Nyaraláson (18+)

K. Viviennek

A szüleimmel mentünk nyaralni egy tengerparthoz. Igazából én nem is nagyon akartam menni, de ők erősködtek.
- Na végre, megérkeztünk - mondta boldogan anya a hotel elé érve.
Bementünk a szobába, s lepakoltuk a cuccunkat. Én rögtön a tévé elé huppantam, s kapcsolgatni kezdtem.
- Vivien! Ne tévézz! Megyünk a partra!
Nagy nehezen felkeltem, felvettem a fürdőruhám és bepakoltam néhány cuccot. A part nem volt messze, 5 perc alatt leértünk. Lepakoltam a cuccomat, fürdőruhára vetkőztem és kifeküdtem a napra. A szüleim addig bementek úszni.
Kb 10 perc múlva éreztem, hogy valaki eltakarta a napot és kinyitottam a szemem. Egy kreol bőrű, barna szemű tökéletesség állt előttem kidolgozott felsőtesttel.
- Te is unatkozol? - ült le mellém.
- Aha.
- Amúgy Zayn vagyok.
- Én Vivien. Te is a szüleiddel jöttél?
- Ja. De nem valami izgi a nyaralás. Legalábbis eddig azt gondoltam - kacsintott felém.
Elmosolyodtam és valószínűleg el is pirultam.
- Nincs kedved eljönni velem egy kicsit szórakoztatóbbá tenni ezt az időt? - s megjelent egy huncut mosoly az arcán, ami nekem nagyon bejött.
- Örömmel - válaszoltam.
Megragadta a kezemet, s egészen a hotelig húzott. Kiderült, hogy pár szobával arrébb szálltak meg.
Mikor beértünk az ajtón, Zayn becsapta azt és rögtön nekem esett. Vadul smárolni kezdtünk, s éreztem, hogy nedvesedek. Kezét a hátamról a fenekemre vezette, majd erősen megmarkolta. Erre kicsit felnyögtem, majd sötét hajába túrtam.
Lassan az ágy felé húzott, ott megfordultunk és ledöntött. A nyakamat kezdte csókolgatni, szívogatni.
- Akarlak - suttogta, mire rajtam végigszaladt a hideg.
A vállamnál fogva felültetett és gyorsan lekapta rólam a pólómat. A melltartóm sem maradt rajtam sokáig, attól is gyorsan megszabadított.
Nyelvével a mellbimbóm körül körözött, s néha kicsit megszívta. A számat egyre kéjesebb nyögések hagyták el.
Zayn lefelé haladt, s a hasamat is apró puszikkal lepte be. Megfogta a nadrágom tetejét és épp elkezdte lehúzni, mikor megállítottam.
- Zayn! Még ne! - ültem föl, majd gyors csókot hagytam ajkain.
Átdobtam a lábamat csípőjén, s hanyatt fektettem. Lassan lehámoztam róla a pólóját, és puszikat hagytam hasának minden kockáján. A körmömet végighúztam felsőtestén, s éreztem, hogy kirázza a hideg. Lehajoltam, szenvedélyesen megcsókoltam, s közben a csípőmmel körözni kezdtem, hogy felizgassam. Ez nem sokára sikerült is. Éreztem, hogy a nadrágja kezd szűkös lenni. Mellé feküdtem, kezemet dudorodó férfiasságára helyeztem.
- Ne szórakozz! - ordított, mire elmosolyodtam.
Lassan lehúztam nadrágját. Boxeren keresztül adtam egy puszit a péniszére, majd az utolsó ruhaneműjétől is megszabadítottam. Gyorsan bekaptam a farkát, mire egy megkönnyebbült nyögés szalad ki a száján. Gyorsan szopni kezdtem, közben a heréit fogdostam. Nagyon élvezte a helyzetet. Egyre hangosabbakat és egyre sűrűbben nyögött.
Egy percre kicsúsztattam a számból, egy puszit hagytam a végén, majd az egészet végignyaltam és újra bekaptam. Már szinte remegett az élvezettől.
- Bassza meg! - kiabált, majd elélvezett.
Magához húzott egy csókra, majd erőszakosan a hátamra fektetett.
- Ez lesz életed legemlékezetesebb dugása - suttogta közel a fülemhez, majd egy kicsit meghúzta a nyakamon a bőrt.
Keze a nadrágomhoz vándorolt, s gyorsan lehúzta a bugyimmal együtt.
Egy nagy csókot nyomott csiklómra, majd nyalni kezdett. Zayn nagyon jól csinálta, szerintem ezt a nyögéseimből is észrevette. Kis idő múlva nyelve helyett két hosszú ujját éreztem meg, amint ki-be húzogatja.
- Zayn! - sikítottam fel, mikor már három ujját éreztem.
Hanyatt feküdt az ágyon, majd háttal magára rántott és úgy ujjazott tovább.
Izgalmamban már azt se tudtam, mit szorongassak, végül a takaró került a kezembe.
- Zayn.. Zayn..
- Gyerünk, élvezz ide!
S erre egy nagy nyögés kíséretében a csúcsra jutottam.
Lemásztam Zaynről, hanyatt feküdtem és fölém mászott.
Hirtelen belém nyomta hatalmasságát, mire felsikítottam.
- Mindjárt jobb lesz - vigasztalt, s igaza lett. Pár perc múlva már nagyon élveztem.
Karmolásztam az izmos hátát, néha a hajába túrtam. Puszilgatott, ahol csak ért. Hol a vállamon, hol a nyakamon hagyott kisebb csókokat.
Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül és akaratlanul is hangosakat nyögök, s velem együtt Zayn is.
- Zayn... Mindjárt... - ziháltam, mire gyorsított.
- Még egy kicsit...
Alsó ajkamba haraptam, s Zayn egy nagy lökés után elélvezett, ami engem is a csúcsra vitt.
Pár pillanatig megpihent rajtam, majd felállt és öltözni kezdett. Én is követtem példáját.
- Remélem még máskor is találkozunk - kacsintott.
- Mi egy hétig itt leszünk.
- Mi is. Akkor majd találkozunk - és egy csókot nyomott ajkaimra, majd kiment.
Onnantól kezdve imádtam a nyaralást.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

1 megjegyzés: