E-mailben küldték, Tánc & szerelem & 1D

írta: Nagy Kaszap Andrea

Nos,mi egy  összeszokott tánccsapat  vagyunk. Juli (én),Zoé ,Szara,Elenor és  Zsuzsi. Megint táncoltunk az utcán és elég nagy közönség gyűlt körénk. 5 perces szünetet tartottunk,mert már alig  álltunk  a lábainkon. Egyszer csak valaki kopogott .
-Szia,te vagy annak annak a csapatnak a vezére? A nevem Harry,és a 1D tagja vagyok ! -mondta Harry-
Szia,igen én vagyok az.. A nevem Juli,és mi vagyunk a Banda. És minek köszönhetjük egy híresség látogatását?? *kérdeztem*
-Láttam hogy istenien táncolsz vagyis táncoltok!!
-Áh....értem,akkor te figyeltél engem??
-Hát,őszintén szólván a gyönyörű lányokat észreveszem!! *mondta félve*
-Engem észrevettél?? Csoda!! *mondtam nevetve*
-Eljönnétek velem a házunkba ,és ott  tudnátok gyakorolni!
-Persze,szólok a többieknek ! *mondtam*
Szóltam nekik,s Zsuzsi Zayn mellé ült a kocsiba,én Harry mellé ültem,mert a derekamnál fogva maga mellé ültetett. Elég sokat  utaztunk. Az út  felénél elaludtam,s a fejem  a vállán volt. Mikor kinyitottam a szemem,egy kanapén feküdtem .
-Hol vagyok??
-A házunkban! Zsuzsi elment Zayn-el vacsizni. A többiek pedig kint kosárlabdáznak.
-Hu..az a kedvenc sportom. *mondtam*
Nekem is!!   *mondta meglepődve Harry*
-Akkor mennyünk csatlakozzunk.  :)  -mondtam mosolyogva *  :)
Kimentünk és a fiú odajöttek majd átöleltek. Niall,és Louis rögtön kórusban megkérdezték hogy:
-hogy vagy Juli ?? *kérdezték*
-Köszönöm ,most már jól.*mondtam mosolyogva*  :)
-Akkor most játszunk egy mecset??  *kérdezte Liam*
-Persze,és is pont ezt szerettem volna megkérdezni,de a csajok is jöhetnek??
-Igen *mondták kórusban*
-Lányok!!!!!
Kijöttek a csajok és elkezdtük a játékot . Azután Liam  rögtön véletlenül  rálépett Zoé lábára,de rögtön bocsánatot kiért és hogy kárpótolja meghívta vacsorázni.  :)  <3
Játszottunk tovább és így ment végig  az egész  játék hogy mindenki megsérült .  :(
De ezekbe a sérülésekben az a jó hogy mindenki összejött valakivel.
Juli (én) - Harry-vel
Zsuzsi - Zayn-el
Zoé - Niall-lal
Szara - Liam-el
Louis pedig összejött Elenor-ral

7 megjegyzés:

  1. Es ebben hol a +18 ha a cimben benne van ?xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a hozzáoszlásodat,de majd írok egy olyat amiben lesz +18. Rendben? :)

      Törlés
  2. Directioner forever2013. október 24. 7:59

    Jó lett, de nem annyira, mint aki a blogot írja! :) ő a legjobb <3 <3 :3 de te is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi aranyos vagy :)
      Az író: Nagy Kaszap Andrea :)

      Törlés
  3. NEKEM EZ A KEDVENCEM!
    üdv:
    Szara

    VálaszTörlés
  4. Ez tök szar! De ez csak egy vélemény

    VálaszTörlés
  5. Kicsit furcsa, hogy Liam Zoét hívta vacsorázni, viszont Zoé Niallel jött össze.
    Ja és menjünk, nem mennyünk!

    VálaszTörlés