The best concert ever (18+)

Lorennek

Egy One Direction koncertre sikerült megszereznem a majdhogynem utolsó jegyet, ami az első sorba szólt.
Elkezdődött a zene és elindult a koncert előtti kis film. Mindenki sikított és kamerázott, miközben izgatottan vártuk, hogy a srácok megjelenjenek a színpadon. Liam kezdte a szólóját az Up All Night elején, majd lassan a többiek is csatlakoztak. Természetfeletti volt a hangulat, olyan, mint amit még soha nem tapasztaltam. A gondolat, hogy egy helyiségben vagyok többszáz olyan lánnyal, akik szinte családtagok, csodálatos.

A koncert vége felé észrevettem, hogy Zayn rám kacsintott. Először azt hittem, hogy csak képzelődök, de amikor újra ezt tette, már biztos voltam benne, hogy igaz.
Odament Louis-hoz, súgott neki valamit, mire mindketten rám néztek és Louis elmosolyodott. Louis elmondta Niall-nek, Niall pedig Harry-nek és Liam-nek.
Az utolsó szám, a What Makes You Beautiful közben, Zayn szólója alatt Niall odament az egyik biztonsági őrhöz, mondott neki valamit, majd rám mutatott.
Miután elköszöntek a közönségtől, odajött hozzám a biztonsági őr és megfogta a karomat, és a színpad mögé kezdett húzni.
- Hova visz? - kérdeztem.
- A srácok beszélni akarnak veled - válaszolta kissé gorombán.
Végigvitt egy hosszú folyosón, majd be egy szobába. Ott voltak a srácok. Ahogy beléptünk, lefagyva és tátott szájjal álltam, amíg a srácok intettek a biztonsági őrnek, hogy kimehet. Miután becsukta maga után az ajtót, Liam közelített felém mosolyogva.
- Szia, szivi.
- Sz-sziasztok - köszöntem dadogva.
- Mit szólnál, ha ezért a koncertért cserébe te is szórakoztatnál minket? - kérdezte, miközben már a nyakamat lepte el puszikkal. Éreztem, hogy a szívverésem felgyorsul, s a szemeim akaratom ellenére is lecsukódnak. A négy srác halk kuncogását hallottam, amíg Liam folyamatosan kényeztetett. Hol a nyakamat, hol az ajkaimat csókolgatta.
Lépteket hallottam, majd valaki mögém lépett és lassan felfelé kezdte húzni a felsőmet. Lekapta rólam, majd a hajamat félresöpörte, s a nyakamat kezdte el csókolgatni. Minden kétséget kizárólag Niall volt az, mert a többi három srác előttem állt. Liam eltávolodott és a helyét teljes mértékben Niall vette át.
Kikapcsolta a melltartómat, lehúzta a karjaimon, majd a földre ejtette. Hátulról előre nyúlva megmarkolta a melleimet, mire egy nagy sóhaj hagyta el a számat.
- Ez az, mutasd meg, hogy élvezed - duruzsolta a fülembe, majd megharapta a fülcimpámat, mire végigfutott rajtam a hideg.
- Niall, ne húzd már sokáig, egyre szűkösebb - mondta Louis a nadrágjára értve. Niall eltávolodott tőlem, majd Louis lépett oda. Kacéran mosolygott, miközben várta, hogy tegyem, amit tennem kell. Gondoltam, úgy sem lesz még egy ilyen alkalom az életben, így hát belementem a játékba.
Az ajkaimba harapva közelebb léptem, levettem a felsőjét, majd testét látván pár pillanatra lefagytam. Folytattam a nadrágja levételével; elé guggoltam, s övével kezdtem szórakozni. Lassan lehúztam a nadrágját, amiből kilépett, majd mikor boxerével is ezt akartam tenni, a karomnál fogva felhúzott és Harry elé állított.
- Mennyire vagy profi, cica? - kérdezte.
- Amennyire csak akarod - mondtam kacéran, mire a négy srác 'húú'-zni kezdett. Harry lekapta magáról a felsőjét, majd kigomboltam az övét és letoltam a nadrágját, s közben ügyeltem arra, hogy minél többször érintsem keményedését.
Zayn-hez mentem, levettem a felsőjét, majd végigsimítva a kockáin az övéhez nyúltam. Láttam a szemében a vágyat és ez tetszett. Letoltam a nadrágját, majd Liam felé fordultam. Megfogtam a pólóját, de ő leállított.
- Én nem állva akarom - mondta, majd leült a kanapéra, és az ölébe húzott. Miközben csókolgatni és szívni kezdtem a nyakát, levettem a felsőjét és a földre dobtam. Hozzányomtam magam férfiasságához, mire felmordult.
Lemásztam róla, majd őt is megszabadítottam a nadrágjától, így már csak Niall maradt. Odaálltam elé, levettem a felsőjét és a nadrágját kínzó lassúsággal húztam le.
- Már csak te vagy túlöltözve - lépett mögém Zayn, majd előre nyúlt és egy mozdulattal kikapcsolta az övemet. Gondolom nem először csináltak ilyet, de nem érdekelt. Egyszerűen élveztem a helyzetet.
Kiléptem a nadrágomból, majd mindannyian a kanapén ültek. Tudtam, hogy műsort akarnak. Gondoltam megkapják, méghozzá nem is akármilyet.
Háttal álltam nekik és ringatni kezdtem a csípőmet.
- Oh, basszus - mordult fel Harry. Elmosolyodtam, s fel is bátorodtam. Miközben a csípőm még mindig mozgott, lassan letoltam a bugyimat. Megfogtam egy seprűt, ami a sarokban állt, majd táncolni kezdtem. Még ilyet sose csináltam, de őszintén szólva nagyon élveztem.
Vagy 10 percen keresztül táncoltam, s láttam, hogy már elég izgatottak, így abbahagytam. Letettem a seprűt, odamentem eléjük és lehajoltam.
- Ki akar az első lenni? - kérdeztem. Zayn megfogta a kezemet és magára ültetett.
- Én már nem bírok magammal, baby - morogta a nyakamba, majd kissé harapdálni kezdte. A srácok felálltak a kanapéról, hogy elférjünk. Zayn hanyatt fektetett, majd mikor lábaim közé fészkelte magát, ujjaimat a boxere szélébe akasztottam és lehúztam a combja közepéig. Onnantól letolta a bokájáig, majd lerúgta a földre. Zayn benyálazta két ujját, majd hirtelen felnyomta, mire egy kisebb sikoly hagyta el a számat. Gyorsan pumpálni kezdett, miközben remegő kézzel megfogtam hatalmasságát és verni kezdtem neki. Nyögéseink töltötték be a kis szobát, miközben a srácok is megszabadultak alsójuktól. Miközben Zayn-nel egymást elégítettük ki, Niall mellém állt, és megfogtam az ő szerszámát is. Kényeztetni kezdtem, s hallottam, hogy már Zayn elég közel van.
- Ah, én mindjárt... - nem bírta befejezni, mert egy mély nyögés kíséretében a hasamra élvezett. Kihúzta az ujjait, leszedte a hasamra kerülő nedvet és ajkaim elé tartotta. Érzékien lenyalogattam, miközben Niall egyre közelebb volt  csúcshoz.
- Oh, anyám - nyögte, majd ő is elélvezett. Zayn lemászott rólam, majd fel akartam ülni, de Louis visszatartott.
- Oh, nem, szépségem. Itt maradsz - mosolygott, majd ő is fölém helyezkedett. Liam mellém állt, így újra két embert kellett kielégítenem. Louis szó nélkül belém hatolt, mire nagyot nyögtem, majd gyors tempóban lökni kezdett. Oldalra fordítottam a fejemet és Liam-et szájjal kényeztettem.
Csak Louis és Liam nyögését hallottam, ami izgalmasabbá tette a helyzetet. Hamarosan már én sem bírtam visszatartani a nyögéseket, így Liam kényeztetését kézzel folytattam.
- Basszus - nyögött egy nagyot Louis, majd éreztem, hogy belém élvez. Mielőtt még én is a csúcsra juthattam volna, Louis kicsúszott belőlem. Liam-et újra szájjal kényeztettem, s hamarosan a csúcsra jutott.
Mire lenyeltem Liam nedvét, Harry már ott ült a kanapé végében. Megfogta a kezemet és magára rántott. Ráültem büszkeségére és rögtön gyors tempóban mozogni kezdtem.
- Ah, ez az - zihált Harry, miközben a fejét hátrahajtotta, így a nyakához fértem. Vállaiba kapaszkodtam, s éreztem, hogy már nem kell sok.
- Gyerünk, baby - mondogatták a többiek. Harry is mozgatni kezdte a csípőjét, és ez megadta a végső löketet. Hangosan elélveztem, s rögtön utánam Harry is. A srácok leemeltek róla, majd segítettek felöltözni, mondván, hogy sietniük kell egy interjúra.
Kiléptünk a szobából.
- Remélem, hogy a következő koncertre is eljössz - kacsintott Zayn, majd mindegyiküktől kaptam egy csókot. Mondanom sem kell, hogy a következő koncertre is nagy örömmel mentem el. Nagyobb örömmel, mint bármelyik Directioner.

9 megjegyzés:

  1. http://www.bibliabaptista.hu/20131106.html Térjetek meg megtévedt lelkek!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én azt nem értem, hogyha ennyire hívő, akkor mit keres itt ?! o.o

      Törlés
  3. Directioner forever2013. november 8. 13:35

    Igen, ezt én sem értem! Úristen és mindegyikhez hozzászól. Ezekszerint el is olvassa...:o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én eleinte csak így bámultam h wtf, mi ez a sz@r? o.O aztán nézem h tényleg mindegyikhez ezt a kis hittérítő "fohászát" írta... persze h elolvassa! el ne higgyük már h most ő itt a nagy szentfazék, a jótét lélek, mert csak úgy megsúgnám ( Uram bocsá' ), általában az ilyenek amúgy a legnagyobb perverz, szexmániás, khm... "állatok" :/ :3 de, sztem ezután a blog után tuti mi is a pokolba jutunk :P :$ ;) *irónikus face* -_- hahaha

      Törlés
    2. találkozunk mindenkivel a pokolban! :D

      Törlés
  4. Directioner forever2013. november 9. 9:27

    Hát ja! -.-

    VálaszTörlés
  5. Lehet örömmel is megyek!!:)

    VálaszTörlés
  6. Éjjen!! Vár a pokol! :@

    VálaszTörlés