The best morning (18+)

Lilunak

- Jó reggelt - simította végig a karomat Louis.
- Jó reggelt - mosolyogtam rá. Csodálatos érzés úgy kelni, hogy tudom, egész éjszaka mellettem feküdt.
Beletúrtam a hajába és közelebb húztam egy csókért. Egy ártatlan csókból vad smárolás lett.
Végigsimítottam izmos felsőtestén, közben belemarkolt a fenekembe.
- Zárd be az ajtót - nyöszörögtem.
- Nem kell. Nem fognak zavarni - mondta, majd újra szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.
Végigsimította az oldalamat, s megszabadított a topomtól. Masszírozni kezdte a melleimet, majd szívni. Kisebb nyögések kiszaladtak a számon. Próbáltam halk lenni, mert este Harry és Zayn itt maradtak. Féltem, hogy ránk nyitnak.
Végigpuszilta a testemet, majd a bugyimhoz érve lehúzta azt. Erősen megmarkolta a két combomat, majd megéreztem leheletét ott lenn. Összeszorítottam a fogaimat, s próbáltam csendben maradni. De Louis tovább kínzott.
Nyelvét épp hogy csiklómhoz érintette. Kissé megemeltem a csípőmet, jelezve, hogy már türelmetlen vagyok. Elmosolyodott, majd gyorsan nyalni kezdett. Hátrahajtott fejjel és összeszorított szemekkel tűrtem, amit művel velem.
Pár perc múlva nyelvéhez két ujja is társult. Gyorsan húzogatta ki és be, közben a nyelvével is kényeztetett.
- Ahh... Mi-mindjárt... - ziháltam, mire abba hagyta. Kérdően néztem rá.
- Baby, nem ettől fogsz elélvezni - kacsintott.
Vállánál fogva a hátára döntöttem, majd lehámoztam róla az alsóját. Végighúztam a kezemet párszor méretes férfiasságán, majd megnyaltam a végét.
Ránéztem az arcára, s láttam, hogy ő is szenved. Ez lehet, hogy gonoszság, de örültem neki. Vissza akartam neki adni azt, amit ő csinált velem.
Ráleheltem a végére, majd ismét megnyaltam.
- Kérlek, Lilu, ne szórakozz velem! - suttogta. A hangjában hallottam a feszültséget.
Végignyaltam az egészet, majd bekaptam. Lassan kezdtem mozgatni a fejemet, majd egyre gyorsítottam.
- Hmm... - adta ki a hangokat. Megfogta a tarkómat, egy ideig diktálta a tempót, majd amikor elengedte, tudtam, hogy már közel van. Így abba hagytam.
Ráültem a csípőjére, majd lehajoltam, hogy megcsókoljam. Ekkor erősen megfogta a fenekemet és átfordított a hátamra.
A lábam közé pozicionálta magát, majd egy hirtelen mozdulattal belém tolta büszkeségét.
A méretét még mindig nem szoktam meg, pedig már vagy fél éve együtt vagyunk.
Mikor már elmúlt a fájdalom, mozogni kezdett. A nyakamhoz hajolt, ahol kisebb puszikat hagyott.
Beletúrtam a hajába, s a nyakamról a számhoz tért. Gyengéden megcsókolt.
Egyre hangosabbakat nyögtünk, pedig próbáltuk visszafogni magunkat.
- Louis.. - szóltam, mikor éreztem, hogy már nem kell sok.
- Még egy kicsit... - mondta, s gyorsított.
Ökölbe szorítottam a kezem, s próbáltam visszatartani.
A hátam ívbe feszült, majd éreztem, ahogy elélvez. Ekkor én is átadtam magam a csodálatos érzésnek.
Pár pillanat múlva lemászott rólam, miután a homlokomra nyomott egy puszit.
Felöltöztünk, s amikor kiléptünk az ajtón ott találtuk a két fiút.
- Hát ti? - fonta össze a karját maga előtt Louis.
- Hát izé... mi csak... csak azt akartuk kérdezni, hogy... - dadogott Harry, mire Zayn közbevágott.
- Hogy mikor reggelizünk.
- És mióta álltok itt? - kérdeztem.
- Úgy kb... mióta felébredtetek... - vörösödött el Harry.
Louis büszkén átkarolt, majd leültünk reggelizni.
Természetesen végig ez volt a téma.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

2 megjegyzés: