Félig ördög, félig angyal (18+)

Sz. Timinek

Minden nyarat az unokatesómnál, Molly-nál töltök, ahogy most is. Összepakoltam a cuccaimat, elköszöntem a szüleimtől, és felültem a vonatra. Pár órányi utazás után meg is érkeztem a más jól ismert helyre. Molly ott állt a vasútállomáson, és ahogy megláttam, odarohantam hozzá és megöleltem.
- Szia! - nevetett fel, miközben visszaölelt.
- Te jó ég, sokkal magasabb vagy, mint tavaly - mosolyogtam és végignéztem rajta.
- Te is! Na, gyere - vette el az egyik bőröndömet, és elmentünk hozzájuk. A nagymamám és a keresztszüleim is boldogan köszöntöttek, majd Molly-val bementünk a szobába. - Remélem nem vagy túl fáradt.
- Nem, miért? - dobtam le magam az ágyra.
- Azért, mert ma este patryzunk - mosolygott.
- Király! Hol és kikkel?
- Itt nálunk a barátaimmal.
- Hogyhogy? A többiek elmennek? - csillant fel a szemem.
- Aha. Azt hiszem, a nagyi barátnőjéhez, szóval hajnalig onnan nem jönnek haza - húzogatta huncutul a szemöldökét.
Alig vártuk az estét, ami hamar el is jött. A nagyiék eltűntek a házból, Molly pedig abban a pillanatban telefonált a barátainak. A nappaliban vártuk őket rengetek piával és rágcsálnivalóval.
Pár perc múlva kopogtak, s Molly beengedte őket.
- Srácok, ő itt az unokatesóm, Timi. Timi, ők itt Niall, Louis, Harry, Zayn és Liam.
- Szia - köszöntek egyszerre, ami kicsit furcsa volt. Azon is meglepődtem, hogy csak fiúk vannak, lányokra számítottam.
- Sziasztok - mosolyogtam.
- Hú, kaja! - ugrott le a szőkeség a kanapéra, és rögtön elkezdett enni.
- Niall, viselkedj már legalább most! - adott neki egy taslit Liam.
- Most mi van? - tárta szét a karjait teli szájjal, mire nevetni kezdtem. - Látod, neki bejön!
- Na jó - sóhajtott Liam, majd mindannyian leültek. Molly megbontotta az első üveg piát, ami elég hamar elfogyott, bár hetünknek nem volt túl nagy kihívás. Aztán jött a következő üveg, és így tovább...
- Gyere ide, baby - karolt át Niall, és magához húzott. Egyáltalán nem ellenkeztem, sőt!
Több órán keresztül nagyon jól elvoltunk. Pontosabban én csak Niall-el foglalkoztam, ezalatt az idő alatt hihetetlenül megkedveltem. Nagyon sokat nevettünk együtt, és szerintem egész jól kijöttünk egymással.
- Gyere egy kicsit - fogta meg Molly a karomat, kihúzott Niall kezei közül és kihúzott a konyhába. - Niall-t felejtsd el - nézett rám komolyan.
- Most mi az? Tök jól elvagyunk!
- Ja, de ő nem ilyen kis aranyos, mint ahogy most neked adja magát. Csak így akar megszerezni!
- Hm, szóval meg akar szerezni - mosolyodtam el.
- Figyelj rám! - fogta meg az arcomat és a szemembe nézett. - Niall durva! Hidd el, nem egy lányt ismerek, aki beleesett a csapdájába.
- Jó, jó, tudok vigyázni magamra - tartottam fel a kezeim. Felsóhajtott, majd visszament a srácokhoz. Én is kibillegtem a konyhából, és ekkor Niall-be ütköztem.
- Hova mész, szépségem? - mosolygott.
- Épp oda vissza - nevettem és elindultam újra, de megfogta a kezemet.
- Jobb ötletem van - simította meg gyengéden az arcomat, amibe szinte beleborzongtam. Elmosolyodott, és behúzott Molly szobájába, majd bezárta az ajtót. A derekamnál fogva magához húzott, és azonnal megcsókolt. Nem tiltakoztam, kezemet izmos mellkasára téve visszacsókoltam. Durván a falhoz tolt, de ahelyett, hogy megijedtem volna, csak egyre jobban beindított.
Erősen megmarkolta a fenekemet, mire belenyögtem a csókba, majd kezeit a combom alá téve felemelt és áttett az ágyra. Rögtön a nyakamnak esett, erősen megszívta, mire ajkaim szétnyíltak és egy hangos nyögést hallattam. Kezét becsúsztatta a pólóm alá, és cirógatni kezdte a bőrömet, miközben a nyakamat édesen csókolgatta. Megfogtam a pólója alját, gyorsan lekaptam róla és fordítottam a helyzeten. Végigsimította az oldalamat, kibújtatott a pólómból, majd lehúzott magához és megcsókolt. Kezét a derekamról lassan csúsztatta a fenekemre, és erősen megmarkolta, mire ismételten felnyögtem. Kicsit felemelt magáról, kicsatolta az övét, majd várt, hogy levegyem róla a nadrágot. Nem húztam az időt, gyorsan megszabadítottam tőle, majd szűkösnek tűnő boxerétől is. Ajkamba haraptam, ahogy megláttam hatalmas méretét, és elképzeltem, hogy hogy fog belém férni.
- Igyekezz! - parancsolt rám zihálva. Megfogtam lüktető férfiasságát, és rögtön bekaptam annyit, amennyi a számba fért. - Ahh.. - könyökölt föl és rám nézett. Mozgatni kezdtem a fejemet, először lassan, s közben gyengéden masszíroztam a golyóit. Hangosan zihált, kezét a hajamba vezette, és lejjebb nyomta a fejemet. Öklendezni kezdtem, de őt ez sem érdekelte, diktálni kezdte a gyors tempót.
Egy idő után viszonylag megszoktam, és hagyta, hogy én csináljam. Nyögései egyre sűrűbbek és hangosabban lettek. Mikor már tudtam, hogy közel van, ki akartam csúsztatni a számból.
- Nem! - tolta vissza erőszakosan a fejemet. - Ahw, ez az... - diktálta újra az ütemet, majd a számba élvezett. - Lenyelni! - nézett rám, s én kicsit undorodva, de engedelmeskedtem. - Okos kislány - fordított maga alá és megcsókolt. Beletúrtam a hajába. A csók először gyengéd volt, aztán kezdett újra eldurvulni. Megharapta az alsó ajkamat, és fogai közé véve kicsit meg is húzta. Közben keze megkereste a rövidnadrágom övét, kicsatolta, és lehúzta rólam a bugyimmal együtt. Széttette a lábaimat, lejjebb mászott, és mielőtt bármit mondhattam volna, megéreztem meleg nyelvét. Felsóhajtottam, a szemeim az élvezettől automatikusan lecsukódtak és a hajába túrtam. Először nagyon lassan, kínzóan csinálta, s a csípőmet erősen fogta, hogy ne ficánkoljak.
Egyre gyorsított a tempón, az ajkamba haraptam, hogy visszafojtsam a nyögéseket.
- Hm, Niall... - sóhajtottam föl, mikor éreztem, hogy megszívja. A lábaimat felemeltem és a nyaka köré fontam, mikor éreztem, hogy nyelvét mélyen belém tolja. - Ahw.. - nyögtem föl. Gyorsan kezdte mozgatni ki-be, aminek köszönhetően hamar a csúcsra értem.
Tisztára nyalt, majd végigcsókolva a testem, felért ajkaimhoz és egy puszit lehelt rá.
- Térdre! - utasított határozottan. Négykézlábra álltam, s keze hangosan csattant a fenekemen. - Aú!
- Bocs, de ez hihetetlenül beindít! - adott még egyet, majd mögém pozicionálta magát. Meg se várta, míg felkészülök, keményen belém hatolt. Szinte felsikítottam, s erősen kezdett el lökni. Miközben csípője folyamatosan mozgott, kezeit a mellemre tette és erősen markolászta. Egyszerre volt kellemetlen és izgató érzés. A karjaim már nehezen tartottak, ahogyan egyre közelebb kerültem a gyönyörhöz.
Hirtelen kicsúszott belőlem, gyorsan hanyatt fordított és újra belém hatolt. Eszeveszett tempóban lökött, a lábaimmal körbeöleltem a derekát, és a körmeimet végighúztam a hátán.
- Nyögd a nevem, ha elmész - zihálta, s egyre mélyebben lökött.
- Ah, Ni...Niall!!! - szinte felsikítottam, s ezzel egy időben ő is a csúcsra ért. Még egy kicsit mozgott bennem, majd zihálva egy csókot adott az ajkaimra és lemászott rólam. Lihegve vette föl a ruháit, majd én is felöltöztem.
- Meddig is leszel itt? - nézett rám.
- A nyár végéig.
- Hm, király. Akkor még találkozunk - kacsintott, majd kinyitotta az ajtót és visszamentünk a nappaliba. Vigyorogva néztek ránk a srácok.
- Na, akkor végre mehetünk - pattant fel Zayn. - Sziasztok! - indultak ki.
- Holnap találkozunk - súgta Niall, és egy édes csókot adott az ajkaimra. - Szia - mosolygott.
- Szia - néztem utána.
- Na? - fordult felém Molly. - Nagyon durva volt?
- Egy kicsit... De amúgy élveztem - vontam vállat mosolyogva, majd elmentem aludni.
Végül Niall-el minden nap találkoztunk, s a nyár végére már egy párt alkottunk.

~E

3 megjegyzés: