Az új szomszéd (18+)

B. Emőnek


Új szomszédok költöztek mellénk. Anya nagyon szeret ismerkedni, így át kellett hozzájuk mennünk. Vittünk sütit is, mert ez alap dolog anya szerint.
Kopogtunk az ajtón és egy barna hajú nő nyitott ajtót és mosolyogva köszöntött minket.
Bementünk és a dobozok még halomban álltak az előszobában. Leültünk a konyhába és gyorsan átestünk a bemutatkozáson.
- Emő, az emeleten az első ajtó Zayné. Kicsit zárkózott, mert nem örül neki, hogy elköltözünk. Próbáld meg őt felvidítani, hátha sikerül - mosolygott.
Kicsit félrehúztam a számat és nehézkesen felálltam. Semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy egy idegen, zárkózott fiút vigasztaljak. De jobb hamar túlesni rajta.
Unottan lépkedtem felfelé a lépcsőkön és megálltam az ajtó előtt. Egy kicsit még gondolkoztam, hogy ez jó ötlet-e. Le kéne mennem és azt mondani, hogy nem engedett be. Bár...ha már most hazudok, nem hiszem, hogy jóban lehetnénk velük.
Nagy levegőt vettem és halkan kopogtam 2-szer. Nem válaszolt. Kopogtam még egyszer, de semmi. Ettől egy kicsit megkönnyebbültem, hogy nem kell ismerkednem.
Lementem és mikor Patricia rám nézett érdeklődő tekintete miatt kicsit zavarba estem.
- Nem nyitott ajtót - közöltem.
- A jobb vagy a bal oldali ajtón kopogtál?
- A jobb.
- Akkor próbáld meg a balnál - mosolygott.
Visszamentem az emeletre és a bal oldali ajtón kopogtam.
- Ki az? - hallatszott.
- Emő vagyok. A szomszédban lakom - nyögtem ki nehezen.
Lépteket hallottam, majd kinyílt az ajtó. A tökéletesség állt előttem, amitől a lélegzetem is elállt, majd szaporább lett. A szívem kihagyott egy ütemet, majd gyorsan verni kezdett. Akaratlanul is elmosolyodtam. Azt hiszem, ez szerelem első látásra.
- Szia, Zayn vagyok - mosolygott.
Nem tűnik annyira zárkózottnak, mint hittem.
- Szia - mondtam rekedtes hangon - anyukád kérdte, hogy jöjjek fel hozzád.
- Anya mindig tudja, hogy nekem mi a jó - biccentette félre a fejét és halványan elmosolyodott.
Irtóra tetszett az a mosoly!
- Gyere beljebb - állt félre, mire lassan lépkedtem be a szobába.
Tipikus kamasz fiú szoba volt. Hatalmas ágy, tévé, zenelejátszó és egy íróasztal. És még egy pár doboz, amiből nem pakolt ki.
- Ülj le - mutatott az ágyra, amin mindketten helyet foglaltunk.
Egy ideig csak néztünk egymásra, aztán Zayn törte meg a csendet.
- Mesélj magadról.
- Hu....hát.... szeretek zenét hallgatni, bulizni és a barátaimmal lógni.
- Értem. Akkor sok közös van bennünk - kacsintott.
- Te is mesélj magadról.
- Hm...hol is kezdjem... Bejönnek az olyan lányok.... - kicsit közelített felém - mint te.
Ekkor már az orrunk majdnem összeért. Gyengéden megsimította az arcomat és megcsókolt. Olyan gyengéden és olyan lágyan, mint még eddig senki.
Aztán egyre durvult a dolog. Keze a pólóm alá vándorolt és erősen megmarkolta a mellemet melltartón keresztül. Kicsit felszisszentem és alsó ajkába haraptam. A derekamnál fogta hanyatt fektetett az ágyon. Vadul smároltunk, míg egy kis idő múlva lemászott rólam. Megijedtem. De amikor láttam, hogy csak bezárja az ajtót és jön vissza felém, már megnyugodtam.
Újra fölém tápászkodott és mélyen a szemembe nézett, majd elmosolyodott. Tarjánál fogva magamhoz húztam egy csókért. Már éreztem, hogy eléggé nedves vagyok.
Zayn a nyakamat kezdte harapdálni, ami elmondhatatlanul jól esett. Néha kicsit meghúzta a bőrt, mire felnyögtem.
- Akarlak - suttogta közel a fülemhez, mire rajtam végigszaladt a hideg.
Megmarkolta a pólóm alját és gyorsan levette rólam. Melltartómmal se bíbelődött sokáig, az is a földön kötött ki. Csókolgatni és masszírozni kezdte a melleimet, néha meg is szívta azokat. Nagyon élveztem a helyzetet, de azt akartam, hogy az élvezetből neki is bőven jusson.
Vállánál kicsit meglöktem, ezáltal hanyatt feküdt. Ráültem csípőjére és miközben lehajoltam hozzá, erősen ágyékához nyomtam a csípőmet.
Puszilgatni kezdtem a füle mögött részt. Felültem, megszabadítottam pólójától, majd végig az egész felsőtestét. Párszor beleeresztettem a körmömet hasába, s éreztem, hogy libabőrös lett. Kezemet dudorodó férfiasságára tettem, mire tökéletes ajkaiba harapott. Már remegett és nyögdécselt, de én még mindig szórakoztam vele.
- Siess! - ordított, mire én csak elmosolyodtam, de nem engedelmeskedtem.
Lassan húztam lefelé a nadrágját, ügyelve, hogy minél többször érintsem büszkeségét.
Lerugdalta magáról a nadrágot, majd megfogtam alsójának a tetejét. Látta, hogy nem csinálok semmit, így gyorsan lerántotta a maradék ruhadarabját. Kezembe vettem férfiasságát és ráleheltem a végére.
- E-emő.... kérlek.... - lihegett.
Megsajnáltam szegényt, ahogy szenved, így gyorsan bekaptam és szopni kezdtem. A kezemmel is rásegítettem, ugyanis nem fért bele az egész a számba. Azt hiszem, a hatalmas volt rá a megfelelő szó.
Zayn a tarkómnál fogva diktálta a tempót és már szinte öklendeztem, de ez a legkevésbé sem érdekelte.
Hallottam, hogy egyre gyakrabban és hangosabban nyög, majd a számba élvez, Nedvét undorodva, de lenyeltem.
Karomnál fogva magára húzott.
- Nagyon jó voltál - majd megcsókolt.
Hanyatt fektetett és velem ellentétben gyorsan szedte le a maradék ruháimat. Mikor már a bugyim is a földön landolt, széttárta a lábaimat és egy kicsit a csiklómra lehelt. Ekkor jöttem rá, hogy ő mennyire szenvedett.
- Nyugi, én nem vagyok olyan gonosz, mint te - mosolygott.
Éreztem, hogy gyorsan nyalni kezd, mire egy megkönnyebbült nyögés szaladt ki a számon. Nem bírtam magam visszafogni, tuti, hogy anyáék lent meghallották, de akkor ez nem érdekelt. Erősen megmarkoltam a lepedőt, hogy levezessem az izgalmakat.
Zayn nyelve mellé két ujja is társult, mire nagyot sikítottam. Gyorsan ujjazott, ami pár perc múlva a csúcsra vitt.
Lihegve feküdtem, amíg ő fölém mászott. Megcsókolt, majd lábaim közé pozicionálta magát. Lassan hatolt belém, de még így is fájt. Mint már említettem, hatalmas volt.
- Mehet... - lihegtem kis idő után, mire Zayn mozogni kezdett.
Karmolásztam a hátát és néha a vállába haraptam. Hol vadul csókolózunk, hol egymás nyakát szívtuk, haraptuk. Beletúrtam puha hajába és kicsit meg is húztam neki. Egyre hanyagabbul lökött, mire akaratosan dereka köré fontam a lábamat. Értette a célzást és gyorsított.
Mikor már majdnem elélveztünk, Zayn felült és az ölébe húzott, anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Gyorsan mozogtam és Zayn vállára borultam. Éreztem, hogy közel a csúcs, így még egy kicsit gyorsítottam.
- Zayn!! - kiabáltam, mikor elélveztem.
Fél perc után Zayn is hangosan elélvezett.
Lemásztam róla, miután egy szenvedélyes csókot adtam neki. Felvettük a ruháinkat és lementünk anyáékhoz.
- Milyen vidámak vagytok - mosolyogtak.
- Zayn, még mindig szomorú vagy, hogy ide költöztünk?
- Már nem - mosolygott rám - sőt! Nagyon örülök neki.
- Mi is nagyon jól összebarátkoztunk. Talán majd tölthetjük együtt az estéket.
- Az szuper lesz - kacsintott rám Zayn és én is majd' kicsattantam az örömtől.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

1 megjegyzés: