Kollégium (18+)

K. Orsolyának



A kollégiumi szobámban ültem és sírtam. Az arcomon patakokban folytak a könnyek, amit egy fiú okozott, a volt barátom. Két napja csak úgy ok nélkül kidobott, és mivel egy kollégiumban vagyunk, minden nap látom. Ráadásul már össze is szedett valakit magának, akivel büszkén sétálgat kézen fogva és egyfolytában látványosan flörtölnek. Nagyon szerettem őt, és ő volt életem első szerelme. Egy év után még csak annyit sem érdemlek meg, hogy elmondja az okot, amiért szakítani akar?! Szép...
Vettem egy nagy levegőt, s letöröltem a könnyeket az arcomról, majd megmosakodtam. Próbáltam valami ember formát ölteni magamra. A szobatársaim épp bulizni voltak, így egyedül voltam és romantikus könyveket olvastam. Egy-egy résznél bekönnyeztem, de aztán erőt vettem magamról és nem engedtem ki a könnyeket.
Kopogást hallottam. A könyvemet az asztalra tettem, s kinyitottam az ajtót. Niall állt ott, az exem szobatársa.
- Szia - köszönt mosolyogva.
- Szia - köszöntem vissza kicsit meglepetten. Őszintén szólva féltem, hogy miért jött, mert eddig nem nagyon állt velem szóba. Nem utáltuk egymást, egyszerűen csak nem beszéltünk.
- Gondolom ki vagy bukva, igaz? Hoztam egy kis ajándékot - a háta mögül elővett egy Jack Daniel's-t, mire elmosolyodtam.
- Gyere - félreálltam, s bejött.

Nagyjából fél óra alatt sikerült meginnunk majdnem az egészet.
- Kinek kell az a szemét? A pia mindig megoldás - mondtam, majd az ágyon ülő Niall ölébe helyezkedtem. Nem tolt el magától, sőt, terpeszben ültetett magára és vágyakozóan megcsókolt. Ágyékához nyomtam magam, s éreztem, hogy már dudorodik. Ez tetszett. Még jobban fel akartam izgatni, így lemásztam róla. Csillogó szemekkel végigmért, mire én egy kacér mosolyt vetettem felé. Lassan elkezdtem felfelé húzni a pólómat, mire kikerekedtek a szemei, s perverzen mosolygott. Hátul megtámaszkodott a kezén és figyelte a kis produkciómat.
Lassan egyre feljebb csúsztattam a felsőmet, majd kibújtam belőle és magam mellé dobtam a földre. Megfordultam, s még egy pillantást vetettem rá, majd neki háttal állva elkezdtem ringatni a csípőmet és lassan kigomboltam a nadrágomat. Érzékien lehúztam magamról, majd a földön heverő pólómra dobtam. Felé fordultam, tovább táncoltam, s a hajamba túrtam. Niall pislogás nélkül figyelte a testemet, majd lassan felállt és elém állt. Kezét végigsimította az oldalamon, miközben a melleimre tévedt a szeme.
- Gyönyörű vagy - suttogta, majd lassan szívni kezdte a nyakamat. Kezét a fenekemre helyezte, ami még mindig ide-oda ringatózott, majd ujjait a bugyimba akasztotta és hirtelen lerántotta. Kiléptem belőle, majd kikapcsolta a melltartómat és a karjaimon végighúzva leejtette a földre.
Végignéztem ruhával fedett testén, és nem tetszett a helyzet. Gyorsan tettem ellene.
Leültettem az ágyra, az ölébe ültem, és miközben a nyakát csókolgattam, levettem a pólóját. Kezemet végigsimítottam kockás hasán, majd hanyatt fektettem és az övével kezdtem babrálni. Kikapcsoltam és letoltam a nadrágját, majd szűkösnek látszó boxerére tettem a kezemet. Lehunyta a szemeit, s mély lélegzeteket vett. Elmosolyodtam a tudaton, hogy ezt mind én váltom ki belőle. Ott feküdt és azt tehettem vele, amit akartam. Ezt szépen ki is használtam.
Fogaim közé vettem a boxere tetejét, s szép lassan elkezdtem lefelé húzni. Férfiassága már merev volt, így mikor levettem az utolsó ruhadarabját is, kezembe vettem hosszúságát, s lassan húzogatni kezdtem a kezemet.
- Ahhh - nyögött egy nagyot, ami nekem egy újabb mosolyt csalt az arcomra. Fokozatosan gyorsította a tempón, s gyönyörködve néztem, ahogy csukott szemmel zihál. - Mindjárt elmegyek... - préselte ki a fogai között. A végére adtam egy puszit, majd abba hagytam a kényeztetését. Kinyitotta a szemeit, majd felült és maga alá fordított. Ajkaimat vadul megcsókolta, közben ujjával körözni kezdett a bejáratom körül. Pár másodperc múlva hirtelen felnyomta két ujját és gyorsan pumpálni kezdett. Zihálva mondogattam a nevét, miközben ő folyamatosan az arcomat pásztázta.
- Niall, én mindjárt... - nem tudtam befejezni, mert még egy ujját felnyomta, amitől rögtön elélveztem. Meglepett, hogy hagyott a csúcsra jutni, mert én nem tettem ezt vele.
Felhúzta a lábaimat és közéjük furakodott. A testem mellett megtámaszkodott, majd keményen belém hatolt és tolni kezdett. A nyögéseimet már nem tudtam visszafogni, de Niall sem.
Nedves hajába túrtam és kicsit meghúztam, miközben ő lehajolt a nyakamhoz és a bőrt gyengéden szívni kezdte.
Az élvezettől a lábaimat a magasba emeltem, így Niall is mélyebben tolt. A hátam ívbe feszült, s körmeimet Niall vállába véstem. Egy nagyot nyögtem, mikor a csúcsra jutottam, s másodpercekkel később Niall is követett.
Kicsusszant mellőlem, a lihegve mellém feküdt. Egymásra néztünk, majd elmosolyodtunk.
- Gyere ide - tárta ki karjait, majd közelebb húzott magához és a hajamba csókolt. Simogatni kezdte a hátamat, én pedig hamarosan álomba zuhantam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése