Csak filmet néztünk (18+)

Dreamernek


Este egyedül voltam, így kihasználtam az alkalmat és áthívtam a barátnőmet és még pár haveromat filmet nézni. Szeretjük együtt tölteni az időt Kristennel, Louval, Niallel, Harryvel, Zaynnel és Liammel. Mi így heten nagyon jóban vagyunk és szeretünk hülyéskedni.
Pontban 8-kor mindenki ott volt. Harry hozott egy filmet, amit addig még életemben nem láttam és nem is hallottam róla, de azt mondta, hogy nagyon jó. Betettem a DVD lejátszóba és kényelmesen leültünk. Elindult a film és kíváncsian néztük, Harry nagyon mosolygott.
Percek múlva leesett, miért. Az egész egy szexjelenettel kezdődött. Amint észrevettem, a srácokat eléggé beindította ez a dolog, mi Kristennel csak bámultuk a filmet.
Már vagy a hatodik ilyen jelent volt, amikor Kristennek haza kellett mennie, így egyedül maradtam a fiúkkal, akik eléggé be voltak zsongva. Liam kikapcsolta a tévét, majd fel a villanyt.
- Van egy ötletem - vigyorgott, majd rám nézett mind az öt fiú.
- Milyen hülyeséget találtatok ki már megint? - sóhajtottam.
- Nyugi baby, élvezni fogod - nyalta meg telt ajkait Zayn, majd Liam odajött hozzám és felállított közel magához. Elnevettem magam, mikor rájöttem, hogy mit akarnak csinálni.
- Most nem gondoljátok komolyan, hogy egyszerre fogok veletek...
- Ó, dehogynem - mosolygott Louis a szavamba vágva.
- Ti nem vagytok komplettek - csaptam a homlokomra, majd megéreztem, hogy valaki mögöttem áll és már eléggé keményedik ott lenn. Félresöpörte a hajamat és lágyan szívni kezdte a nyakamat. A haja színéről felismertem, hogy Niall az. Egy pillanatra elgyengültem érintésétől, s ez a kis idő Liamnek pont elég volt; levette a felsőmet, majd szemeit a melltartómra meresztette. A fiúk szinte egyszerre dobták le magukról a pólójukat. Végignéztem rajtuk és zavarba jöttem.
- Srácok, nekem ez nem megy - ugrottam ki Niall karjai közül.
- Sebaj, van rá megoldás - kacsintott Harry, majd elment az előszobába és visszajött egy üveg Jack Daniel's-szel.
- Az meg honnan van? - mutattam az italra.
- Mi hoztuk - kacsintott.
Fél óra alatt megittuk az egészet és ez segített ellazulni, talán kissé túlságosan is...
- Szóval drága, hol is tartottunk? - kérdezte Niall. A pólóink még mindig a földön hevertek, s hamarosan a melltartóm is erre a sorsra jutott. Hanyatt feküdtem a kanapén, s Liam fölém helyezkedett. Lehajolt és lassan, érzékien nyalogatni kezdte a mellbimbómat. Szaporábban kezdtem venni a levegőt, majd ujjaival simogatni kezdett nadrágon keresztül.
- Liam, igyekezz már! - türelmetlenkedett Louis. Liam engedelmeskedett, s gyorsan lehúzta rólam a nadrágomat. Lemászott rólam, amin meglepődtem. Harry megfogta a kezem és maga elé állított. Értettem, mit akar. Lehúztam róla a nadrágját, majd a boxerét és rögtön a lényegre tértem. Bekaptam férfiasságát és gyorsan szopni kezdtem. Harry nagy sóhajokkal jutalmazta a tetteimet.
Hirtelen két hatalmas kezet éreztem melleimen. Hallottam Louis hangját, ahogy a fülembe suttog mocskos dolgokat, így tudtam, hogy ő az. Harryvel egyszerre nyögtünk, ami a többieket még jobban felizgatta. Hazz rángatózni kezdett, majd a számba élvezett, amit engedelmesen lenyeltem. Lihegve ült le a kanapéra, s én felálltam. Eközben Louis lehúzta rólam a bugyimat is, majd felkapott és a másik kanapéra fektetett. Lekapta magáról a nadrágját és a boxerét, majd belém hatolt és gyorsan lökni kezdett. Az élvezettől a lábaimat a levegőbe emeltem, s nagyokat nyögtem. Niall mellettem állt, így kihasználtam az alkalmat és verni kezdtem neki. Mind a hárman egyszerre nyögtünk, s Niall hamarosan elélvezett, akit Louis követett. Engem nem hagyott elélvezni, kicsusszant belőlem.
- Innen átveszem - szólalt meg Zayn, majd leült és az ölébe húzott. Gyorsan ugráltam rajta, közben Zayn a fenekemet fogta. Hátrahajtotta a fejét és lehunyta a szemeit, közben a nyakát kezdtem csókolgatni. Szinte egyszerre ziháltunk, s hamarosan egyszerre is élveztünk el.
Pihenni sem volt időm, Liam rögtön négykézlábra állított és hátulról nyomta belém magát. Felnyögtem méretétől. Gyorsan kezdett mozogni bennem ki-be, én pedig tűrtem. Előre nyúlva kényeztette a melleimet, én pedig kéjesen nyögtem.
- Liam... - ziháltam. Gyorsított a tempón, s hamarosan belém élvezett, ami engem is a csúcsra vitt. Kicsusszant belőlem, s én fáradtan rogytam a kanapéra.
- Jó voltál, csajszi - szólalt meg Niall. Lassan felöltöztünk, majd kikísértem a fiúkat és ekkor hazaértek a szüleim.
- Sziasztok. Mit csináltatok? - kérdezte anya gyanakodva.
- Csak filmet néztünk - válaszoltam.
- És jó volt? - kérdezte apa.
- A lehető legjobb - mosolygott Harry. Elköszöntem tőlük, majd elmentem zuhanyozni és aludni.

2 megjegyzés:

  1. Directioner forever2013. október 24. 7:52

    Ez egy kicsit vicces volt! "Lou türelmetlen" XD....amúgy nagyon jó lett! Ez az egyik kedvencem! <3

    VálaszTörlés