A bátyám bulija (18+)

Nagy Do-nak




- Ébredj! - rontott be reggelt a bátyám, Matt.
- Mit akarsz? - kérdeztem kómás hangon. Imádom, amikor így kelt reggelente.
- Ma egész nap ketten leszünk, anyuék nincsenek itthon.
- És?
- Ma este buli. Átjönnek a haverjaim és még sok mindenki. És nem akarom, hogy leállj a haverjaimmal dumálni.
- Mert? - ültem fel.
- Mert a húgom vagy és nem akarom, hogy a barátaimmal spanolj.
- Értem - forgattam meg a szemeimet.
- Király - azzal kiment. Úgyis totál részegre issza magát és nem fogja tudni, hogy ott vagyok.

Este már a szobámból hallottam a lentről jövő zenét és az emberek hangját. Itt az idő.
Fél órán belül elkészültem. A tükörbe nézve elégedett voltam magammal. Mosolyogva lementem a lépcsőn és rögtön a bátyám dühös tekintetével találtam szembe magam.
- Nem megmondtam, hogy ne gyere ide?
- Csak azt mondtad, hogy ne haverkodjak a barátaiddal.
- Na ide figyelj... Ez az én bulim és nem fogod elrontani, világos?
- Igen.
- Legyél jókislány - mosolygott, majd az arcomra nyomott egy puszit. Elindultam a tömegbe és fura volt, hogy mindenki jó pár évvel idősebb volt nálam. Leültem a pulthoz és ittam egy felest.
- Szia, biztos te vagy Matt húga - ült le mellém egy sötét hajú, barna szemű srác. - Én Zayn vagyok - nyújtotta a kezét és kezet fogtunk.
- Örülök, hogy megismertelek, Zayn - mosolyogtam.
- Én is. Egyébként hogyhogy a bátyád megengedi, hogy itt legyél a nagyok között? Ha jól tudom, még nem vagy 18, igaz?
- Még nem. De nem irányíthat engem életem végéig. Nem örül neki, hogy itt vagyok, de kit érdekel?
- Tetszik, hogy ilyen laza vagy - villantotta meg féloldalas, szívdöglesztő mosolyát. - És mondd csak, nincs kedved táncolni?
- Micsoda? Hogy én veled? - kérdeztem vissza, ugyanis a bátyám haverjainak mindig csak a hülye kiscsaj vagyok.
- Aha.
- Hát, oké - álltam föl. Elmentünk a tömegbe és közel egymáshoz táncolni kezdtünk. Fél szemmel mindig figyeltem, hogy a bátyám nehogy meglásson, mert abból baj lenne. Szörnyen félt engem a fiúktól, aminek az okát sose fogom megérteni.
- Mesélj magadról valamit - szólalt meg Zayn.
- Mire vagy kíváncsi?
- Főleg arra, hogy van-e barátod - mosolygott.
- Nincs.
- Szuper - kacsintott. Még egy számot végigtáncoltunk, majd mikor el akartam menni, Zayn megfogta a kezemet. Visszahúzott magához és mélyen a szemembe nézett. - Ugye nem akarsz itt hagyni?
- Csak a kanapéhoz akartam menni - nevettem fel kicsit.
- Inkább menjünk a szobádba - mondta már a fejemtől két centire, majd ajkait éreztem az enyémen. Azt hiszem, az volt életem legeslegjobb csókja.
Kézen fogva, keresztül a tömegen mentünk fel a szobámba. Bezártam az ajtót és Zayn rögtön a falhoz nyomott. Vadul csókolt, miközben a ruhám alatt matatott. Szinte téptük egymás ajkait, körülöttünk pedig forrt a levegő. A combomon végighúzta a kezét, ezáltal felcsúsztatta a ruhámat. Megfogta a fenekemet és megmarkolta, mire felmordultam. Fordultunk egyet és Zayn rögtön az ágyra fektetett. Csók közben egyre feljebb húzta a ruhámat, majd egy hirtelen mozdulattal lekapta. Melleimet nézve megnyalta tökéletes ajkait, majd újra megcsókolt. Lábaimat a dereka köré fontam és fordítottam a helyzeten, így már én voltam fölül. A nyakát kezdtem csókolgatni, miközben pólója alá nyúltam. Jó érzés volt végigsimítani kockás hasát és már látni is akartam, így nem húztam tovább az időt. Pólójánál fogva felhúztam, leszedtem a pólóját, majd visszafektettem. Tökéletes felsőtestét apró puszikkal leptem el, s éreztem, hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt. Lassan kigomboltam a nadrágját, majd leszálltam róla. Megfogtam a kezét és felállítottam, majd csók közben a falhoz toltam. Letoltam a nadrágját, s kilépett belőle.
- Mire készülsz? - kérdezte kajánul vigyorogva.
- Majd meglátod - kacsintottam. Egy gyors puszit adta a szájára, majd megfogtam a boxere szélét és egy mozdulattal letoltam. Kezembe vettem ágaskodó férfiasságát, majd verni kezdtem neki. Nagyot sóhajtott és nyögött, majd mikor meguntam ezt a játékot, bekaptam az egész hosszát.
- Ahh - adta ki az élvezet hangját, s lehunyta a szemeit. Egyre gyorsabban szoptam, s mikor láttam rajta, hogy már nem sok kell neki, abba hagytam.
Kinyitotta a szemeit, majd a karomnál fogva felhúzott magához.
- Most te jössz - mosolygott, majd megcsókolt. Felemelt és az ágyig vitt. Ott letett és fölém mászott. Kikapcsolta a melltartómat és eldobta a szoba másik végébe. A nyakamat lepte el apró puszikkal, közben a melleimet masszírozta gyengéden. Minden érintését élveztem.
Kezét végighúzta az oldalamon, le a bugyimig, amitől hamar megszabadított. A csiklómat kezdte simogatni, majd felnyomta hirtelen 2 ujját. Felnyögtem, majd gyorsan húzogatta ki-be. A lepedőt szorongattam és próbáltam visszafojtani a hangokat. Alsó ajkamba haraptam, s szemeimet lehunytam.
- Ahh Zayn... - sóhajtottam egy nagyot. Hirtelen kihúzta az ujjait, majd megnyalta őket. Fölém mászott és megcsókolt.
- Térdelj fel! - utasított, mire engedelmeskedtem. Hátulról hatolt belém minden figyelmeztetés nélkül, s rögtön gyors tempóban lökött. A kezeimen támaszkodtam, amik már szinte remegtek. Zayn közben a melleimet markolászta és folyamatosan gyorsított a tempón.
Hirtelen megfogta a derekamat és leült, így az ölébe kerültem, háttal neki. Ezalatt egy pillanatra sem csúsztam ki belőle. A csípőmnél fogva mozgatott, s néha Ő is lökött alulról.
- Mindjárt... - ziháltam, s a fejemet hátradöntöttem Zayn vállára. Egy mély tolás után szinte egyszerre értük el a gyönyört. Pár pillanat múlva leemelt magáról és az ágyra feküdtünk lihegve.
- Nagyon jó voltál - mosolygott felém.
- Te is - mondtam, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Összeszedtük az eldobált cuccainkat és felöltöztünk. Megigazgattuk magunkat, majd mentünk tovább bulizni, mintha semmi sem történt volna...

8 megjegyzés:

  1. azta naonkirály lett gyors a kövit h majd jöhessen Az enyém is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) de ezt kérted te, nem? :o
      http://1dsztorik18.blogspot.hu/2013/06/tanulas-18.html

      Törlés
  2. Meglepii: http://baratsagvszerelemthewanted.blogspot.hu/2013/08/2-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó én is kérhetek Zaynes sztorit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) bocsi, de most nem tudok kéréseket fogadni... le vagyok maradva:/ de ki fogom írni ha újra lehet kérni!!!

      Törlés