Fodrász (18+)

Boginak

Ugyanolyan napnak indult, mint a többi. Reggel felkeltem, és bementem a munkahelyemre. Fodrászként dolgozom, nem annyira szeretem ezt a munkát, de nincs más lehetőségem, hogy pénzhez jussak. Sorra jöttek a vendégek. Elég unalmas volt egészen addig, amíg meg nem jelent egy sötét hajú, kreol bőrű srác.
- Szia - mosolygott.
- Szia - köszöntem vissza. - Ülj le.
Leült, majd a tükrön keresztül néztük egymást.
- Milyen hajat szeretnél?
- Rád bízom, a lényeg, hogy trendi legyen - mosolygott, mire bólintottam.
Elkezdtem csinálni a haját és közben nagyon jól elbeszélgettünk. A nevét is megtudtam; Zayn.

- Na? Tetszik? - kérdeztem, mikor végeztem.
- Ja, nagyon állat - nézett bele a tükörbe, majd felállt és fizetett. - Köszi - kacsintott. - Szia!
- Szia.
Amin kiment, észrevettem, hogy a pénz mellett egy kis cetlit is adott. Ha jól láttam, a telefonszáma volt ráírva. Ettől totál felpörögtem és alig vártam, hogy végre vége legyen a napnak, hogy felhívhassam.

Elég lassan, de végül az utolsó vendég is megérkezett. Mikor vele is végeztem, összeszedtem a cuccomat és ahogy kiléptem az épületből, rögtön felhívtam Zayn-t.
- Tessék? - vette fel.
- Szia, Bogi vagyok.
- Szia! Már nagyon vártam a hívásodat. Azt szeretném kérdezni, hogy volna-e kedved átjönni hozzám és megnézni egy filmet?
- Persze, mikor?
- Mondjuk most?
- Oké.
Lediktálta a címét és pár perc múlva ott voltam. Bekopogtam és mosolyogva nyitott ajtót.
- Szióka.
- Szia - köszöntem vissza. Levettem a cipőmet és a kabátomat, majd bementünk a nappaliba, ahol egy hatalmas TV volt.
- Milyen filmet szeretnél nézni? - kérdezte.
- Valami vígjátékot.
Betett a lejátszóba egy vígjátékot, majd leültünk a kanapéra, miután Zayn besötétített.
Először kissé távol ültünk egymástól, de a film közepe felé Zayn közelíteni kezdett. A szívem gyorsabban kezdett dobogni, főleg, mikor átkarolt. Félénken bújtam hozzá közelebb és úgy néztük tovább a filmet.

Mire vége lett, mindketten elálmosodtunk. Már besötétedett, így villanyt kellett kapcsolni. Visszaült mellém ugyanolyan közel, mint az előbb.
- Köszi Zayn, jól éreztem magam - mosolyogtam.
- Én is. De a legjobb rész csak most jön - ahogy beszélt, egyre közelebb hajolt. A levegőt nehezen vettem és mozdulatlanul ültem, amíg Zayn ajkai az enyémekhez nem értek. Vágyakozóan megcsókolt, s nem tiltakoztam. Egyből visszacsókoltam, amiből hosszas csókcsata lett. Hanyatt fektetett a kanapén és a testem mellett megtámaszkodott az egyik kezével, amíg a másikkal nadrágon keresztül simogatott. Beletúrtam a hajába és kicsit meghúztam, mire felmordult. Egy kézzel lassan kigombolta az övemet, miközben a nyakamat csókolgatta. Egyre jobban akartam őt.
Erőszakosan a hátára fordítottam, így én kerültem felülre. Csípőjére ültem és lehajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. Kezét a fenekemre tette, s egy kaján vigyor jelent meg az arcán. Levettem a pólóját és a nyakától kezdve végigcsókoltam a felsőtestét. Övénél megálltam, s mosolyogva néztem az arcára.
- Siess - zihált. Teljesítettem kérését és gyorsan lehúztam a nadrágját. Eldöntöttem, hogy játszok vele egy kicsit.
Felálltam, s szemeit kíváncsian rám szegezte. Egy mosolyt küldtem felé, majd háttal álltam neki. Lassan ringatni kezdtem a csípőmet, s megfogtam a nadrágomat. Lassan elkezdtem lefelé húzni, majd mikor levettem, a földre dobtam. Szexin levettem a felsőmet is, majd éreztem, hogy mögöttem áll.
- Innen átvenném - duruzsolta a nyakamba, majd lassan kikapcsolta a melltartómat és eldobta. Csókolgatni kezdte a nyakamat, miközben előre nyúlt és a melleimet masszírozta. Hátrahajtottam a fejem a vállára, s tűrtem a tetteit. Kissé megharapta a nyakamat, mire végigszaladt rajtam a hideg.
- Hmm - sóhajtottam, mikor ujjait a bugyim szélébe akasztotta és lassan lefelé kezdte húzni.
Mikor teljesen lehúzta, megfordultam és leguggoltam elé, miközben megszabadítottam boxerétől. Kezembe vettem hosszú férfiasságát és lassan húzogatni kezdtem a kezemet rajta. Nagy sóhajokkal és nyögésekkel jutalmazta a tetteimet.
Mikor láttam, hogy már nem kell sok neki, abbahagytam.
Kézen fogva felhúzott magához és megcsókolt, majd lefektetett a kanapéra. Széttette a lábaimat, s közéjük furakodott. Megcsókolt, miközben két ujját felnyomta és pumpálni kezdett.
Ahogy gyorsított a tempón, egyre jobban ziháltam és nyögtem.
- Zayn... Mindjárt...
Ekkor kihúzta az ujját és hatalmas férfiasságára váltotta fel. Gyorsan lökött, miközben nyögéseink töltötték be az egész házat. Körmömet végighúztam a hátán, miközben Zayn felnyögött és elélvezett, ezáltal engem is a csúcsra juttatva.
Fáradtan rogyott mellém, majd elmosolyodott.
- Remélem, hogy nem ez volt az utolsó alkalom - kacsintott, majd megcsókolt.
- Ha rajtam múlik, akkor biztos, hogy nem - mosolyogtam.
Azóta szeretem a munkámat és Zaynnel is összejöttem.

14 megjegyzés:

  1. Directioner forever2013. október 26. 8:23

    Nagyon szupi lett!! <3 <3 alig várom, hogy én is kérhessek sztorit, ha letelt az a hosszú sor! :* ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) megpróbálok igyekezni, hogy ne kelljen olyan sokat várnotok!

      Törlés
  2. Directioner forever2013. október 26. 12:25

    :)) küldtem sztorit a versenyre... tetszett? (:_:) bocsánat, ha túl hosszú lett! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tetszett! :) Nem baj, ha hosszú, az a jó ! :D

      Törlés
  3. Szia..csak egy tanacs amit fogadj el..ird le reszletesebben es egy picit erzelmesebben,hidd el..Nem sok hianyzik belole de ugy tokeletesitheted..;)

    VálaszTörlés
  4. Directioner forever2013. október 27. 1:28

    Szerintem így is tökéletes! <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Directioner forever2013. október 27. 6:32

    Te is! :) <3

    VálaszTörlés
  6. bocsi azt szeretném kérdezni hogy bármelyik fiúval lehet irni a veraenyre ugye ?/mivel eddig mindenki Harryvel irt
    előre köszi P&C

    VálaszTörlés
  7. Szia lehet liam-eset kérni? Mrrt az regen volt... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, majd ha újra lehet kérni. Lesz Liam-es, az 'Akik sztorira várnak' oldalon meg tudod nézni, hogy kb mikor :)

      Törlés
  8. Directioner forever2013. október 28. 4:45

    Majd ha a blog írója kiírja, hogy újra lehet sztorit kérni, akkor szerintem igen!:))

    VálaszTörlés