Nyár a Balatonon (18+)

Bellának

A szüleimmel Siófokra mentünk nyaralni. Már nagyon vártam, mégpedig azért, mert egy ideje Skype-olok egy sráccal, aki ott lakik. A neve Zayn, és megbeszéltük, hogy az első este találkozunk a parton.

Ahogy leértünk, kipakoltuk a kocsiból a cuccokat, majd bementünk a nyaralóba. Már alig vártam az estét, ami nagyon lassan el is jött.
- Anya, elmentem!
- Hova mész?
- Csak sétálok egy kicsit a Balaton parton - és ezzel bevágtam magam után az ajtót és a part felé vettem az irányt. Ahogy közeledtem, egyre hevesebben vert a szívem.
Mi van, ha nem tetszem neki? Ha élőben teljesen más vagyok, mint webkamerán keresztül? És ha meggondolta magát?
E gondolatok közepette érkeztem a megbeszélt helyre. Zayn a padon ült. Vettem egy mély lélegzetet és odamentem. Mivel háttal ült, megkerültem a padot, hogy végre személyesen is találkozhassunk. Csillogó, barna szemeivel felnézett rám és gyönyörű mosolyra húzta a száját, majd felállt.
- Szia.
- Sz-szia - köszöntem vissza kicsit bátortalanul. Innentől kezdve fogalmam se volt, hogy mit kéne mondanom. A neten sokkal könnyebb, mint élőben.
- Wow, te élőben is olyan csinos vagy, mint a neten keresztül - törte meg ő a csendet, mire elmosolyodtam.
- Köszönöm - talán kicsit bele is pirultam. Leültünk a padra és mindenféléről beszélgettünk. Egy csomó mindent megtudtam róla, s éreztem, hogy egyre jobban megkedveltem. És amikor nevetett, az olyan volt, mintha a szívemet simogatta volna vele. Olyan édes ez a srác.

Nagy beszélgetésünk közepette egy hideg cseppet éreztem, amint az arcomra esik. Felnéztem az égre, amit sötét felhő borított. Perceken belül már rendesen esett az eső és Zayn felajánlotta, hogy menjek fel hozzá. Kicsit hezitáltam, de végül belementem. Talán már soha többé nem fogunk találkozni élőben, így minden percet ki kell használni.
Felmentünk Zayn-hez, majd a szobájában ültünk le. Kint már szakadt az eső és dörögni is kezdett.
- A Balatoni viharok nagyok tudnak lenni. Ugye félsz a vihartól? - mosolygott. Nem értettem a kérdést. Miért pont így kérdezte? Miért nem úgy, hogy: Ugye nem félsz a vihartól?
- N-nem.. Miért félnék?
- Kár. Akkor nem csinálhatnám ezt - egyre közelebb jött, s szemeit lehunyva közelített felém. - Biztos, hogy nem félsz? - kérdezte halkan, csak az eső hallatszott.
- De, talán egy kicsit - suttogtam.
- Majd én megvédelek - mosolyodott el, s karjaiba vonva megcsókolt. Abban a csókban annyiféle érzelem volt: félelem, vágy, bizalmatlanság, szenvedély.
Zayn felállt, hanyatt döntött az ágyán és felhúzott lábaim közé fészkelte magát. Miközben csókolt, kezét végighúzta a lábamon, majd az övemmel kezdett vacakolni. Kigombolta, majd a nadrágomat is és ajkaimtól eltávolodott, hogy le tudja rólam venni.
Újra megcsókolt, ekkor lábaimat csípője köré fontam és a hátára löktem, így felülre kerültem. Zayn kajánul elvigyorodott.
- Beindultunk? - kérdezte a szemöldökét húzogatva.
- Hallgass! - mondtam neki keményen, majd megcsókoltam, s lekaptam a felsőjét.
Tökéletes felsőtestén pár pillanatra megakadt a szemem, s ajkaimba harapva figyeltem, majd mikor sikerült magamhoz térnem, lágyan csókolgatni kezdtem a nyakát.
- Baby, sok a ruha - duruzsolta mély hangon, majd lassan elkezdte felfelé húzni a felsőmet. Levette rólam, és a földre dobta.
Lejjebb másztam, nadrágja övénél megálltam, s felpillantottam rá.
- Kérlek - mondta már-már nyögve, ahogy lassan megérintettem férfiasságát. Tetszett, hogy ezt váltom ki belőle.
Lassan vettem le róla a nadrágját, majd boxerét rajta hagyva, visszaültem csípőjére. Lehajoltam hozzá egy újabb csókért, miközben kezét a fenekemre helyezte. Éreztem magam alatt, hogy egyre jobban dudorodik, ami engem is beindított. Mozgolódni kezdtem, Zayn pedig már egyre feszültebb lett alattam. Gondoltam, nem kínzom tovább, így gyorsan lekaptam magamról a melltartót és a bugyit, majd Zayn-ről is az utolsó ruhadarabját. Ágaskodó szerszámát rögtön számba vettem és keményen szopni kezdtem. Zayn csak nyögött és zihált, ami engem gyorsabb tempóra késztetett.
- Ez az, Bella, nagyon jó vagy - préselte ki a fogai között a szavakat.
Ami nem fért a számba, azt kézzel kezdtem el kényeztetni. Mikor már közel volt, ujjait a hajamba túrta és megmarkolta. Egy mély nyögés kíséretében a számba élvezett, amit engedelmesen lenyeltem.
Felült és szó szerint lelökött az ágyra. Nem húzta az időt, felhúzta a lábamat és nyelvét magamban érezhettem. A hirtelen jött élvezettől szemeim lehunyódtak és akaratlanul is hangos nyögések szaladtak ki a számon. A nevét nyögdécselve értem egyre közelebb a gyönyörhöz. Beletúrtam puha tincsei közé, s kicsit húzni kezdtem, amikor feszítő érzést éreztem az alhasamban. Tudtam, hogy hamarosan elérem a csúcsot, ahova Zayn juttat el.
- Zayn...
Lábaimat a nyaka köré fontam, s mikor rámarkolt a melleimre, végem lett. Sikítva mentem el.
Pár másodperc után újra fölöttem találtam a csillogó szemű srácot.
- Ez lesz életed legjobb szexe.
Ahogy ezt kimondta, keményen felém tolta magát és döfködni kezdett. Lefogta a csípőmet, én pedig a lábaimat felemeltem, így még mélyebbre tudott hatolni.
Miközben a tempón fokozatosan gyorsított, a melleimet kezdte el nyalogatni és szívni. Éreztem, hogy egyre közelebb kerülök. Azt akartam, hogy Zayn nagyon jól érezze magát velem, ezért eldöntöttem, hogy én akarok irányítani.
Akaratosan a hátára fordítottam, majd a mellkasára dőlve olyan gyorsan kezdtem rajta mozogni, hogy még én is meglepődtem magamon.
A combomat fogta és simogatta, miközben melleim kemény mellkasához nyomódtak.
- Zayn, én mindjárt..
- Tudom, én is - zihálta.
Zayn alulról is mozgatni kezdte a csípőjét, így egy mélyebb tolás után szinte egyszerre mentünk el.
Pihegve feküdtem mellé, s egy pokrócot terített ránk. Az eső még mindig esett, de már nem annyira dörgött.
- Zayn.
- Igen?
- A jövő nyáron is találkozunk? - kérdeztem félénken.
- Most hülyéskedsz? Ugye nem gondolod, hogy el foglak engedni egy évre? - mosolygott le rám, majd megcsókolt. Egymás karjaiban merültünk álomba.

még 10 sztori van, aztán lehet tőlem is kérni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése