Megvédelek (18+)

Gracenek




Még a sztori előtt annyit, hogy egy barátnőm kérte, hogy nézzetek be hozzá: http://blogoscuccok.blogspot.hu/

A szüleim 3 napig nem lesznek itthon, mert el kell utazniuk munkaügyben. Nem mertek egyedül itthon hagyni, mert pár hete betörtek hozzánk és azóta elaludni is alig tudok, így a tőlem pár évvel idősebb szomszéd fiút kérték meg, hogy vigyázzon rám. Liamnek hívják és nagyon kedves srác. Egy ideje már nagyon tetszik nekem, de nem hinném, hogy ilyen kislányoktól, mint én, bármit is akarna.
Eljött az este, Liam is megérkezett. Hú, három napig vele egy házban, ez egy valóra vált álom. Elköszöntem anyáéktól, majd bezártam az ajtót.
- Na és mi az esti program? - kérdezte Liam.
- Nem tudom. Van egy pár videojátékom, ha gondolod.
- Azt csinálunk, amit te szeretnél - mosolygott. Végül a videojáték mellett döntöttem, gondoltam Ő is szeret játszani, mint a többi srác.
Nagyon jól elszórakoztunk vagy egy órán keresztül, és azt hiszem, beleszerettem.
- Most már elég későre jár. Aludni kéne, nem? - kérdezte.
- De, lehet. Jó éjszakát - mondtam, majd egy puszit nyomtam az arcára. Teljesen zavarba jöttem, fogalmam sincs, miért csináltam.
- Jó éjt - mosolygott. Felrohantam az emeletre, lezuhanyoztam és befeküdtem a puha ágyba. Már majdnem elaludtam, mikor hangokat hallottam az ablakom felől.
- Van ott valaki? - kérdeztem remegő hangon. Hirtelen kimásztam az ágyból és lerohantam. - Liam!
- Tessék - ült fel. Szegényt most felébresztettem.
- Liam, volt valaki a szobámban. Hangokat hallottam.
- Mindjárt megnézem - állt fel, majd elindult a lépcső felé. Én félve követtem Őt, kb 10 centivel mögötte.
Felkapcsolta a villanyt, körülnézett, de sehol nem volt senki.
- Nincs itt senki.
- De én... félek...
- Akarod, hogy itt maradjak veled?
- Megtennéd? - néztem rá félénken.
- Meg - mosolygott. Lefeküdtem az ágyra és Liam mellém. Éreztem, hogy simogatni kezdi a hátamat, ami nagyon megnyugtató volt.
- Szeretlek, Liam - csúszott ki a számon. Kipattantak a szemeim és szívogatni kezdtem az alsó ajkamat... Basszus, most mit gondolhat rólam?
- Ezt komolyan mondtad? - kérdezte. Felé fordultam, majd kicsit gondolkodtam, hogy elmondjam-e, vagy ne. - Grace, tényleg szeretsz?
- Én... én... azt hiszem... igen... Most nagyon gázosnak tartasz?
- Egyáltalán nem - mosolygott.
- Akkor jó - mondtam megkönnyebbülve. Egy darabig csak néztünk egymás szemébe, csak a kislámpa égett az éjjeliszekrényen. Liam felemelte az egyik kezét és megsimította az arcomat, majd egyre közelebb hajolt és megcsókolt. Istenem, az a csók... elmondhatatlanul jó volt.
Egyre vadabbá vált a csókcsatánk. Éreztem, hogy akarom Őt mindennél jobban. Ledobta rólam a takarót a földre, majd fölém mászott és a nyakamat kezdte kényeztetni. Apró puszik után egy nagyot szívott a nyakamba, ami belőlem egy kis nyögést váltott ki. Keze a testemen keresztül a combomhoz vándorolt, majd megmarkolta és a lábaim közé nyúlt. A hálóingem alá nyúlt és bugyin keresztül simogatni kezdett. A szívem egyre gyorsabban dobogott és a levegőt is szaggatottan kezdtem venni.
- Vedd le a pólódat - ziháltam, mire elmosolyodott, majd engedelmeskedett. Tökéletes felsőtestét látva alsó ajkamba haraptam.
- Tetszik? - hajolt közelebb.
- Jobban, mint gondolnád - kacsintottam, majd a tarkójánál fogva magamhoz húztam egy hosszú csókért. Lassan felfelé húzta a hálóingemet és eldobta, majd melleimet kezébe vette és gyengéden masszírozta. Hirtelen lehajolt és az egyik mellbimbóm körül nyalogatott, ami belőlem egy kéjes nyögést váltott ki. Mikor ezt megunta, egyre lejjebb haladt és az alhasamat kezdte ellepni apró, nedves puszikkal. Ujjait a bugyin szélébe akasztotta, de ekkor megállítottam.
- Még ne - kérleltem. - Most én jövök - mosolyogtam. Hanyatt löktem és ráültem csípőjére. Nyakától az álláig végigpusziltam, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Erősen ágyékához nyomtam magam, amire egy mély nyögéssel reagált. Lefelé haladva puszit hagytam testének minden egyes részén, majd nadrágjához érve hirtelen lehúztam róla. Váratlanul ért, hogy nem volt rajta boxer.
- Most mi az? Te melltartó nélkül alszol, én pedig boxer nélkül - mosolygott. Amikor a legkevésbé számított rá, kezembe vettem ágaskodó férfiasságát és húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Nagyokat sóhajtott, ami engem örömmel töltött el.
Egy idő után olyat tettem, amit még eddig soha senkinek. Lehajoltam és kicsit undorodva és félve, de a számba vettem. Aggódtam, hogy jól csinálom-e, de azt hiszem, igen. Egyre sűrűbben nyögött, ami engem arra ösztönzött, hogy gyorsítsak. Kezemmel is rásegítettem.
- Basszus, Grace... nagyon jó vagy! - zihálta. Hirtelen ötlettől vezérelve rámarkoltam heréire. Rángatózni kezdett, majd egy hangos nyögéssel a számba élvezett, amit kicsit undorodva nyeltem le.
Amíg lihegett, fölé másztam és megcsókoltam.
- Most én jövök - mosolygott, majd benyúlt a bugyimba, de én kihúztam a kezét.
- Térjünk a lényegre - kacsintottam. Láttam rajta, hogy nem bánja.
Maga alá fordított, lehúzta a bugyimat és lábaim közé fészkelte magát.
- Mehet?
- Igen.
Lassan belém tolta magát, közben körmeimet hátába véstem. Mikor már az egész hossza bennem volt, mozogni kezdett és elég hamar a gyors tempóra váltott. Kezei a fejem mellett voltak és bicepsze megfeszült, miközben izzadság cseppek folytak le a homlokán. Egyik kezemmel a hajába túrtam, másikkal a hátát karmolásztam. Lábaimat felemeltem, majd dereka köré fontam, ösztönözve ezzel a gyorsabb lökésekre.
Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül, s egyre gyorsabban veszem a levegőt.
- Liam, én mindjárt.. - nem bírtam befejezni a zihálástól. Még tolt rajtam párat, majd belém élvezett, ami engem is a csúcsra juttatott.
Pár pillanat múlva kicsúszott belőlem, én felvettem a hálóingemet, Ő pedig a nadrágját és szorosan egymás mellett feküdtünk. Fejemet a mellkasára tettem, miközben Ő simogatott.
- Liam.
- Igen?
- Én nagyon szeretlek - olyan jó érzés volt ezt elmondani.
- Én is - jött a válasz, amire egyáltalán nem számítottam. Felültem, hogy a szemébe nézhessek.
- Komolyan?
- Igen. Szerinted miért mentem bele simán, hogy három napig itt legyek? - nevetett fel. - Már egy ideje beszélni akartam veled erről, csak sose volt rá idő. Most pedig egyszerűen nem mertem elmondani, idáig.
Forrón megcsókoltam.
- Most már nem is félek - mosolyogtam.
- Bármitől megvédelek - kacsintott. Egymás karjai között aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése