Mozizás Zaynnel (18+)

M. Patríciának



A suli legdögösebb pasija, Zayn odajött hozzám szünetben.
- Szia - mosolygott.
- Szia - köszöntem én is.
- Nincs kedved ma moziba jönni?
- Mi? Hogy.. hogy én?
- Igen.
- Persze, ezer örömmel - böktem ki végre.
- 8-ra érted megyek. Csak add meg a címedet.
Gyorsan leírtam egy papírra és a kezébe nyomtam.
- Akkor majd találkozunk - intett, majd eltűnt onnan.

Este 7-kor elkezdtem készülődni. Letusoltam, kivasaltam a hajam és enyhe sminket is tette fel. Felvettem egy mini ruhát, ami szerintem nagyon jól állt. A tükörbe nézve elégedett voltam.
Pontban 8-kor egy kocsi leparkolt a ház előtt. Bezártam az ajtót és elindultam a kocsi felé. Zayn kiszállt és két puszival üdvözölt.
- Szia. Nagyon csinos vagy - dicsért meg.
- Köszönöm. Te is nagyon jól nézel ki - mosolyogtam.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk.
- És milyen fimet nézünk meg? - érdeklődtem.
- Amilyet csak szeretnél - villantotta meg édes mosolyát.
Megérkeztünk, kiválasztottuk a filmet és bementünk. Hátulra ültünk, s lassan elkezdődött a film.
A film felénél Zayn közelebb hajolt.
- Irtó szexi vagy ebben a ruhában - suttogta, s végigsimította a kezét a combomon.
Belenéztem a gyönyörű barna szemeibe, majd ajkait éreztem az enyémen. Beletúrtam a hajába, s végül vadul smároltunk.
Keze a bugyim felé vándorolt és izgatni kezdett. Kicsit felugrottam és fel is szisszentem, mire elmosolyodott. Hirtelen ötlettől vezérelve kezemet a nadrágjára vezettem és simogatni kezdtem férfiasságát. Nagyokat sóhajtozott, majd megfogta a kezemet és mag után kezdett húzni. Elvezetett egészen a kocsiig.
- Hova megyünk? - kérdeztem.
- Valami elhagyatott helyre - válaszolta, s beindította a kocsit.
10 perc utazás után megérkeztünk egy sötét helyre, majd ott leparkoltunk.
- Hol is tartottunk? - hajolt közelebb, majd megcsókolt.
Hátrébb tolta az ülést, majd magára rántott. Belemarkolt a fenekembe, majd kezét a ruhám alá vezette. Ez számomra szokatlan volt.
Lassan lefelé húzta a cipzárt a ruhámon, majd kibújtatott belőle.
- Zayn... - suttogtam két csók között - nekem ez lesz az első.
- Akkor vigyázok rád - adott egy puha csókot ajkaimra, majd a nyakamat kezdtem kényeztetni.
Közben levettem a pólóját és végigsimítottam a felsőtestét. Apró puszikat hagytam a kockás hasán, majd kigomboltam a nadrágját és valahogy lerángattam róla.
Újra csókba forrtunk, közben Zayn végigsimított a hátamon és kikapcsolta a melltartómat. Lassan lehúzta a pántot, majd ledobta az anyósülésre. Masszírozni kezdte a melleimet, néha meg is szívta kicsit. Keze levándorolt a bugyim tetejéhez és lassan kezdte lehúzni, de megállítottam.
Visszaültem az anyósülésre, s boxere fölé hajoltam. Lassan utolsó ruhadarabjától is megszabadítottam, s bekaptam az egészet.
- Nem kell... ha nem akarod... - mondta, bár láttam rajta, hogy ő nagyon is akarta.
Gyorsan szopni kezdtem, néha a kezemmel is rásegítettem. Zayn egyre hangosabbakat nyögött, majd pár pillanat múlva megállított.
- Nem így akarok elmenni - magyarázta, majd az én ülésemet is hátrahúzta és végül megszabadított a bugyimtól. Ujjával körkörös mozdulatokat végzett a csiklóm körül, majd figyelmeztetés nélkül felnyomta az egyiket. Felsikítottam, majd Zayn ujjazni kezdett. Egy idő után élvezni kezdtem, ám ekkor még egy ujját társította. Alsó ajkamba haraptam, hogy ne sikítsak nagyot, de nem bírtam visszatartani.
Kis idő után éreztem, hogy közel a csúcs. Jeleztem Zaynnek a nevének nyögésével, s abba hagyta.
Kényelmesen elhelyezkedett.
- Ülj rám - kérlelt, mire teljesítettem.
Lassan ráereszkedtem hatalmas férfiasságára, s nagyot ordítottam. Úgy éreztem, szétszakadok.
- Sajnálom - suttogta, majd a nyakamra adott egy kis puszit. Megfogta a csípőmet és lassan mozgatni kezdett. Ráborultam Zayn mellkasára, s úgy tűrtem a fájdalmat. Mellkasaink összetapadtak, s akaratlanul is egyre gyakrabban nyögtünk. Kicsivel később már egyáltalán nem fájt, őrületes tempóban mozogtam rajta. A bicepszét fogdostam, néha bele is karmoltam.
- Mindjárt... - ziháltam.
Zayn a kezét végigvezette a hátamon, majd a fenekembe markolt, ettől rögtön elélveztem, s velem együtt Zayn is.
Lemásztam róla, magunkra vettük a ruháinkat és lihegve ültünk a kocsiban.
- Mit szólnál holnap is egy mozihoz? - kacsintott.
- Benne vagyok - mosolyogtam.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

1 megjegyzés: