküdt és mellkasára húzott.
- Mi volt ez? - tettem fel a kérdést, ami már az elejétől ott kavargott a fejemben. Az is meglepett, hogy magához húzott, pedig általában ezek után lelépek.
Felnéztem rá, s láttam, hogy elmosolyodik, miközben gondolkodik.
- Azt hiszem, hogy már nem csak szórakozni akarok veled.
- Mi? - ráncoltam a homlokomat, majd kicsit felemeltem a fejemet, hogy a szemébe nézhessek.
- Hát nem érted? - mosolygott. - Szeretlek.
Ez a szó, mint a kés, úgy hasított belém.
- Én is téged - hagyták el a szavak a számat egyszerűen, de amint kimondtam, aszívem egy nagyot dobbant.
- Akkor ezt megbeszéltük? Te és én. Egy pár.
Elmosolyodtam, majd megcsókoltam.
- Igen.
Szorosan megölelt, miután egy pokrócot terített ránk, s karjai között nyomott el az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése