E-mailben érkezett, Első találkozás

írta: Kakas Szilvia
nézzétek meg a blogját --> http://www.beatifulskysong.blogspot.hu/

Új nap, új suli, új barátok...
Elköltöztünk , így új sulit kellett váltanom egy hónapja.
Azóta eléggé megismertem az új környezetem és mondhatni még a tanulásban is felzárkóztam. Sok barátom lett, szinte mindenkit ismertem a sulimból.
                                                          *

~Hallottátok, hogy visszajött a turnéról?
~Malik? :3
~Igen ő , úristen tökéletesebb mint mielőtt elment!
Reggel minden lány erről suttogott amikor beléptem reggel az iskolába. Fogalmam sem volt ki az a ,,tökély Malik"..
Őszintén szólva nem is izgatott.
De a kíváncsiság győzött bennem és megkérdeztem barátnőmet kiről is van szó.
Arcán egyből kivehető volt a megdöbbentség és a szégyen , hogy nem tudom. Röviden elmesélte , hogyan is néz ki a srác és hogy énekes aki most tért haza a turnéjáról.
*Ring-Ring*
Szakította félbe a pletykázásunkat a csengő és mindenki az órára sietett. Percek alatt teljesen kihalt lett a folyosó.
Gondolataimba elmerülve képzeltem el, hogyan nézhet ki a fiú , aki ennyire megnyerte a suli összes lányának a szívét. Bambán és semmilyen életjelet kiadva bandukoltam az osztályom után. Ekkor egy hang szakított félbe:

~Szilvi! Hol a tesi cuccod? Hahóó !! Itt a föld :D! 

~ Óóó.. a francba el is felejtettem , hogy tesink lesz ..oke menj nyugodtan csak előre , én pedig vissza megyek a cuccomért. :)
 Osztálytársam kicsit nézett még , majd forgatva a szemeit tovább állt. Nem igazán akartam sietni , hiszen még mindig a gondolataimmal játszadoztam. 
Elértem a szekrényemhez , de valahogy sehol sem találtam találtam azt a fránya zsákot...
Hallottam, hogy valaki mögém lépked és megköszörüli a torkát :

~Khmm.. bocsi, hogy megzavarlak , de nem tudod , hol van a 9/c osztálya?
~Figyelj, nagyon nem érdekel , mert mint látod..- ekkor fordultam meg és egyből elállt a lélegzetem.
Éreztem ahogy a sok kicsi pillangó kiakar törni a hasamból. Előttem egy , óriási bociszemű srác , akinek tekintete szinte belém vésődött. Maga az Adonisz :3 Piros és sötétkék kockás inget viselt ,amit nem gombolt be rendesen , így jó látható volt gyönyörűen kidolgozott felsőteste. 
Fekete hajú , kis tüsi haja volt , ami igen jól állt a szeméhez.
És most volt végem !! Kajánul rám vigyorgott és csak ekkor jöttem rá , hogy én vagyok aki megnevetteti. Hiszen borzasztóan bámultam és esküszöm olyan volt mintha a nyál is kicsordult volna a szám szélén.

~Öhmmm.. igazából én is 9/c-s vagyok és most testnevelés óránk van.
~Naa egy osztálytárs , de jó ohh.. bocsánat Zayn vagyok:) És te ?
~ Zayn Malik ? Én is Szilvi :)
~Ezek szerint hallottál már rólam- és ismét egy szívdöglesztő mosoly , ami annyira megtetszett.
~Elég híres vagy itt a suliba - kicsit félénken , de rámosolyogtam én is.
~Figyelj arra gondoltam , hogy lemehetnénk együtt is a tornaterembe , ha gondolod.
~Oke.. persze jó ötlet , csak az agond , hogy nem a találom a cuccom..:/ 

Majd rám vigyorgott egy széleset:
~ Akkor gyere velem !
Hirtelen megfogta a kezem és maga után húzott. Egyenesen az épület kijárata felé. Nem is értettem , így csak mosolyogva követtem őt . Nagyon jó volt fogni a kezét, tényleg aranyos srácnak tűnik. 
A suli közelében volt egy kis park , ott kezdtünk el sétálni és közben , jókat röhögtünk, ismerkedtünk.
Mikor már eleget járkáltunk leültünk egy padra.

~És hogy tetszik a suli , olyan amilyenre emlékeztél?
~Nem..sokkal jobban tetszik - majd perverzen  végigmért és rám kacsintott.

Éreztem , hogy elpirulok és a leengedett hajam alá próbáltam elrejteni az arcomat. Ekkor egy hideg kéz nyúlt az állam alá és maga felé fordította élénk piros arcom , ami már nem volt vörös , inkább sápadt , mert amikor a szemébe néztem úgy éreztem elájulok.
Lelke tükrébe nézve láttam a vágyat és a tüzet. Egyre közelített felém , már alig volt köztünk pár centi. Szinte éreztem émelyítően édes illatát. 
Váratlanul eleredt az eső.
Azt se tudtam , mi tévő legyek , így gyorsan megfogtam a kezét és a suli felé vettem az irányt , ahol az eresz alá álltunk , így kevésbé ért minket az eső.
Éreztem , ahogy az arcomon a jéghideg esőcsepp végigszalad és azt próbáltam kitörölni az arcomból. Zayn a haját borzolta. Nagyon édes volt ahogy az esőcseppek a hajában tündököltek.

~Huhh... hát ezt eléggé elkaptuk- törte meg végül a csendet.
~Igen , jól eláztunk , de nem bánom :D Szuperül éreztem magam veled.
~Én is , de még nincs vége - s ekkor már nem finomkodott, magához húzott , és ajkait az enyémekre tapasztotta.

Megállt bennem az ütőér is ,annyira jó volt , ahogyan csókolt , ahogyan átfogta a derekam és közelebb húzott magához , hogy még jobban magáévá tegyen. 
Így teljesen összeért a testünk.
Ahogy közelebb húzott , megborzongtam hideg átázott felsője érintésére.
Ekkor belemosolygott csókunkba és finoman eltolt magától.

~Ideje bemennünk mindjárt csengetnek..
~Jó ötlet , menjünk akkor- már indultam , volna amikor...
~Hééé! - utána kapott kezemnek és erősen megszorította- nem engedlek többé el :) !

Majd kaptam még egy csókot. Így együtt , kézen fogva sétáltunk be. Még az sem zavart , hogy csurom vizesek vagyunk.
Ahogy beléptünk mindenhol megdöbbent arcok és féltékeny, szemrehányó tekintetek.Cseppet sem zavart , hiszen szerelmes lettem !
                                                     *
                    Első csók, új szerelem , új fejezet az életemben!  <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése