Ha már így alakult... (18+)

O. Alexandrának


Mivel már lassan nyár vége, gondoltam változtatok a kinézeten :) remélem tetszik!

A legjobb barátnőm bulijára készültem. A tükör előtt állva vasaltam a hajamat. Feltettem egy kis sminket, beléptem a magassarkú cipőmbe és már mentem is. Azt mondta a barátnőm, hogy nem lesz nagy durranás, nem lesznek 100-an, csak a haverok. Az ő haverjai.

10 perc alatt ott voltam a barátnőmnél, s kopogtam. Kinyitotta és öleléssel köszöntött.
- Nagyon csini vagy - nézett rajtam végig.
- Te is - mosolyogtam, majd bementem. Voltak vagy 30-an. Örülök, hogy ennyi haverja van. Épp le akartam ülni a kanapéra, amikor megláttam ott Harryt. Egyenesen utálom őt, mert azt hiszi, hogy olyan menő.
- Őt miért hívtad meg? - súgtam a barátnőmnek.
- Mert én jóban vagyok vele. De ha nem foglalkozol vele, ő se fog téged észrevenni.
Azzal eltűnt mellőlem. Odamentem a konyhapulthoz, s ott volt néhány srác, akikkel mondhatni, jóban voltam. Egy kicsit iszogattunk, majd a zene egyre hangosabban szólt. Harryvel szerencsére még nem találkoztam és reméltem, hogy nem is fogok.
Lassan mindenki a barátnőm köré gyűlt, aki elmondta, hogy köszöni, hogy elmentünk és, hogy érezzük jól magunkat. Mindenki talált magának egy párt. Mindenki, csak én és Harry nem. Táncoltak és szórakoztak, amíg mi egymást mellett ültünk és bámultunk ki a fejünkből.
- Miért nem mész táncolni valakivel? - kérdezte.
- Mivel nincs senki, akivel mehetnék. És te?
- Én is így vagyok - azzal beleivott a pezsgőjébe. - De tudod mit? Ha már így alakult, táncolhatnánk együtt.
- Pfff, most csak hülyéskedsz? - néztem rá.
- Nem. Inkább itt ülnél és unatkoznál?
- Hát... Na jó.. - sóhajtottam, majd felálltunk és a táncolók közé mentünk. Először csak fél méterre táncoltunk egymástól. A testemet egyre jobban átjárta a zene és egyre közelebb kerültem Harryhez. Felbátorodott és kezeit a csípőmre helyezte, mire én megfordultam neki háttal és hozzásimultam. Kezeit a combomon húzogatta fel-le, ezáltal néha felcsúszott a ruhám. Fenekemet hozzányomtam, mire egyet nyögött, s elhúzódtam tőle.
Hirtelen lassú zene csapta meg a füleinket. Körülöttünk mindenki lassúzott, mi meg csak álltunk és lestünk egymásra.
- Ömm.. akkor... - habogott Harry, majd kezeit felém nyújtotta. Egy kis hezitálás után megfogtam a kezét, majd magához húzott. Megfogta a derekamat, én összefontam a kezeimet nyaka körül és így táncoltunk. Egész kellemes volt. Talán Harry nem is olyan szörnyű, mint gondoltam. Sőt, tök jól érzem magam vele, és szerintem ő is velem.
Lassan még közelebb húzott magához és fejemet a vállára hajtottam. Éreztem, hogy egy nagyot sóhajt, majd kezét felvezette a hátamra és simogatni kezdett. Nagyon jól esett az érintése.
Nem sokkal később vége lett a lassú számnak és újra jött a gyors. Eltávolodtunk egymásról és csak mosolyogva a föld felé fordítottam a fejem. Megfogta az állam alatt, maga felé fordította az arcomat és megcsókolt. Magamon is meglepődtem, de rögtön visszacsókoltam. Hamarosan szinte téptük egymás ajkait, s mindketten kívántuk a másikat. Megfogtam Harry kezét, s felvezettem a barátnőm szobájába. Remélem nem bánja, ha egy kicsit "kölcsön veszem".
Ahogy beértünk, rögtön smárolni kezdtünk és az ágyon kötöttünk ki. Hanyatt feküdtem, s ő fölöttem, miközben kezeivel a fejem mellett támaszkodott.
Lassan kezdtem kigombolni kockás ingét, majd a hátára fordítottam, miközben levettem róla. Alattam feküdt, s várta, hogy mit fogok csinálni. Először a nyakát csókolgattam, majd a testét leptem el apró puszikkal, amit kisebb sóhajokkal jutalmazott. Övéhez érve lassan kigomboltam és letoltam róla a fekete csőgatyáját.
Felálltam, megfogtam a kezét és felhúztam. Szenvedélyesen megcsókolt, közben a hátamon lehúzta a cipzárt és levette a ruhámat.
- Hmm - mosolygott, majd megcsókolt. Háttal fordított magának, félresöpörte a hajamat és csókolgatni kezdte a nyakamat. Fejemet hátrahajtottam a vállára és lehunytam a szemem, így élveztem, hogy puha ajkai a bőrömhöz érnek. Éreztem, hogy kikapcsolja a melltartómat, majd a pántot lehúzza végig a karomon. A fehérneműt a földre dobta, majd előre nyúlva markolászni kezdte a melleimet. Egy kisebb nyögés szaladt ki a számon, mire kicsit felkuncogott. Hátranyúlva megmarkoltam férfiasságát. Kicsit összerezzent, majd maga felé fordított. Végignézett rajtam, majd a szemembe és egy puszit nyomott ajkaimra. Hanyatt fektetett az ágyon, majd lehúzta a bugyimat és maga mellé dobta. Széttette a lábaimat, majd felnyomta két ujját, s gyors tempóban ujjazott. Folyamatosan ziháltam és néha egy-egy nyögés is kiszaladt a számon, amit Harry egy széles mosollyal jutalmazott.
Éreztem, hogy már nem sok kell, s ekkor abba hagyta. Kihúzta ujjait, majd fölém mászva megcsókolt. Csók közben megfogtam a férfiasságát és húzogatni kezdtem rajta a kezemet. Közben ajkaimról áttért a nyakamra és szívogatni, csókolgatni kezdte, miközben én még mindig "rajta munkálkodtam". Egyre jobban zihált, így abba hagytam. Lábaim közé fészkelte magát és a szemembe nézett.
- Mehet? - kérdezte.
- Igen - mondtam már zihálva. Lassan belém vezette magát, s én tűrtem a fájdalmat. Várt pár másodpercig, majd lassan mozogni kezdett.
Minden egyes lökése érintette a g-pontomat. Beletúrtam puha hajába és játszadozni kezdtem tincseivel.
- Gyorsabban - ziháltam. Teljesítette kérésemet és gyorsított. Immár őrült tempóban lökött, s egyre hangosabban nyögtünk. Lábaimat dereka köré fontam, s egy mély löket után elélveztem, majd pár pillanat múlva ő is. Lihegve néztünk egymásra, majd egy tincset félresöpörtem a homlokáról, majd arcánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam.
- Akkor most te meg én... már nem is vagyunk ellenségek? - kérdezte még lihegve, majd féloldalasan mosolygott.
- Részemről nem - kacsintottam. Kicsúszott belőlem, majd mindketten felálltunk és felöltöztünk.
- Részemről se. Sőt, nagyon megkedveltelek - kacsintott. - De nem csak az előbbi miatt. Már akkor is nagyon jól éreztem magam veled, amikor táncoltunk. Szóval nehogy azt gondold, hogy csak erre kellettél nekem, mert én tényleg.. - és ekkor megcsókoltam.
- Én is - mosolyogtam, majd megöleltem.
- Akkor te meg én...?
- Igen - kuncogtam. Összekulcsoltuk a kezünket és immár egy párként mentünk le.

6 megjegyzés:

  1. jaj köszönöm szépen*-* imádtam:D<333

    VálaszTörlés
  2. szia kérhetek egy niallasat? Leila névre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsi, de most nem tudok kéréseket fogadni, mert el vagyok maradva.. de figyeld a blogot, mert ki fogom írni, ha újra lehet kérni

      Törlés