Tanulás (18+)

P. Ginának
*Zayn szemszöge
A tanár kitalálta, hogy segítségre szorulok a tanulásban. Kiválasztott egy lányt, Ginát, hogy jöjjön át hozzám és tanuljunk együtt. Őszintén szólva örülök neki, ugyanis egy ideje már nagyon tetszik. És ő az első olyan lány, akit nem merek csak úgy megszólítani és randira hívni. Talán mert vele tényleg komoly kapcsolatot szeretnék, és nem akarom elszúrni.
Délután kopogtak. Boldogan szaladtam, s kinyitottam az ajtót.
- Szia Gina - mosolyogtam. - Gyere beljebb!
- Szia. Na, akkor tanulhatunk? - kérdezte.
- Persze.
Felmentünk a szobámba, s leültünk az ágyra.
- Na, mivel kezdünk? - kérdeztem.
- Mi az, amit nem értesz?
- Hm... matek.
- Oké.
Elővettük a matekkönyvet, s elkezdte magyarázni. Megértettem, bár elég nehezen tudtam a matekra koncentrálni.
Egy órán keresztül tanultunk, míg végül megértettem.
- Van valami, amit még nem értesz?
- Hát... a kémiával is gondjaim vannak.
- Oké, akkor azt majd máskor. Mára elég ennyi tanulás.
Összeszedte a cuccait, s elindult ki a szobából.
- Várj! - álltam föl, mire megfordult. - Mivel tartozom?
- Semmivel - mosolyodott el, majd újra hátat fordított nekem, de én megfogtam a karját és visszarántottam.
- Még ezzel sem? - amint kimondtam, megcsókoltam. Ledobta a táskáját a földre, s beletúrt a hajamba. A csókunk egyre szenvedélyesebbé vált, végül az ágyon kötöttünk ki.
Végighúztam a kezemet az oldalán, ezáltal felcsúszott a pólója. Vadul csókolgattam a nyakát, néha kicsit megszívtam. A száját kisebb kéjes nyögések hagyták el.
Teljesen felhúztam a pólóját, végül le is vettem róla. A mellkasát és a vállát kezdtem el apró puszikkal elfedni, majd kezemet lassan a háta alá vezettem. Kicsit megemelkedett, hogy ki tudjam kapcsolni a melltartóját, ami sikerült is. Lehúztam a pántot a vállán, majd a fehérneműt a földre dobtam. Egyik mellét a kezemmel, a másikat az ajkaimmal kényeztettem.
- Zayn.. - nyöszörgött, majd beletúrt a hajamba. Ajkaira tapadtam, s szenvedélyesen megcsókoltam. A vállamnál kicsit meglökött, jelezve, hogy üljek fel. Így is tettem, majd gyorsan megszabadított a pólómtól és hanyatt fektetett. Végigcsókolta a felsőtestemet, majd a nadrágomhoz érve lassan kezdte kigombolni az övet.
- Gina... siess... - ziháltam. Éreztem, hogy az alsóm már elég szűkös. Gina elmosolyodott, majd levette a nadrágomat, s a csípőmre ült. Lehajolt hozzám, hogy megcsókoljon, közben erősen az ágyékomnak nyomta magát. Kezemet végighúztam a hátán, majd a fenekénél megálltam, s megmarkoltam. A melleit a mellkasomnak nyomta, s én már egyre jobban fel voltam izgulva.
Letoltam a nadrágját, majd lemászott rólam, hogy végleg levegye azt. Felültem, s ő előttem térdelt, így kaptam az alkalmon és gyorsan letoltam a bugyiját is. Lefeküdt, s én széttettem a lábait, majd a combját kezdtem puszilgatni.
Nem akartam húzni az időt, így gyorsan nyalni kezdtem, s két ujjamat is felnyomtam. Őrült tempóban húzogattam ki-be. Egy idő után láttam rajta, hogy már közel van a csúcshoz, így abba hagytam.
Szinte letámadott, így hanyatt estem, s vadul smárolni kezdtünk. Kezével megkereste az alsónadrágom tetejét, s lemászott rólam, hogy le tudja húzni. Jó messzire eldobta, majd péniszemet a kezébe vette és verni kezdte. Egy megkönnyebbült nyögés szaladt ki a számon, majd hangosan ziháltam.
Egy idő után - amikor a legkevésbé számítottam rá - bekapta, s gyorsan szopni kezdett. Beletúrtam a hajába, kicsit talán meg is húztam. Csukott szemmel és ökölbe szorított kézzel élveztem a tetteit.
Éreztem, hogy már közel vagyok, s ezt Gina is észrevette, ugyanis abbahagyta tevékenykedését.
Mire kinyitottam a szemem, ott feküdt fölöttem, s forrón megcsókolt. Lassan ráereszkedett a farkamra, s ráborult a mellkasomra. Mozgatni kezdte a csípőjét, s én megfogtam a csípőjét, hogy kicsit segítsek neki. Kicsit megharapta a nyakamat, majd ajkaink újra egymásra találtak. Mikor éreztem, hogy Gina energiája fogy, fordítottam a helyzetünkön, anélkül, hogy kicsúsztam volna belőle. Így már én voltam fölül, s eszeveszett tempóban löktem. A nyögéseink fokozatosan sűrűsödtek és hangosodtak. A kezemmel megtámaszkodtam a válla mellett, s ő a körmeit a felkaromba mélyesztette.
- Zayn... mindjárt... - zihálta. Kicsit gyorsítottam, majd egy mély lökés után szinte egyszerre élveztünk el. Lihegve lemásztam róla, majd mellé feküdtem.
- Többször is tanulhatnánk együtt - mosolyogtam. Édesen rám mosolygott, majd megcsókoltuk egymást.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

2 megjegyzés: