Korrepetálás (18+)

Biankának

Matek óra végén a tanár kiosztotta a dolgozatokat.
- Bianka - lépett elém - megint egyes! Ez így nem mehet tovább... Ma délután itt maradsz és korrepetállak! Találkozunk 2-kor a könyvtárba.
Nagyot sóhajtottam, majd kimentem az osztályból. Ez szuper... a péntek délutánomat korrepetáláson kell töltenem... Na mindegy, majd csak kibírom valahogy.
Lassan telt az idő, s elérkezett a 2 óra. Elmentem a megbeszélt helyre, de még nem volt ott senki. Zárva volt. Vártam egy kicsit, majd megjelent az egyik osztálytársam, Zayn. Zayn a legjobb pasi az egész suliban, s mikor megláttam, a szívem mintha gyorsabban kezdett volna verni.
- A tanár nem ért rá, megkért, hogy én segítsek - mosolygott, majd kinyitotta az ajtót és betessékelt. Zayn nagyon ért a matekhoz.
Leültünk egy asztalhoz, majd elővettem a könyvemet.
- Na jó, mi nem megy? - állt fölém és megtámaszkodott az asztalon.
- Ez - mutattam rá a felszín és térfogat számításhoz.
Elkezdte magyarázni, s csodák csodájára megértettem!
Egy órán keresztül bent voltunk és gyakoroltunk, a végére már kívülről tudtam.
- Érted?
- Igen. Köszönöm - mosolyogtam rá, majd elkezdtem a könyveimet a táskámba tenni. Az egyik leesett, s Zaynnel egyszerre nyúltunk érte. Ahogy belenéztem azokba a barna szemekbe, teljesen lefagytam. Zayn felemelte az egyik kezét, megsimította az arcomat és megcsókolt.
Felültetett az asztalra, a könyveket és a táskát a földre lökte. Fölém mászott és hevesen csókolgatni kezdte a nyakamat.
Közben folyamatosan szabadítottam meg őt a ruhájától, csak a boxerét hagytam rajta, egyelőre...
Ő sem habozott, szinte letépte rólam a ruháimat, a bugyimat kivéve.
Masszírozni és szívni kezdte a melleimet, ami belőlem kisebb nyögéseket váltott ki. A mellemtől haladt lefelé, s a bugyimnál megállt. Megnyalta a hasam alját, majd a bugyimat lassan kezdte lefelé húzni.
- Zayn!! Ne szórakozz!!
Végre levette a bugyimat, majd nyalni kezdett. Nagyokat sóhajtoztam, s néha egy nyögés is kiszaladt a számon. Nyelve mellé 2 ujja is társult, amit amikor megéreztem, felsikítottam. Teljesen váratlanul ért.
Gyorsan pumpált és én egyre hangosabbakat nyögtem. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül és akaratlanul is egyre hangosabbakat nyögök.
- Zayn... Zayn... - ziháltam.
Arra számítottam, hogy abba hagyja, de nem. Sőt, még gyorsabban csinálta. Nem sok kellett, és elélveztem.
Zayn lenyalta az ujjára kerülő nedvet, majd fölém mászott és megcsókolt.
- Remélem tudod, hogy most rajtad a sor - mosolygott pimaszul, majd az asztal szélére ült. Elé guggoltam, lehúztam a boxerét és hirtelen bekaptam annyit, amennyi a számba fért. Gyorsan mozgatni kezdtem a fejemet fel-le. Zayn nagyon élvezte, legalábbis a hangos nyögésekből nekem ez jött le. Szorongatta az asztalt, néha a hajamba túrt.
- Basszus... - lihegett.
Ekkor tudtam, nem kell sok neki, így rákapcsoltam.
Pár pillanat múlva hirtelen abba hagytam, végignyaltam a végét, majd újra az egészet a számba vettem. Ekkor a számba élvezett, amit undorodva nyeltem le.
A karomnál fogva felhúzott és forrón megcsókolt. Leült egy székre, majd magára húzott. Lassan ráereszkedtem férfiasságára, s kicsit fel is sikítottam a méretétől. Vártam, hogy szokjam, majd lassan mozogni kezdtem. A csípőmnél fogva diktálta a tempót, ami egyre gyorsabb és gyorsabb lett. Néha a fenekembe is belemarkolt, ami közelebb vitt a csúcshoz.
- Zayn... - szóltam, mire feltett az asztalra.
Ott őrületes tempóba kezdett, már az asztal is nyikorgott. Egy nagy löket után elélveztem, de Zayn csak fél perccel később.
Lihegve lemászott rólam, összeszedtük ruháinkat és felöltöztünk. Kimentünk a könyvtárból és Zayn gondosan bezárta az ajtót.
- Van még valami, amiből segítségre szorulsz? - kérdezte egy bájos mosollyal az arcán.
- A kémia sem igazán megy... Meg az angollal is gondjaim vannak...
- Majd azokban is segítek - kacsintott, majd egy csókot adott ajkaimra és elment.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

4 megjegyzés:

  1. Ezt lemásoltad!De ez itt nem fikázás!Nehogy félreértsd!De egyébként meg tök jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szivozásból de mègis honnan másolhata volna ?

      Törlés