Happy Birthday Kamilla (18+)

H. Kamillának küldi Vivien a szülinapjára :)


- Jó reggelt - jött be a barátom, Zayn - Boldog szülinapot! Hoztam neked reggelit.
Letett egy tálcát mellém. Lassan felültem, hogy szemügyre vegyem.
- Köszönöm.
Magam elé vettem a tálcát, és miután megettem az ételt, kimásztam az ágyból.
- A-a - állt be elém Zayn mosolyogva - az ágyba kapod az ajándékodat - jött közelebb, majd megcsókolt.
- És mi az? - húztam föl a szemöldököm. Tudtam, mire gondol és tetszett az ötlet.
- Hmm... majd meglátod - kacsintott.
Az ágyhoz vezetett, majd lassan ráfektetett. Szenvedélyesen, de mégis vadul megcsókolt. Gyengéden végigsimította az oldalamat, majd levette rólam a topot.
Melleimet masszírozta és szívta felváltva. Kéjes nyögések szaladtak ki a számon. Beletúrtam tökéletesen beállított hajába, mire erősen megszívta az egyik mellbimbómat, mire felszisszentem.
Lassan lefelé haladt apró, nedves puszikat hagyva a testem minden részén.
Levette magáról a pólóját, majd ismét egymásra találtak ajkaink. Csók közben megsimítottam kockás hasát.
A keze levándorolt a bugyimhoz, majd alá nyúlt.
Általában egy bugyiban és egy topban alszom.
Simogatni kezdte a csiklómat remélve, hogy felizgat.
Ez pár perc múlva sikerült is. Egy hirtelen mozdulattal feltolta két ujját, majd gyorsan mozgatta ki és be.
- Ahh - nyögtem fel.
Ujjazott, miközben egyfolytában csókolt. Néha a nyakamon is hagyott kis puszikat, majd lemászott rólam és levette a bugyimat. Megéreztem először meleg leheletét, majd selymes nyelvét. Olyan gyorsan nyalt, mint még soha. Szorongattam a takarót és hangosakat nyögtem.
- Zayn... Zayn... - ziháltam, amikor közel voltam a csúcshoz.
Nyelvét mozgatta ki és be, s már nem bírtam tovább. Egy nagy nyögés mellett elélveztem.
- Nyugi baby, ez még csak a bemelegítés volt - mászott fölém, majd megcsókolt.
Megfogtam az alsóját és lerántottam róla.
- Hú, de türelmetlen valaki - mosolygott kajánul, mire felnevettem.
Az alsónadrágját a földre dobtam, majd megfogtam férfiasságát.
- Nem, nem. Ma te vagy az ünnepelt - nyalta meg a szája szélét.
Belém helyezte hatalmas farkát, majd nagy erővel tolni kezdett. Közben végig egymás szemébe néztünk. Néha lehajolt, hogy megcsókoljon. Simogattam izmos hátát, néha a körmöm is beleeresztettem, amitől gyorsított. A fejem mellett volt a kezem, s az övéit oda helyezte. Ujjaink összekulcsolódtak.
Egyre hangosabb és gyorsabb lett. Tudtam, hogy már nem kell sok neki.
Ekkor abba hagyta és hanyatt feküdt.
- Ülj rám - utasított. Teljesítettem kérését.
Lassan ráereszkedtem, majd mozogni kezdtem. A csípőmmel körkörös mozdulatokat végeztem, amíg lehajoltam hozzá. Megcsókoltam, majd a kezével kényeztetni kezdte a melleimet.
- Mindjárt... - szorítottam össze a szemeimet, amikor éreztem, hogy közel vagyok a csúcshoz.
Zayn belemarkolt a fenekembe, s ettől rögtön elélveztem. Pár pillanat múlva ő is követett.
Lemásztam róla, s ő is felült. Magához húzott egy csókra.
- Fordulj meg - mosolygott.
- Mi?
- Csak fordulj meg - ismételte.
Megfordultam, majd Zayn négykézlábra állított. Megsimította a fenekemet, majd óvatosan belém hatolt.
Ez a póz még szokatlan volt mindkettőnknek. Lassan mozogni kezdett, mire gyorsabban vettem a levegőt.
Zayn hátulról masszírozta a melleimet.
Ennyi kényeztetést még egyszerre nem kaptam, de tetszett.
Pár perc múlva már gyorsan mozgott bennem, s szinte egyszerre nyögtünk. Ökölbe szorítottam a kezem, s úgy támaszkodtam az ágyon. Próbáltam visszafogni magam, de nem ment. Az egész ház a nyögésektől zengett. Talán még a szomszédok is meghallották, de ez akkor nem érdekelt.
- ZAYN! - kiáltottam, mikor elélveztem.
Ezzel egy pillanatban Zayn is elélvezett, majd kihúzta a férfiasságát belőlem.
Fáradtan rogytam az ágyra.
- Tessék, boldog szülinapot - nyújtott át nekem egy kis dobozt Zayn.
- Ez mi?
- Nézd meg. Mondtam, hogy az ágyban kapod az ajándékodat - mosolygott, mire az én szám is felfelé görbült.
Kinyitottam, s egy pár fülbevaló volt benne.
- Ez gyönyörű! Köszönöm - csókoltam meg.

Remélem tetszett :) kérj te is rövid sztorit vagy 18+-os történetet. Írd le, hogy kivel mit szeretnél csinálni erre az e-mail címre: direction.xx@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése