Új bandatag (18+)

Angelnek


Új gitárost keres a One Direction nevű banda. Kedvenceim és annyira jó lenne, ha én lehetnék a szerencsés. Már vagy 5 éve tanulok gitározni, és most talán meglesz az eredménye.
Én kerültem sorra, és félve mentem be.
- Sziasztok.
- Szia. Hogy hívnak?
- Angel.
- Mióta gitározol? - kérdezte Niall.
- Körülbelül 5 éve.
- Halljuk, mit tudsz - dőlt hátra Harry. Nagy levegőt vettem, majd eljátszottam a Best Song Evert. Gondoltam, ha az Ő számukat játszom, nagyobb esélyem lesz. Mire a végére értem, mind az 5 fiú állva tapsolt. Hátra fordultak és sugdolóztak valamit, Louis néha felém fordult és mosolygott. Már nagyon izgultam, féltem, hogy mi lesz. Már azon is gondolkodtam, hogy ha nem vesznek be a bandába, végleg felhagyok a gitározással.
Végre felém fordultak.
- Szóval úgy döntöttünk a fiúkkal, hogy téged választunk - mondta mosolyogva Liam.
- Úristen! Ez komoly? - ugrándoztam, majd odamentem és megöleltem Őket. - Köszönöm! Köszönöm szépen!
- Addig szólok a többieknek, hogy véget ért a meghallgatás - mondta Zayn, majd kiment és pár perc múlva visszajött.
- Elmehetnénk egy kicsit iszogatni, hogy megünnepeljük ezt az egészet, nem? - kérdezte Harry. - Mondjuk menjünk hozzánk.
- Benne vagy? - fordult felém Niall.
- Természetesen - mosolyogtam. Fél órán belül már a fiúknál voltunk. Hatalma és csodaszép házuk van, két emelettel és hatalmas udvarral, benne medencével.
A hatalmas nappaliba mentünk és a kanapéra ültünk, közben Harry hozott egy üveg pezsgőt. Mindenkinek töltött, majd felálltunk.
- Igyunk az új bandatagra - emelte fel poharát Liam, majd koccintottunk. Fél óra múlva Zayn kitalálta, hgy menjünk ki a medencébe.
- De nekem nincs fürdőruhám... - mondtam elkeseredetten.
- A múltkor egy rajongó hozzám vágta az utcán a fürdőruháját... Ha gondolod, odaadom - ajánlotta Louis.
- Aha, köszi.
- Gyere, az emeleten van.
- Addig mi kimegyünk - álltak fel a többiek és már szaladtak is a medencébe. Louisszal felmentünk a szobájába, majd becsukta az ajtaját.
- Azt hiszem, itt van - turkált a szekrényébe, majd elő is vette. - Szerintem jó lesz.
- Aha, köszi - nyúltam érte. Mikor el akartam venni, Ő magához húzott és megcsókolt. Ezen nagyon meglepődtem, de cseppet sem bántam. Mikor elengedett, csak néztünk egymásra.
- Bocsi, én csak... - mondta, de nem tudta befejezni, mert megcsókoltam. Vad csókcsatába kezdtünk, végül az ágyon kötöttünk ki. Louis gyorsan megszabadított felső ruházatomtól és melleimet kezdte először kézzel, majd szájjal kényeztetni. Halk sóhajok szaladtak ki a számon, ami Louisnak láthatóan tetszett. Kezét levezette lábaim közé és nadrágon keresztül kezdett el simogatni. Miközben izgatott, megszabadítottam pólójától és kockás, napbarnított hasát simogattam.
- Még mindig sok a ruha - ziháltam, mire egy rosszfiús mosolyt vetett felém. Lemászott rólam, s levette a nadrágját, majd az enyémet is. Hanyatt feküdt az ágyon, jelezve, hogy most én jövök. Ráültem csípőjére és nyakától a hasa aljáig végigpusziltam. Férfiasságára rámarkoltam, mire felnyögött, ezt egy diadalittas mosollyal jutalmaztam.
- Ne húzzuk az időt - kacsintott, majd egy mozdulattal maga alá fordított. Elvesztem gyönyörűen csillogó, kék szemeibe, majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra. Ujjait a bugyim oldalába akasztotta, s szinte letépte rólam, majd a földre dobta. Nagy nehezen én is levettem a boxerét, majd fölém mászott és két ujját hirtelen felnyomta. Gyorsan ujjazott, közben gondoltam egyet és kezembe vettem méretes péniszét. Verni kezdtem neki, így egyszerre kényeztettük egymást. Egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, s bicepsze megfeszült. Nyögéseink egyre sűrűbbek és hangosabbak lettek, majd hirtelen Louis abba hagyta tevékenységét, s én is. Lábaim közé pozicionálta magát, s hirtelen belém tolta büszkeségét. Megremegtem a hirtelen ért fájdalomtól, de nem érdekelt. Louis gyors tempóban lökni kezdett, én pedig hol a hajába túrtam, hol a hátát karmolásztam.
- Én akarok felül lenni - lihegtem. Meglepetten nézett rám, majd hanyatt feküdt, anélkül, hogy kicsúszott volna belőlem. Ráfeküdtem mellkasára, s gyorsan mozgattam a csípőmet fel-le, néha kis köröket is leírtam. Louis a kezét fenekemen pihentette, néha kicsit megmarkolta, ami belőlem egy mély nyögést váltott ki.
- Mindjárt... - zihált, majd összeszorította a szemeit. Nyakához hajoltam, egy erőset beleszívtam, s ekkor rögtön elélvezett, ami engem is a csúcsra vitt.
Még picit mozogtam rajta, majd pár pillanat után leszálltam róla. Felvettük a fürdőruhát, majd kicsit próbáltunk lehűlni. Lefeküdtünk az ágyra és csak bámultunk egymásra.
- Örülök, hogy te lettél az új gitáros - kacsintott.
- Én is.
- És most már minden estét együtt kell töltenünk - mosolygott, majd fölém kerekedett és szenvedélyesen megcsókolt.
Pár perc után lementünk a medencébe, s Louis boldogan újságolta a fiúknak, hogy új barátnője van.

5 megjegyzés: